Pensacola ورزشی به دست $100K در بورس های تحصیلی مجازی در ضیافت شام

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:15 PM EDT 9 مه سال 2020Pensacola ورزشی' سالانه ارشد محقق ورزشکا

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

Pensacola ورزشی' سالانه ارشد محقق ورزشکار ضیافت را مخاطبان عمومی در سال 2020 با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

سازمان' سالانه بورس ضیافت شام رویداد را میزبانی می شود عملا در پنساکولا ورزشی Facebook صفحه: آغاز روز سه شنبه در 7 p. m.

بیش از 200 نامزد سالمندان از Escambia و سانتا رزا شهرستان مفتخر خواهد بود در حالی که 36 مفتخر خواهد بود با جوایز کمک هزینه تحصیلی.

کمیته انتخاب متشکل از مربیان و جامعه ورزشی آمار و ارقام و Pensacola چهره های ورزشی را انتخاب برندگان از طریق برنامه های کاربردی ناشناس. این کمیته خواهد شد و سپس را انتخاب کنید به طور کلی مرد و زن برنده را به خانه 4000 دلار کمک هزینه تحصیلی.

"این یکی از اصلی رویدادها; ما تا به حال برای پیدا کردن یک راه برای ادامه به برگزاری آن و شناخت این بزرگ دانشجو-ورزشکاران" پنساکولا ورزشی رئیس جمهور ری پالمر گفت: در آزادی مطبوعات. "مانند بسیاری از حوادث انجام داده اند ما با استفاده از فن آوری آن را به یک رویداد مجازی.

"در حال حاضر نامزد, خانواده و دوستان شما می توانید تمام سازمان دیده بان آن را به عنوان آنها در اطراف جمع شده بودند خود را در میز شام به ما معرفی هر دانش آموز و اعلام برنده."

در علاوه بر این به 24 فردی برندگان هشت دیگر کمک هزینه تحصیلی اعطا خواهد شد: Whataburger کتاب کمک هزینه تحصیلی (2) تیم ستاره های فوق العاده چند منظوره ورزشی کمک هزینه تحصیلی (2) دکتر الک کسلر بورس تحصیلی (2) و UWF بورس تحصیلی (2).

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن