Pensacola حرفه ای جوان میزبان نام تجاری وبینار سری | کسب و کار جدید

Kalyn ولف کسب و کار جدیدمنتشر شده 8:00 AM EDT 31 مه سال 2020محلول. خاتمه یافته است. Furloughed. گذاشته است. حذ

توسط NEWSSALAM در 11 خرداد 1399

محلول. خاتمه یافته است. Furloughed. گذاشته است. حذف شده است. کوچک شده.

اگر شما یکی از 40 میلیون آمریکایی که در حال حاضر بیکار به لطف COVID19 گیر شما شده ام بسیار آشنا با این کلمات.

تغییر است هرگز آسان و عدم اطمینان می تواند حتی بدتر است. اما اگر شما به دنبال یک فرصت برای ساخت برند شخصی خود را به روز رسانی شبکه های اجتماعی خود را و خود را تیز مهارت های حرفه ای به پنساکولا حرفه ای جوان است که در حال حاضر ارائه سه بخش وبینار سری برای کمک به شما در مسیر بازگشت.

چه آغاز شده به عنوان یک راه برای انجام یک آموزش مداوم نیاز به ساندرز از خانه کار می کرد به زودی توسعه یافته به یک چتر گسترده ای از توسعه حرفه ای در دسترس برای همه.

"من دوستان که فقط فرود شغل رویایی خود سه ماه پیش و فقط رو گذاشته یا furloughed," پنساکولا حرفه ای جوان معاون رئیس جمهور از توسعه حرفه ای Bradley ساندرز گفت. "در این شرایط دشوار از قطعیت آن زمان زیادی را برای مردم برای به دست آوردن مهارت های آنها نیاز دارند."

اولین وبینار برگزار شد مه 27 در ساختمان متمرکز رزومه کاری خود را. دو بعدی برگزار خواهد شد در ژوئن 3 و 10.

بیشتر کسب و کارهای جدید

زمرد ساحل کفپوش بندی نگه می دارد Pensacola پیوند | کسب و کار جدید

بندر سلامتی, راه اندازی وبلاگ جدید در "جهش ایمان" | کسب و کار جدید

لجام گسیخته سالن مو در پک ارائه می شود 'گلم' به درب خود را | کسب و کار جدید

این وبینار در تاریخ 3 ژوئن خواهد بود به میزبانی اجتماعی لی Lee Whitney و حفر کردن به آنچه در آن به معنی ساخت خود با نام تجاری شخصی خود را حرفه ای. شرکت کنندگان خواهد آموخت که چگونه آنها می توانند نونهالان با سبک امضا خود را ایستاده و جدا از بقیه.

ژوئن 10th را وبینار را دور از این سری با Brandi گومز بحث در مورد چگونه شما می توانید تیز کردن مشخصات لینک خود را.

"ارتباط با یکی از این شبکه های اجتماعی که در آن شما هم می دانید که چگونه به کار با آن و یا شما نیست" ساندرز گفت. "این همیشه در حال تغییر و اضافه کردن ویژگی های جدید است."

به طور سنتی, Pensacola جوان حرفه ای ساخته شده است تا از کسانی که از 18 به 40. اما برای این سری, شما لازم نیست که به یک عضو از پنساکولا حرفه ای جوان به ثبت نام و شرکت کنند. این یک فرصت است که باز برای همه در تمام سنین در جامعه است.

"هر کسی و هر کس می تواند حضور" ساندرز گفت. "به عنوان یک سازمان ما در خدمت اعضای ما, اما ما نیز وظیفه داریم که به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر مثبت در جامعه ما است."

این PYP نام تجاری شخصی سری برجسته خود در Facebook صفحه است و در حال حاضر به میزبانی از طریق زوم تصویری پلت فرم. فقط RSVPing به Facebook رویداد نمی خواهد خود را تکمیل ثبت نام. شما باید با کلیک بر روی بلیط به لینک ادامه خواهد داد. هنگامی که شما ثبت نام برای رویدادهای شما داده خواهد شد و بیشتر و ورود به سایت

اطلاعات در مورد نحوه دسترسی به خوراک. برای ثبت نام و دیدن لیست کامل از وقایع بازدید https://www.facebook.com/pg/pensacolayp/events/.

Kalyn ولف مستقل است ستون نویس مجله اخبار. ارسال کسب و کار جدید نکاتی برای pcolanewbiz@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن