Pensacola را بیش از پارکینگ عمومی در مرکز شهر از دیب در اکتبر

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:46 PM EDT 29 مه سال 2020پارکینگ های عمومی در پنساکولا را تحت دولت در

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

پارکینگ های عمومی در پنساکولا را تحت دولت در شهرستان در ماه اکتبر پس از شورای شهر رای دادند به اتفاق آرا پنج شنبه شب به خاتمه آن interlocal توافق با مرکز شهر بهبود هیئت مدیره.

Pensacola شهردار Grover رابینسون خواسته شورا به فسخ قرارداد است که با توجه به این دیب کنترل پارکینگ در این شهر از سال 2008.

در فوریه دیب ساخته شده بود آگاه که تحت دولت قانون آن را تنها می تواند مدیریت پارکینگ در 44-بلوک منطقه ای که ساخته شده تا منطقه ویژه مرزهای و آن را متوقف اجرای قوانین پارکینگ در خارج از آن منطقه است.

رابینسون گفت: این شهرستان در یک وضعیت که در آن آن را دو پارکینگ عمومی سیستم و به جای دو سیستم از آن ساخته شده حس بیشتری برای این شهر را به پارکینگ در مرکز شهر.

Councilwoman ان تپه که در خدمت به عنوان یک رای غیر عضو دیب گفت: دیب پشتیبانی از این حرکت.

"اگر ما همچنان در امتداد این جاده ما می خواهم که به دو سیستم متفاوت یک اجرا توسط شهرستان و یک اجرا توسط دیب," هیل گفت. "و من فکر می کنم فقط به نگه داشتن همه چیز ساده و در شهر مصرف آن بیش — از آنجا که دیب نمی تواند آن را بیش از — بهترین مسیر است."

شهر ممکن است بیش از پارکینگ: Pensacola شهردار پیشنهاد را به پارکینگ از دیب

بهترین راه برای حل پارکینگ مرکز شهر: مشاور می گوید: هیچ چیز ،

پارکینگ متخصص در Pensacola: پارکینگ گورو دونالد Shoup پیشنهاد 3 راه برای حل Pensacola پارکینگ مشکلات

این شهرستان خواهد شد نگه داشتن زمان قرارداد و سیستم در محل برای حداقل یک سال به عنوان آن را ارزیابی هر گونه تغییرات را, اما در حال حاضر بحث در جلسه شورای بود در مورد چگونه به منظور بهبود پارکینگ.

یکی از ساکنان جان Herron که رهبری یک گروه از ساکنان به سعی کنید به حرکت شهرستان به عمل در تنظیم 5G فن آوری بی سیم گفت که او نگران بود در مورد معرفی "شهر هوشمند" پارکینگ فن آوری است.

رابینسون گفت: نبود برنامه در این مرحله به معرفی این فناوری اما در حال حاضر وجود دارد یک پارکینگ برنامه که دیب استفاده می کند.

"ما اصلا برنامه ای برای خلاص شدن از فرایند برنامه برای کسانی که مایل به کار با این برنامه اما اگر شما نمی خواهید به تلفن همراه خود و کار با نرم افزار وجود خواهد داشت هنوز پرداخت ایستگاه های" رابینسون گفت. "شما می توانید به پرداخت ایستگاه و شما می توانید پرداخت وجود دارد, شما هنوز هم باید این گزینه."

عضو شورای اندی Terhaar که در حال اجرا نیست برای انتخاب مجدد در سال جاری گفت: در حالی که این را به اثر زمانی که او از شورای, او می خواست برای رفتن به رکورد عنوان کرد و گفت این شهر نباید نادیده گرفتن فن آوری های جدید است که می تواند به پارکینگ بهتر است.

"من امیدوارم که در آینده خواهیم بود به دنبال برخی از این تکنولوژی به دلیل من فکر می کنم آن می تواند بسیار مفید به شهروندان" Terhaar گفت.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن