دادخواست گردش جلوتر از هیئت امنا جلسه در divestment

بیش از 600 دانش آموز و 100 دانشکده دادخواست هیئت امنا به محروم از سوخت های فسیلی جلوتر از هیئت مدیره روز شنبه

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

بیش از 600 دانش آموز و 100 دانشکده دادخواست هیئت امنا به محروم از سوخت های فسیلی جلوتر از هیئت مدیره روز شنبه جلسه ای که در آن آنها می رود را به یک اتصال تصمیم گیری در سرمایه گذاری.

دو دادخواست یک هدف در دانش آموزان و با هدف دانشکده تماس در هیئت امنا به محروم از سوخت های فسیلی است. سومین طومار هدف را سرمایه گذاری بحث در مقابل شورای علمی که شامل تمام تصدی خط دانشکده در دانشگاه.

این دادخواست آمده پس از ارومیه در مجلس سنا رای دادند در مقابل سرمایه گذاری در 28 مه با استناد به صنعت سوخت فسیلی روابط به تحقیقات استنفورد قبل از اینکه در نهایت رای گیری 11 تا 28 با شش رای ممتنع در برابر غیر الزام آور قطعنامه که باید نام در دانشگاه محروم از سوخت های فسیلی است.

دانش آموز دادخواست آغاز شده توسط فسیلی رایگان استنفورد 600 امضا به عنوان جمعه های فسیلی رایگان استنفورد عضو زو براونوود '22 گفت: روزانه است. این گروه قصد دارد به ارائه دادخواست به هیئت امنای پیش از جلسه خود را.

"من فکر می کنم ما امیدوار [درباره divestment] به خصوص از آنجا که شده است وجود دارد بسیار خشم پس از ارومیه در مجلس سنا در جلسه" براونوود گفت. "اما من فکر می کنم دانشکده رای گیری مجلس سنا همچنین نشان داد که بسیاری از تمایل به واقع این تغییر حتی اگر وجود دارد بسیاری از supportiveness در اطراف اقدام آب و هوا."

دانش آموز دادخواست برجسته هیئت مدیره و عدم اقدام در مورد این مسئله با وجود ادامه داد: دانش آموز خواسته است.

"این دانشجویان از دانشگاه استنفورد بوده و خواستار بر دانشگاه ما به سمت از سوخت های فسیلی برای هشت سال اما ما هنوز شاهد هیچ گونه اقدام اساسی. نماینده ما بدن مقطع کارشناسی سنا و دانشجوی کارشناسی ارشد شورا را به اتفاق آرا تصویب قطعنامه های مختلف در حمایت از سرمایه گذاری بدون هر گونه پاسخ آنچه از دانشگاه" درخواست متحده است. "ما کل بدن دانش آموز به شدت تصویب دو همه پرسی برای اولین بار در سال 2014 و پس از آن تا سال 2018 در آن بیش از 83 درصد از دانش آموزان رای به محروم. ما هنوز در انتظار امنا به عمل آورند."

دانشکده دادخواست که باعث می شود خواسته های مشابه به هیئت امنا ادعا می کند که مارس 28 ارومیه در مجلس سنا رأی "است و نه نماینده کلی احساسات از استادان جامعه در دانشگاه استنفورد که متشکل از 2,276 افراد است." همانطور که از سه شنبه شب دادخواست 107 امضا.

در ضمن ادبیات تطبیقی پروفسور دیوید Palumbo-لیو در گردش است متفاوت دانشکده دادخواست را به این موضوع قبل از جلسه شورای علمی. شورای علمی جلسه می دهد هیات علمی به شنیدن از مجریان زیر دانشجو شکایت که صدای بودند به اندازه کافی ارائه شده در دانشکده سنا نشست.

"ما می خواهیم که نمایندگان از دانش آموزان برای سوخت های فسیلی سرمایه گذاری همراه با بلندگو از آنها انتخاب می شود در میان کسانی که به ارائه" درخواست متحده است.

با توجه به Palumbo-لیو دانشکده دادخواست در حال حاضر دارای بیش از سه برابر تعداد مورد نیاز برای تشکیل بدن هر چند تاریخ برای چنین جلسه ای روشن نشده است. درخواست برای برگزاری دانشگاهی جلسه شورای سرمایه گذاری دارای 124 امضا از سه شنبه شب.

قبل از تصمیم گیری هیئت امنای این است که آیا برای تعیین رفتار طبیعی و نفت و شرکت گاز به عنوان "شنیع و اخلاقی غیر قابل توجیه" یک استاندارد به تصویب رسید و در سال 2018 خواهد بود که نیاز به دانشگاه استنفورد شرکت مدیریت (SMC) این شرکت که مدیریت وقف به سمت.

هیئت مدیره تصمیم مطلع خواهد شد توسط یک نیروی کار که با دریافت ورودی از انواع منابع از جمله فسیلی رایگان دانشگاه استنفورد.

نیروی کار نیز در جریان یک سیاست آزمایشگاه انجام شده توسط سابق Stanford Law School دین Paul برست. سیاست آزمایشگاه گزارشی منتشر کرد که می گوید که هر گونه اقدامات دانشگاه ها از جمله سرمایه گذاری خواهد شد فقط باید ناچیز تاثیر بر انتشار گازهای گلخانه ای خود را. بر اساس این گزارش انتشار گازهای گلخانه ای "بستگی دارد اقدامات متقابل با نهادهای دیگر است."

اگر چه برخی از مشخصات بالا دانشگاه ها از جمله دانشگاه کرنل دانشگاه براون و دانشگاه کالیفرنیا در سیستم— اعلام کرده اند که محروم و یا تکمیل فرایند تعطیل از سوخت های فسیلی اکثریت قریب به اتفاق نیست.

"این گزارش بسیار قطاری هر تخصص و دانش آموزان در سیاست آزمایشگاه باید" برست گفت: روزانه است. "آنچه باقی می ماند در حال قضاوت, تماس, و من هیچ دلیلی برای فکر می کنم که مال من خواهد بود هر گونه بهتر از معتمدین'."

تماس با ravenswood در mesp2021 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن