Pensacola زن متهم به سوء استفاده از کودکان به اتهام شکنجه دختر با کمربند بیش از 10 بار

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:25 PM EDT Jul 22, 2020یک Pensacola زن به اتهام کودک آزاری و پ

توسط NEWSSALAM در 2 مرداد 1399

یک Pensacola زن به اتهام کودک آزاری و پس از او گفته شلاق یک دختر با یک کمربند بیش از 10 بار پس از کودک بازگشت نیست یک تلفن به سرعت به اندازه کافی.

Lausunda کلارک, 41 دستگیر شد سه شنبه و رزرو به Escambia County زندان بدون پیوند. شهرستان سوابق نشان داد او همچنان در بازداشت چهار شنبه.

Pensacola اداره پلیس افسران شنبه در پاسخ به یک گزارش از یک باتری و صحبت با یک دختر که متهم کلارک از سوء استفاده با توجه به کلارک گزارش بازداشت.

ماموران با مشاهده علامت قرمز و تیره و کبودی در پوست دختر که آنها تلقی سازگار با حملات از یک کمربند و "بیش از حد نرمال نظم و انضباط" با توجه به گزارش.

دختر گفت: کلارک به او یک گوشی حدود 7 p. m. و پس از آن تغییر ذهن خود را پنج دقیقه بعد و می خواستم او را به بازگشت به تلفن. دختر گفت: او گفت: Clark او نمی تواند آن را پیدا کنید و کلارک و سپس عصبانی شدم و برداشت یک کمربند.

او گفت که گفته دختر به "هنوز ایستاده در اتاق نشیمن در حالی که او شلاق او." دختر گفت: ماموران او شلاق "راه بیش از ده بار در هر دو او" و در حالی که ضربه او کلارک به نام موهن نام هایی مانند "قطعه ای از s---" و "مادر - - - - - -" این گزارش اعلام کرد.

آن شب دختر گفت: او بیش از حد ترس از کلارک به خواب پس از او به نام دوست که اطلاع پلیس.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن