Peonies بازگرداندن خاطرات از روز یادبود سنت | جان Appleyard

جان Appleyard ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT 24 مه سال 2020تقریبا یک سوم از راه را از طریق قرن 19 گرو

توسط NEWSSALAM در 4 خرداد 1399

تقریبا یک سوم از راه را از طریق قرن 19 گروه از زنان هر دو در شمال و جنوب شروع به تقلید از یک عمل است که تا به حال استفاده شده و از طریق انواع ابزار برای بیش از 150 سال است. امروز برخی بر این باورند که زنان در پست-یونانی عصر که ارزش در پرداخت ادای احترام به مردان در اسلحه که مرده بود در دفاع از خود و عزیزان. مفهوم چنین یاد فرض انواع بار و روش ها و در ایالات متحده زنان شمال و جنوب شروع چنین تجلیل مدتی در حدود سال 1830.

برخی از مورخان بر این باورند که ایده اقتباس از منابع بسیاری شد راه اندازی مجدد هنگامی که باقی مانده از رزمندگان بودند در بازگشت به خانه های خود را زیر 1840s جنگ با مکزیک; دیگران باید این دیدگاه که افتاده از انقلاب آمریکا شد و برای اولین بار یاد می شود. همه و هر گونه توابع کپی شد در یک فرم ساده از آنچه در روز از تاریخ باستان معتقد بودند مناسب بود. ایده این بود که به هدف داده شده تقویم تاریخ و در آن روز به حمل و گل بر روی قبر سایت از کسی که واجد شرایط از طریق اقدامات خود را.

روز یادبود مراسم در Escambia, Santa Rosa لغو شد. چگونه عملا افتخار افتاده

پیشاهنگی پسر مراسم پرچم در بررنکس ملی گورستان لغو

به اوایل قرن 19 پایدار عمل در زمان بر روی انواع عناوین تبدیل شدن به یک روز ملی به رسمیت شناختن به عنوان دکوراسیون روز دکوراسیون بودن شکوفه های تازه اگر آنها در دسترس است. هدف بعد منتقل شد توسط برخی از جوامع به طوری که گل خواهد بود در حال حاضر. وجود دارد به جشن در روز 1866-1890; اما پس از آن آثار به نظر می رسید به کم نور با کمی احیای زیر اسپانیایی جنگ.

از سال 1919 به جلو صورت گرفت و در واقعا یک شخصیت ملی با کنگره به برکت آن و با کلیساها و فرقه توجه است. من به برخی از جذاب شخصی خاطرات بسیاری با هم گره خورده چرا که از یک خانواده شرکت کشت و فروش peonies.

به دهه 1930 به رسمیت شناختن گذشت قهرمانان تقویت شد که جانبازان گروه تثبیت شد و آنها رهبری در قرار دادن برنامه در نیروی به تشویق رسانه ها و مدارس و حتی کلیساها به درگیر شدن. به عنوان کلاس های ما از طریق کلاس هفتم, معلمان, شروع رنگارنگ تاکید بر این تاریخ است. مجامع برنامه ریزی شده بود; و جنگ جهانی اول جانبازان گروه آورده و هدیه از خدمات و کلاه برای پسر برای پوشیدن دارم به طوری که به عنوان وطن پرست آهنگ ها بودند آواز اشکال مرحله ممکن است زینت دادن به موسیقی و هدف آن است. (پسران عاشق سرویس کلاه!)

در مزرعه ما در ایلینوی شمالی وجود دارد همیشه امید قوی (شاید حتی نماز) است که مطلوب آب و هوا خواهد آورد ما زمینه های زیادی از peonies ساخت آنها را در دسترس برای carloads از خانواده ها در مسیر به نزدیکی گورستان. در این منطقه مدارس پتاس و دیگران خاصی که گل خواهد بود در استفاده به عنوان طبقات سنگ مناسب ملودی و در بسیاری از کلاس های درس آن را ممکن است برای دانش آموزان به سایت و بگویید در مورد مردان که افتاده بود در اروپا در 1917-18. حومه بودند خال خال با گورستان بود که با پیشینه های قومی و در روز و در مورد روز ساختمان آمد و به معنای واقعی کلمه در بارهای کامیون را گل که سواران به دست آورده بود به نوعی. کسانی که جشن معمولا روز یک رویداد درست در دادن نماز و سپس شاید یک پیک نیک در جنگل های اطراف حفظ کند.

عذر خواهی من یک بار بیشتر برای استفاده شخصی به یاد بیاورید از آن روزها اما حافظه قوی است به خصوص از آنجا که بسیاری از گل قرار داده شده بودند به دست آمده از مزارع است. به عنوان یک جوان من اغلب نقش که توسط بزرگراه ها امنیت سطل پر از خوشه های گل بودن 'جوانی' فروشنده' و صحبت با خریداران به همین دلیل آنها خود را خرید.

همه از این ادامه داد: در رشد حس تا 1942. پس از آن شروع جنگ جهانی دوم تغییر جامعه چشم انداز و روز یادبود عملکرد آمد به مجازی پایان. هنگامی که در سال 1945 آمد من تا به حال این فرصت را به سعی کنید و بطور منظم احساس این اقدامات با مزارع گل هنوز هم در دسترس است. اما سفارشی و یا گروهی جشن پژمرده. در حال حاضر توجه متمرکز بود بر کسانی که از جنگ دوم و در گروه محلی ویژه بانوان در حال تغییر توجه خود را. در حالی که جنگ جهانی اول و کسانی که روز قبل بودند مطمئنا فراموش نشده و از آن پس رو به جلو آن را به نظر می رسد که استفاده از تاریخ به یاد اوایل درگیری شد کاهش.

عفو افکار من است که قبل از آن زمان, اما من هنوز هم می تواند به خاطر احساسات است که ما پسران به اشتراک گذاشته شده به عنوان ما ملبس به کلاه و صحبت کرد و خواند از کسانی که قبل از زمان است. و این راهی است که رویدادهای تاریخی ظهور و سقوط در بهره. در این سال به عنوان روز یادبود روش های بسیاری را پیدا کردن راه خود را به پنساکولا جانبازان پارک و شاید نشستن در سکوت برای یک لحظه در یادبود نیمکت. این قرار داده شد تقریبا 20 سال پیش در جنگ جهانی دوم دامپزشکان با این امید که شهروندان Pensacola به عنوان یک نظامی تنظیم خواهد شد استفاده از این سایت به عنوان یک محل برای بازگرداندن داستان از مردم و حوادث. این جامعه و شهروندان آن شاهد حضور و اقدامات بسیاری از جانبازان از بسیاری از درگیری. همه آنها ممکن است افتخار در لحظه ای آرام در خود ما جانبازان پارک.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب