Pensacon می افزاید: 'صبحانه باشگاه ستاره Anthony Michael Hall تا 2021 کنوانسیون لیست مهمان

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 10:44 AM EDT Jul 20, 2020Pensacon روز دوشنبه اعلام کرد یکی از رویداد

توسط NEWSSALAM در 30 تیر 1399

Pensacon روز دوشنبه اعلام کرد یکی از رویداد بنای مهمانان مشهور برای 2021 — فرهنگ پاپ آیکون Anthony Michael Hall.

سالن نشستن خواهد شد برای تعدادی از برنامه های ویژه در طول Pensacon 2021 که برای برنامه ریزی Feb. 26-28 در مرکز شهر Pensacola. سالن اول تبدیل سران فیلم را برانگیخت کشور زمانی که او فقط یک نوجوان و ستاره دار در چهار John Hughes " فیلم "National lampoon's Vacation," "شانزده شمع" "عین" و "عجیب و غریب علم است."

در سال 1985 در سن 17 سالگی او جوانترین عضو بازیگران در تاریخ "شنبه شب زنده" تمایز او هنوز هم نگه می دارد.

هال نه تنها استقبال طرفداران و امضا در این کنوانسیون را نیز شرکت در تعدادی از رویدادهای خاص مانند نمایش فیلم یکی از فیلم های کلاسیک, یک '80s, حزب مضمون و یک "باشگاه صبحانه" صبحانه.

► بیشتر Pensacon 2021 جزئیات: Pensacon 2021 تاریخ مهمانان مشهور اعلام کرد

► Pensacon مجموعه به رشد: مریل برادران خرید سهام مالکیت در Pensacon خواهد شریک زندگی با بنیانگذار مایک جکسون

جزئیات بیشتر در مورد این یکی رویدادها منتشر خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان طرح نهایی هستند.

سالن می پیوندد چشمگیر و هنوز هم در حال رشد فهرستی از مهمانان برای Pensacon 2021. تایید کرد که تا کنون در حال James Marsters ("Buffy the Vampire Slayer," "فرشته" "Torchwood"); "توانا مورفین قدرت رنجرز" ستاره Jason David Frank and Johnny Yong Bosch; "The Walking Dead" ستاره مایکل Cudliz; بازیگر کهنه خنجر بندیکت ("Battlestar Galactica" "The A-Team"); و WWE Hall of Famer مارک هنری.

Pensacon نیز میزبان بازیگران reunions در سال 2021 از "بازگشت به آینده" فیلم حق رای دادن شامل Claudia Wells دونالد Fullilove السا کلاغ هری واترز جونیور و Jeffrey Weissman; "X-Files" ستاره Mitch Pileggi و Annabeth Gish; و "از دست رفته" اعضای بازیگران Nestor Carbonell فرانسوا Chau و Andrew Divoff.

یک لیست کامل از اعلام مهمانان در دسترس است pensacon.com.

در حال حاضر تعطیلات آخر هفته می گذرد برای Pensacon 2021 در دسترس برای $60 و می تواند خریداری شده در pensacon.com. که قیمت افزایش خواهد یافت سپتامبر. 7.

تک-بلیط روز را در فروش, Jan. 1, 2021. VIP آخر هفته می گذرد هستند $155 و عبارتند از اوایل ورود به پنساکولا خلیج, مرکز صندلی دلخواه در پنل سالن های جلو از خط امتیازات برای, افراد مشهور, امضا و عکس ops و منحصر به فرد تی شرت فضای موجود پارکینگ و دیگر قدرت پردازش. مالیات و هزینه های اضافی اعمال می شود به تمام بلیط.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن