Pensacola بازار املاک و مستغلات آماده برای باز گشت کارشناسان با احتیاط خوش بینانه'

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:06 PM EDT 28 مه سال 2020به عنوان ملی نرخ بیکاری افزایش به اوج دیده ن

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

به عنوان ملی نرخ بیکاری افزایش به اوج دیده نمی شود پس از رکود بزرگ و نرخ بهره به طور همزمان شیب به رکورد پایین صفحه اصلی خریداران و فروشندگان به اشتباه بیشتر از همیشه وقتی که می آید به بازار مسکن در بهار سال 2020 است.

در حال حاضر زمان مناسب برای فروش ؟ برای خرید ؟ حتی فکر می کنم در مورد قرار دادن یک خانه در بازار و یا اجازه می دهد مردم دیگر به خانه خود را به اطراف نگاه و لمس چیزهایی است ؟

پاسخ ممکن است ساده تر از شما فکر می کنم با توجه به پنساکولا کارشناسان املاک و مستغلات گفت که آنها "با احتیاط خوش بینانه" در مورد بازار مسکن محلی در طول این زمان نامشخص است.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به آن را قوی می زنیم به تابستان گفت:" لین پیترز خلیج فارس نسیم مبتنی بر مسکن با RE/MAX. "منظورم این است که آب و عالی بوده و من فکر می کنم مردم خارش به خارج و دریافت پایین در اینجا به ساحل. من فکر می کنم منطقه ما (پنساکولا) و مرکز شهر می گذرد را خاموش. همه نوع از رفتن به آرامی مطمئنا به دلیل ترس اما من باور دارم که اگر (coronavirus مثبت) اعداد پایین ماندن در منطقه ما و به طور کلی در مقایسه با سایر نقاط فلوریدا, من فکر می کنم که ما در حال رفتن به ماندن قوی از طریق فصل تابستان است."

'قدرت بیش از یک بانک': ها با استفاده از سوراخ دیدهبانی ایجاد کردن برای سلب Beulah پدر خانه وکیل می گوید:

ماشین منگنه بازگشایی: Pensacola کارخانه های لبنی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن بسیاری از سرخوردگی در عدم وضوح از دولت

پیترز به عنوان نماینده محلی املاک و مستغلات گری مایکلز با لوین Rinke ملک گفت: این منطقه به حال خود قوی ترین سه ماهه اول در ثبت این بهار. بیشتر مردم خرید و فروش خانه نسبت به قبل تقویت شده توسط یک سالم قبل از همه گیر اقتصاد و اعتماد به نفس در بازار است.

اما همه گیر است و قطعا آهسته همه چیز را. مجازی و نمایش آن به طور چشمگیری افزایش یافته و با خریداران مایل به گرفتن خطر راه رفتن به خانه فرد دیگری و یا ابتلا به میکروب ها است. فروشندگان بالقوه خود را گرفته اند لیست کردن بازار و عدم تمایل به ریسک آمدن به تماس با افراد متعدد — ایجاد افت موجودی است که می تواند پس از آن درایو قیمت.

با توجه به اطلاعات وارد شده توسط لوین Rinke ملک جدید مشاع لیست در مارس سال 2020 شد پایین 39 درصد در مقایسه با آوریل 2019 و محل سکونت و فروش شد پایین 48%. که عمدتا به دلیل عدم موجودی ایجاد شده توسط فروشندگان کشیدن آپارتمانهای کردن بازار با توجه به Michaels.

بازگشت به مدرسه: دستورالعمل به زودی در بازگشایی فلوریدا دانشگاه ها در پاییز

"آنچه که من احساس می کنم که بزرگترین مسئله در حال حاضر این است که خریداران وجود دارد خارج وجود دارد, اما ما در حال بازگشت به موجودی موضوع" مایکل گفت. "من نمی دانم چه مقدار از آن است که مردم مایل نیست مردم دیگر در خانه خود را زیرا آنها می ترسند. برای مثال در یکی از خانه ما ذکر شده این آخر هفته شد و واقعا نگران است. من فقط به او وعده داده است که من خواهد بود ایستاده وجود دارد و هیچ کس نمی خواهد راه رفتن در آن خانه مگر اینکه آنها با پوشیدن دستکش و ماسک. من فقط درخواست مردم که در آن آنها و آنچه در آنها راحت هستید."

لیست مسکونی جدا مسکونی متصل شده و زمین نیز در آوریل سال 2020 در مقایسه با آوریل 2019 اگر چه فروش برای هر سه نوع ملک واقع شد ، که می تواند با توجه به رکورد نرخ بهره پایین ارائه شده توسط دولت فدرال برای جلب خریداران خانه در طول رکود اقتصادی است.

لیست در ماه مه بودند خزنده به بالا به عنوان اقتصاد شروع به دوباره باز و منحنی جدید COVID-19 موارد شروع به پهن کردن.

"در ابتدا هنگامی که ما برای اولین بار قفل شده ما را افزایش در خارج, لیست و یا به طور موقت خاموش بازار listings که آنها را می کشد خاموش در بازار, اما آنها هنوز هم ذکر شده و عامل هنوز لیست" پطرس گفت. "اما این فروشندگان به دلیل ترس از خانه های اشغال شده به پایان رسید تا انتظار تا زمانی که وجود دارد کمی بیشتر یقین با چه می گذرد. و ما شاهد افزایش در تمام کسانی که در لیست های آینده در بازار حتی به عنوان اوایل به عنوان (18 مه)."

در حالی که نشسته در یک جدول جدید در صفحه اصلی لیست در شیک پوش آراگون محله در مرکز شهر Pensacola هر دو پیترز و Michaels گفت: آنها اعتماد به نفس بازار شد رفتن به باز گشت. این Pensacola بازار حداقل مراتب بسیار بهتر از دیگر نقاط کشور مانند جنوب فلوریدا برای مثال که یک مقدار غلظت بالاتر از مثبت coronavirus موارد از دسته ماهی تابه.

مسکن مقرون به صرفه: CivicCon: ویکتور دوور بر روی کلید به مسکن مقرون به صرفه

اما مایکلز خود توصیف "germaphobe و حکومت-پیرو" گفت: موج دوم از موارد می تواند ویرانگر به پنساکولا-منطقه بازار مسکن — به همین دلیل است که او تاکید به تمام مشتریان خود را هر دو خریداران و فروشندگان اهمیت گوش دادن به محلی متخصصان مراقبت های بهداشتی.

"من 20 سال در حال اجرا خانه های پرستاری قبل از انجام املاک و مستغلات. و بنابراین من بسیار بسیار محترمانه از ما مراقبت های بهداشتی حرفه ای," او گفت:. "و من فکر می کنم که رهبران ما مانند علامت فاکنر (مدیر عامل شرکت باپتیست بهداشت و درمان) و دیگر رهبران انجام یک کار عالی از برقراری ارتباط کارگردانی. ... ما نیاز به گوش دادن به ما متخصصان مراقبت های بهداشتی و ما نیاز به انجام آنچه آنها می گویند ما را به انجام."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.

با شماره: آمریکا خریداران خانه به عنوان از آوریل سال 2020

  • اولین بار خریداران خانه ساخته شده تا 33 درصد از خریداران خانه.
  • 61% اخیر خریداران ازدواج, 17 درصد زنان مجرد, 9 درصد مردان مجرد و 9 درصد زوج های ازدواج نکرده.
  • خریداران سن 30 تا 39 شدند بزرگترین نسل گروهی از خریداران با متوسط سن 34
  • 35 درصد از تمام خریداران به حال کودکان زیر سن 18 سال زندگی در خانه.

منبع: انجمن ملی از Realtors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن