Pensacola, رستوران, مغازه قصاب احساس اثر ملی کمبود گوشت

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 14 سال 2020امریکا کمبود گوشت مانع است فروشگاه مواد غ

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

امریکا کمبود گوشت مانع است فروشگاه مواد غذایی خریداران پس از شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس و در حال حاضر Pensacola کامیون مواد غذایی و رستوران مشتریان در حال شروع به دیدن اثرات منفی نیز هست.

گابریل هرناندز صاحب Tacos مکزیک کامیون مواد غذایی در شمال 12th Avenue گفت: گوشت تامین کننده اخیرا افزایش قیمت در اکثر گوشت 50% در هر پوند. به عنوان یک نتیجه او تصمیم دشوار به درخواست اضافه کردن موقت به بسیاری از آیتم های منو.

مرغ و گوشت خوک قیمت عمده فروشی هستند تا به عنوان به خوبی, اما هرناندز گفت: این کاهش گوشت گاو مانند carne asada استیک او اقدام به خرید از خود منطقه ای عمده است که باید شروع به پریدن کرد از 3 دلار در یک پوند به 6 دلار در هر پوند رسید.

"ما هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این" هرناندز گفت. "هر کس صحبت کردم و به او گفته است:" این هرگز اتفاق افتاده است.'"

حتی با اضافه هرناندز گفت که او هنوز هم خوردن فشار از هزینه. اگر ساخت یک تاکو هزینه هرناندز $1 قبل از همه گیر او می فروش که تاکو برای هر نقطه بین $3 و $5.

"ما در حال ساخت بهترین ها از آن:" پنساکولا آرایشگران, سبک و مشتریان حرکت طبیعی جدید

این Pensacola رستوران ها دوباره باز: در اینجا یک نورد لیست اطلاعات

"معمولا نشانه گذاری است که در هر نقطه از سه تا پنج بار برای شما را قادر به ایجاد هر گونه پول" هرناندز توضیح داد. "بنابراین آنچه در من است من در زمان تفاوت قیمت و من آن مشخص شده توسط $2 به جای $3, $4 یا 5 دلار مانند طبیعی است. من می خواهم برای جذب به عنوان بسیاری از این به عنوان من می توانم و جبران برخی از هزینه های, بنابراین ما حداقل برخی از ما سرمایه گذاری را برای چه هزینه افزایش است. در استیک آن را فقط مسخره است."

از بالا به پایین: قصاب محلی صاحب مغازه شکسته شدن برخی از موانع

هرناندز گفت که او همدردی با متوسط تامین کننده چرا که او آموخته است که کمبود است از بالا به پایین شماره یک که تحت تاثیر برخی از غول های این صنعت مانند تایسون مواد غذایی.

در مارس 26, وبلاگ, پست, Tyson Foods رئیس John H. تایسون توصیف مواد غذایی زنجیره تامین به عنوان "شکستن" و "آسیب پذیر است." در اوایل این ماه آن را کشف شد که یک تایسون پردازش گیاه در آیووا رنج می برد از یک COVID-19 شیوع است که آلوده 1,031 کارکنان با توجه به آسوشیتد پرس.

Tyson Foods بازگشت نیست, اخبار, مجله, درخواست برای نظر چهارشنبه.

کوین سبز صاحب Shoppe قصاب در پنساکولا. او گفت که او را قادر به محافظت از مشتریان خود را از نوع قیمت موج دست او را از تامین کنندگان. سبز می شناسد که گوشت گاو تقاضا شده است یک محصول از قرنطینه باعث قیمت به طور سنتی کاهش ارزان گوشت گاو به موشک وار رفتن به تقاضا یکسان است.

"عامل دیگر این است که کل مصرف بودن تا" سبز گفت. "من در اینجا یک دوست که قبل از همه گیر خانواده اش از خوردن دو وعده غذا در هر هفته اگر آنها خوش شانس بودند. در حال حاضر آنها در حال غذا خوردن 20 وعده های غذایی در خانه در یک روز. خالص مصرف و تقاضا از طریق سقف در مقایسه با که در آن قبل از همه گیر."

هر چیزی که شما می توانید سخت کار کردن — مانند چاک کباب و کباب — شده است گران قیمت ترین سبز در طول بیماری همه گیر.

Shoppe قصاب را افزایش Pensacola: در این سن مواد غذایی زنجیره ای Shoppe قصاب هنوز رشد در پنساکولا

"چاک کباب در بهترین سناریو مورد است که به طور معمول در بالا $2 محدوده خوبی عمده ما تامین کننده گوشت گاو است سفارشات خرید در هفته آینده در 8 دلار در هزینه های" سبز گفت. "اما چیزی که grindable هر چیزی که شما به طور معمول دیده می شود در کباب, فرم است که نهفته سنگین ترین."

رستوران های زنجیره ای اثرات احساس تکیه بر منابع برای جلوگیری از فاجعه

در حالی که هرناندز و Tacos مکزیک تقریبا در رحمت بازار ملی زنجیر هستند بهتر مجهز به کاهش فاجعه است.

این بدان معنا نیست که محلی رستوران های زنجیره ای — مانند Texas Roadhouse در شمال Davis — بزرگراه شده است سیستم ایمنی بدن به کمبود را trickle-down اثر است.

"وجود دارد ترساندن وجود دارد" گفت: Pensacola, Texas Roadhouse مدیریت شریک جرمی Behrens. "در اوایل ماه آوریل ما بودند تعجب 600 رستوران بدونم اگر ما از رفتن به مجبور به حذف برخی از چیزهایی که از منوی."

در Texas Roadhouse مورد آن روابط دیرینه بین این شرکت و شرکت های بزرگ بخش خرید و ملی خرده فروشان است که به کمک این رستوران را از طریق.

"ما نمی بخدمت مرکز پشتیبانی ما به دلیل همین دلیل آن دسته از بچه ها در حال کار در پشت درهای بسته را از طریق این فرایند بدون توقف به مطمئن شوید که ما عرضه" Behrens گفت.

Ribeye و گچ بری عرضه شد بسیار سخت برای رستوران های زنجیره ای برای گرفتن دست خود را در یک نقطه که Behrens تا به حال به انجام دور با شنبه بازار کشاورز او راه اندازی شده است که شامل گوشت قرمز و تولید و بسته و همچنین به عنوان منظقه خانواده بسته های معرفی شده در اوایل بیماری همه گیر.

"ما در حال انجام آن خانواده بسته و بخشی از کسانی که خانواده بسته ما تا به حال هر دو ribeyes و sirloins و ما را به حال کسانی که از دور به این دلیل که آنها یک ضربه بزرگ" Behrens گفت. "آنها تهی موجودی ما واقعا سریع است."

Texas Roadhouse نیز تا به حال به انجام دور با آن آماده-به-گریل استیک گزینه به منظور جلوگیری از از دست دادن اولیه موجودی این سایت متعلق به منوی آن است.

"آن متعادل کردن برای ما در حال حاضر" Behrens گفت. "اما آن را قطعا انجام بر زنجیره غذایی."

مردم امیدوار به جلوگیری از آخرین تفریحی

این بیماری همه گیر به خودی خود نشان دهنده ناشناخته بزرگ در هر راه قابل تصور. برای رستوران و گوشت فروشان آن را به طور بالقوه دارای معیشت خود را در تعادل باید قیمت عمده فروشی نگه داشتن مداوم در نرخ فعلی به تابستان است.

"این یک چیز است که فروشندگان در حال گفتن من این است که" ما نمی دانیم که چه چشم انداز است که ما نمی دانیم که چه سقف,'" هرناندز از Tacos مکزیک گفت. "ما آن را یک هفته در یک زمان و سپس اگر قیمت نمی آیند به پایین برنامه ما این است که فقط به یک نوع متفاوت از مواد غذایی است."

حداقل برای Tacos مکزیک کامیون را آخرین راه حل خواهد بود برای سوئیچ کردن منوی آن به طور کامل و شروع به پخت و پز معتبر مکزیکی خورش و غذاهای دیگر است که در حال سنگین تر در, سیب زمینی, سبزیجات را انتخاب کنید و مقدار مرغ از آنها در گوشت گاو.

بسته فروشگاه گزینه نیست هرناندز گفت.

"ما نمی تواند احساسات ما گره خورده است تا در آن," او گفت:. "اگر گوشت بالا می رود به 20 دلار و پوند و ما فقط همین حالا سفارش گوشت و دیگر ما را چیز دیگری است. چه می خواهید انجام دهید؟"

در حالی که حاشیه سود در حال نازک شدن یک نی نی در Shoppe قصاب سبز گفت: او را در ادامه برای جلوگیری از افشای مشتریان خود را به کسانی که قیمت را افزایش می دهد تا زمانی که او می تواند. اگر وضعیت تغییر نمی کند در چند هفته دست خود را ممکن است گره خورده است.

"ما به همان سناریو است که بازی این هفته را هنوز هم بازی می شود از سه هفته از هم اکنون" سبز گفت.

Shoppe قصاب صاحب است که قطعا انجام مشق شب خود را, اگر چه رقابتی قیمت گذاری منطقه ای گوشت لوازم برابر هر یک از دیگر به عنوان او به نظر می رسد به خالص بهترین معاملات ممکن است بدون به خطر انداختن یک ذره از کیفیت.

آن استفاده می کنند فقط دو ساعت در هفته برای سبز برای ارسال سفارشات به تامین کنندگان خود. در حال حاضر, او گفت که او صرف بیش از 20 ساعت در هفته به طور فعال یابی و قیمت گذاری محصولات.

"ما باید مسئولیت را به مشتریان خود را امتحان کنید و نگاه کردن برای بهترین منافع خود را" سبز گفت. "آسان چیزی است که فقط به بالا رفتن. و ما را تنها به عنوان آخرین چاره."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن