Pensacola ورزشی جوانان شرکت Snap فوتبال پذیرفته MIT-مربی بر اساس برنامه

از کارکنان گزارش منتشر شده 6:29 PM EDT مارس 13 سال 2020ضربه محکم و ناگهانی فوتبال یک Pensacola مبتنی بر جوانان

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

ضربه محکم و ناگهانی فوتبال یک Pensacola مبتنی بر جوانان رویداد ورزشی مدیریت کسب و کار انتخاب شده بود به عنوان یکی از ده کسب و کار برای بهار سرمایه گذاری مشاوره سرویس (VMS) برنامه آزمایشی.

سرمایه گذاری, مشاوره, خدمات, تاسیس موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT) راه اندازی کرده است کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان در سراسر جهان به سرعت رشد با این برنامه نظارت.

در حال حاضر VMS در MIT قطار دیگر سازمان ها برای ایجاد این مدل در خود مناطق.

واقع در مرکز شهر Pensacola, Studer جامعه موسسه (SCI) ساختمان خانه بهار کارآفرین Hub است که در آن محلی VMS برنامه را به کار گیرند. پس از تعیین موانع به اهداف خاص طیف گسترده ای از مربیان در VMS را انتخاب کنید کسب و کار آنها بهترین راه حل مناسب به راهنمای.

بیشتر: شرکت محلی راه اندازی esports پلت فرم برای میزبانی مسابقات بازی ویدیویی در میان همه گیر

بهار VMS دریافت بیش از 80 برنامه های کاربردی از کسب و کارهای کوچک محلی اما تنها ده انتخاب شدند بر اساس کمک هزینه خود را به صورت قابل توجهی رشد داشته است.

بیش از ماه زیر ضربه محکم و ناگهانی در فوتبال کار می کنند از نزدیک با مربیان و کارآفرینان که ساخته شده و پر رونق شرکت در پنساکولا و در مقیاس ملی است.

"ضربه محکم و ناگهانی فوتبال کارکنان فوق العاده سپاسگزار برای این فرصت و ما به خصوص هیجان زده برای دیدن که چگونه بهار VMS راهنمای ما در آینده ما تلاش" سازمان " در آزادی مطبوعات اعلام کرد. "مثل همیشه ما اهداف اولیه باقی می ماند خدمت به جامعه ما است که پشتیبانی ما در طول دهه گذشته و برای پیشبرد بازی جوانان فوتبال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن