Pensacola آماده بود برای حمله احتمالی در طول مکزیکی جنگ | جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 12, 2020به ریاست James K. Polk ایالات

توسط NEWSSALAM در 22 تیر 1399

به ریاست James K. Polk ایالات متحده و مردم آن بسیار اعتقاد manifest destiny احتمال رشد بیشتر از کشور است. سال قبل از تگزاس و فلوریدا متحده تبدیل شده بود در حالی که رهبران در تگزاس بر این باور است که آن را در این دوره از تاریخ است که زمین در مناطق که دولت در مرز جنوبی خواهد به زودی تبدیل به بخشی از ایالات متحده تلاش های دیپلماتیک ساخته شد برای خرید و چه بعد از آن را تبدیل به جدید مکزیک و هنگامی که کسانی که شکست خورده و خشونت به وجود آمد در طول تگزاس و مکزیک مرز. پس از آن آمد یک جنبش از نیروهای آمریکایی به سانتافه و سپس اعلان جنگ. سربازان آمریکایی در مدت کوتاهی گذشت در سراسر مرز مکزیک.

در ضمن در پنساکولا وجود نگرانی شد که این نیروها ممکن است پاسخ با حمله به آمریکا جنوبی, شاید در حال حرکت از طریق پورت در تلفن همراه و Pensacola. (در یادآوری آن وقایع آن خوب است به یاد داشته باشید دولت از مخابرات در سال 1846 Pensacola هنوز چند سال از دسترسی به تلگراف.)

داستان پشت اردوگاه را نام می رود بیش از 200 سال

اتفاقات باور نکردنی از تاریخ 4 ژوئیه سال 1826 هستند یادآوری کشور آغاز

با آن نیروی دریایی حیاط یک هدف بالقوه مکزیکی ارتش و نیروی دریایی دستور داده شد به دفاعی آماده سازی. که در آن نقطه, چهار محافظ قلعه آغاز شده در سال 1829 بودند و اساسا کامل در نتیجه سفارشات صادر شده به هر دو Pickens و McRee به اطمینان دهم که هیچ حمله به نیروی دریایی ساخته شده ممکن است بر نیروی دریایی حیاط. هر دو قلعه ها تکمیل شده است بیش از یک دهه قبل و تسلیحات در جای خود بود. این قلعه شده بود تقویت واگذاری از نیروهای نتیجه این بود که شروع به این امور اقدام است. اسلحه در هر دو قلعه به حال بیکار ایستاده بود برای برخی از زمان در نتیجه توپخانه رهبران اعتقاد بر این است که آزمون و آموزش در جهت بودند. هر دو دستور داده شد و اقدامات اقدام است.

پرونده به دور از دقیق به عنوان محلی نیروهای نظامی سرمایه گذاری ساخته شده در این زمان. نیروی دریایی حیاط اساسا تکمیل شده تقریبا 20 سال قبل تا به حال به این نقطه انجام می شود تنها جزئی تعمیر و نگهداری در گاه ورود عروق. در حال حاضر حیاط نیروی انسانی افزایش یافته بود و هر یک از محافظ قلعه تفتیش قرار گرفت و در Pickens و McRee نیروی انسانی ارائه شد. در شهرستان رهبران در زمان گام های اساسی برای تشویق آمادگی باید پورت و حیاط بود حمله کردند.

ارتباط بین Pensacola و نیروهای ایالات متحده که درگیر شد در مرز مکزیک و, بعد, در, مکزیک, خود بودند توسط زمین. و آنها را تحت تاثیر قرار به آرامی.

در ضمن جنگ خود را که تا به حال فاز دوم در کالیفرنیا و به چه شد غربی-جنوب مرز متحده فشرده. مبارزه رخ داده در چند نبرد جبهه از طریق 1847. سپس در امضای پیمان گوادالوپ-Hidalgo صلح ترمیم شد با ایالات متحده به دست آوردن چه شد, متحده, California, New Mexico, یوتا, نوادا, بسیاری از آریزونا اوکلاهما تکدی بسیاری از کلرادو در جنوب غربی کانزاس غربی وایومینگ و تایید شده است که قبلا به دست آورده ،

نتایج حاصل از این پیمان و آنچه به دست آورده بود برای ایالات متحده یک منطقه بزرگتر از آنچه تا به حال اضافه شده است از طریق لوئیزیانا خرید. (در همان سال 1847 مذاکرات با بریتانیا تعیین مالکیت مناطق برای تبدیل شدن به ایالت اورگان و واشنگتن.)

آشکار سرنوشت ذکر کرده که آمریکا هدف مالکیت زمین از اقیانوس اطلس به اقیانوس آرام. پس 1950 هدف حاصل شده است.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن