Pensacola صاحب کسب و کار کوچک راه اندازی کسب و کار میزگرد به پشتیبانی سیاه صاحبان

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 15, 2020به عنوان نوازش هادسون صاحب

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

به عنوان نوازش هادسون صاحب Henny Penny را Patisserie, شروع کار برای توسعه یک برنامه تشویقی برای تشویق به خرید در سیاه و سفید متعلق به کسب و کار او متوجه شده است که همان کسانی که کسب و کار تلاش شد تا فقط زنده ماندن در میان coronavirus بیماری همه گیر.

بنابراین در حالی که او هنوز هم قصد دارد به توسعه است که برنامه های تشویقی هادسون چرخد او توجه فوری به یک کسب و کار جدید میزگرد برنامه که در آن سیاه و صاحبان کسب و کار کمک یکدیگر کار کردن چالش های خود را. هادسون راه اندازی یک Facebook برای میزگرد روز شنبه برای اتصال بهتر سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و کسانی که می تواند کمک کند.

"گاهی اوقات در جامعه وجود دارد عدم آموزش و پرورش و چه چیزی مورد نیاز است. وجود شرم در توجه به " هی من رو محروم برای این وام. چه اتفاقی افتاده است ؟ " یا " هیچ کس به من گفت. هیچ کس در خانواده متعلق به کسب و کار قادر به به اشتراک گذاری,'" هادسون گفت. "هدف ما برای ارائه یک محل راحت می گویند:" بیایید صحبت کنید. هیچ قضاوت در اینجا.'"

در یک رویداد مجازی هر دو هفته هر کسب و کار دارای یک شانس برای به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها انجام می دهند و خود را به چالش در حالی که دیگر صاحبان کسب و کار گوش دادن و کمک به آنها در پیدا کردن راه حل.

"من شروع به کسب و کار میزگرد خودم چون من می دانم همه را فراهم فرصت برای رفتن به دانشگاه و تحصیل در رشته مدیریت مهمان نوازی. همه را فراهم قادر به می دانم که چگونه به نوشتن و درخواست کمک های مالی فصاحت و من متوجه این" هادسون گفت.

کریستوفر Hendricks, بنیانگذار BantuCola یک سازمان مشغول به کار برای ساخت یک مرفه تر جامعه سیاه و سفید در پنساکولا کار با هادسون به توسعه میزگرد برنامه. او گفت که او امیدوار است این برنامه خواهد ساخت رفاقت در میان صاحبان کسب و کار کمک به آنها را به اشتراک گذاری دانش و توسعه عملی موارد به بهبود است.

"من امیدوار هستم که ما همچنان به توسعه بلوغ از افرادی که در حال بدست گرفتن یک جهش از ایمان در شروع یک کسب و کار" Hendricks گفت. "من فکر می کنم دسترسی به منابع و دانش یک چیز است. گروههایی هستند که وجود دارد خارج وجود دارد, اما به هر دلیلی برخی از مردم احساس نمی متصل و یا آنها فقط نمی دانند که چگونه برای اتصال با آن گروه. آنها لازم نیست که یک خیابان در."

Hendricks است گردآوری فهرست سیاه متعلق به کسب و کارهای کوچک در منطقه است که می توان در bantucola.com.

کاملیا ویلیس یک Kemetic یوگا معلم شروع به شرکت در میزگردها برای کمک به کسب و کار خود را. او گفت که او امیدوار است در نهایت باز کردن یک استودیو, اما در حال حاضر او تا به حال سوال در مورد چگونه او می تواند خدمات خود را به مسئولیت محدود شرکت.

"این چیزی است که این تیم در مورد گرفتن هم این منابع به طوری که آنها می تواند به اشتراک بگذارید" باغبان گفت. "من نمی دانم در مورد LLC. اما من می توانم به یک میزگرد و من می دانم که کسی وجود ندارد."

بیشتر مورد علاقه: سیاه و رهبران کسب و کار در پنساکولا دیدن بیشتر بهره امید حمایت همچنان ادامه دارد

جدید grant: 29-متعلق به کسب و کارهای کوچک در پنساکولا منطقه دریافت microgrants

انجی غرب-رابینسون صاحب Asabi تولد خدمات در حال تلاش برای رشد کسب و کار خود را با یک خط از مادر و نوزاد مراقبت از پوست محصولات علاوه بر حضور در تولد و قرار ملاقات دکتر و در حال اجرا پشتیبانی از گروه های.

او گفت: میزگرد داده است قرار گرفتن در معرض هر دو برای کسب و کار خود و اتصال به یک گروه از مردم که بهترین منافع خود را در قلب و یا در حال مبارزه با برخی از چالش های مشابه.

"این هم یک راه عالی برای نگه داشتن هر یک از دیگر پاسخگو برای اهداف که ممکن است ما را در کسب و کار ما. بنابراین اگر کسی موضوع را با بازاریابی خوب خوب می گویند: "هی در دو هفته بیایید بررسی کنید. بیایید ببینید اگر شما خود را افزایش داده Facebook likes,'" غرب-رابینسون گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن