Pensacola تظاهرات انجام شده در سراسر پل فراخوانی 'ایستاده خود زمین' قانون

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:07 PM EDT Jul 13, 2020محلی تظاهرکننده دستگیر شد و پس از انجام

توسط NEWSSALAM در 24 تیر 1399

محلی تظاهرکننده دستگیر شد و پس از انجام در سراسر Pensacola پل خلیج در هود از یک SUV به استناد "ایستاده خود زمین" دفاع.

Jason Uphaus بخشی از یک خط از معترضان که مسدود شده و دسترسی به این پل 7 ژوئن به منظور بالا بردن آگاهی از زندگی مهم جنبش است. تلفن همراه ویدئوها نشان می دهد که رانندگان بعد از شناسایی به عنوان ناتان Matusz سوار تا به تظاهرات و راه خود را از طریق اعتصاب خط حمل Uphaus کردن بر روی کاپوت خودرو.

Uphaus آسیب دیده یک طرف آینه از SUV شد و در نهایت با اتهام جنایی فساد و رفتار آشوبگرانه. Matusz نمی شد متهم در این حادثه.

روز دوشنبه Uphaus' وکیل کریستوفر Klotz ثبت یک حرکت استدلال Matusz استفاده SUV در راه است که جسمی در معرض تهدید زندگی و ایمنی از معترضان و فلوریدا "ایستاده خود زمین" قانون داد Uphaus حق دفاع از خود و همکار خود معترضان توسط تخمگذار بر روی کاپوت ماشین به جای در حال اجرا است.

"آقای Matusz زد به آقای Uphaus و او را مجبور به عقب با ماشین خود ادامه داد و برای اجرا به او تا زمانی که آقای Uphaus تا به حال به یک تصمیم یا رفتن زیر یا بالای ماشین" Klotz گفت: در یک مصاحبه تلفنی دوشنبه. "او احساس نمی کند که وجود دارد یک راه امن و به دور از ماشین و او به پایان رسید تا در هود."

Matusz بلافاصله نمی تواند از نظر دوشنبه ،

بازداشت: Pensacola پلیس می گوید که قرار داده شده خود را در SUV هود طول پل اعتراض

صحبت کردن: تجمع اعتراضی انجام هود SUV بیش از پنساکولا پل خلیج صحبت می کند

پلیس اعلام کرد در جرم گزارش که Matusz رانندگی در یک "آهسته سرعت به اندازه کافی که در آن Uphaus می تواند بدست کردن خودرو." Uphaus برآورد کرده است این خودرو به 50 مایل در ساعت در یک نقطه و گفت: او را برداشت و در سمت راننده آینه در تلاش برای وادار کردن راننده برای متوقف کردن.

"ایستاده خود زمین" در اصل می گوید: کسی که چهره یک تهدید قریب الوقوع از مرگ یا جراحت بدنی می تواند در دیدار با زور با زور و هیچ وظیفه به عقب نشینی.

"در فلوریدا تحت شرایط خاص یک وسیله نقلیه می تواند به عنوان یک سلاح مرگبار و باور ما این است که اقدامات آقای Uphaus شد در دفاع از خود و یا دیگران به او مواجه شدن با نیروی مرگبار" Klotz گفت.

Klotz گفت: او تصویری به دست آمده که نشان می دهد Matusz رانندگی به سمت جمعیت با وجود آموزش از پلیس در صحنه به نوبه خود در اطراف. Klotz گفت: این ویدئو نشان داد که Uphaus ثابت باقی مانده در حالی که Matusz پیشرفته به او. Klotz ادعا کرد که در این ویدئو به وضوح نشان داد که Matusz شده بود متجاوز در این حادثه و وکیل گفت که او نا امید شده بود که Uphaus تا به حال شده است در نهایت یکی از دستگیر کردند.

"من نگران هستم چرا که در سراسر کشور از این به نظر می رسد روند رو به رشد توسط افرادی که در یک موقعیت قوی در برابر اعتراضات به تلاش برای رم از طریق جمعیت از معترضان" او گفت:.

رسانه ها گزارش داده اند که حوادث رانندگی رانندگان به جمعیت معترضان در سیاتل دیترویت و مکان های دیگر.

به طور کلی معترضان و راهپیمایان باید مجوز قبل از قانونی بستن یا مسدود کردن جاده ها است. هنوز شرایطی اجازه نمی دهد رانندگان راه گریز برای آسیب رساندن به تظاهرکنندگان گفت: Klotz.

"من خواهد بود بسیار مراقب باشید در وسط خیابان': رانندگان باید آمار معترضان 66 بار پس از آوریل 27

"بیایید می گویند یک فرد سالمند و یا کودک از رفتن به خیابان و قرار نیست وجود داشته باشد — شاید آنها راه می رفت در برابر نور قرمز — که نمی دهد راننده یک وسیله نقلیه مناسب برای اجرای بیش از آنها و یا تلاش برای استفاده از وسیله نقلیه خود را برای آنها رام و فشار آنها را از راه" او گفت:.

در حرکت Klotz همچنین ادعا میکند که Matusz دارای سابقه نادیده گرفتن پلیس راهنمای و رانندگی بی دقت. این استیونسون Klotz حقوقی نوشته شده مستندات آن حوادث و تصویری از ژوئن 7 حادثه در وب سایت خود را.

صحبت کردن برای چه می آید بعدی رویه, Klotz گفت: متهم که فراخوانی

"ایستاده خود زمین" قوانین است که به عنوان یک پیش از محاکمه شنوایی. اگر آنها با موفقیت می تواند نشان دهد که آنها تا به حال حق را به استفاده مناسب از نیروی مورد اخراج خواهد شد.

"آقای Uphaus تصمیم به عمل در حداقل پرقدرت راه است که او می تواند سعی کنید برای محافظت از خود و کسانی که در اطراف او ایستاده بودند. ... به نظر می رسد ناعادلانه است که او کسی بود که به اتهام" او گفت:.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن