جنگل های کاج و مربی فوتبال جیووانی Volpara نامزد ملی مربیگری افتخار

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:48 PM EDT مه 7 سال 2020جیووانی Volpara هنوز به ادعای سنتی پیروز

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

جیووانی Volpara هنوز به ادعای سنتی پیروزی در چهار سال به عنوان جنگل های کاج دختران, فوتبال, سر مربی. چند گل به ثمر رساند اما حتی کسانی که چند و دور بین.

پیروزی متفاوت به نظر می رسد در یکی از پنساکولا سخت ترین دبیرستان مربیگری شغل و Volpara تعهد به جنگل های کاج دانش آموزان به تازگی تلقی شایسته ستایش او Pensacola مربیگری همسالان.

هفته گذشته Volpara نامزد دریافت جایزه بود برای دبیرستان و مربی فوتبال از اهمیت جایزه که توسط ایالات فوتبال مربیان سازمان به یک دبستان و مربی فوتبال از هر دولتی که می آموزد شخصیت و درس های زندگی از طریق ورزش است.

مربیگری برنامه ای است که در زمان مبارزات به زمینه شروع 11, Volpara به خوبی می داند بسیاری از اشکال پیروزی می تواند برای ورزشکاران جوان و به خصوص در صورت احتمال طولانی.

"من اعتقاد دارم در چهار سال ما سه گل به ثمر رساند و هر هدف بود [جشن] مثل ما برنده جام جهانی" Volpara گفت. "اگر ما در خلیج فارس نسیم ساخته شده و نیمه دوم که یک دستاورد بزرگ.

"همه چیز را جشن گرفته است. و زمانی که ما به عقب بر روی زمین برای تمرین وجود خواهد داشت یکی دیگر از هدف های جدید برای بازی بعدی."

جنگل های کاج فوتبال تلاش کرده است تا آنجا که هر محلی برنامه های ورزشی در سال های اخیر است.

عقاب در حال 0-63 پس از سال 2016 و رحمت-قانون شکست -- 8-0 -- اغلب در نزدیکی رفته نتیجه گیری از هر باز سوت.

آخرین فصل این برنامه جلب کرد فقط 14 ثبت نام از آن بدن دانش آموز; که 11 استارت و سه جایگزین برای تیم اول دانشگاه یا دانشکده. هیچ junior تیم اول دانشگاه یا دانشکده و یا دانشجویان سال اول بازی.

تا پایان سال 2020 فصل جنگل های کاج را شروع صف شامل نه فقط بازیکنان با توجه به ساییدگی. با توجه به Volpara بیشتر شد underclassmen که برای اولین بار می خواهم بازی فوتبال در افتتاح تمرین قبل از اکتبر.

"وجود دارد هیچ منابع در اینجا" Volpara گفت. "باشگاه بازیکنان حاضر به رفتن به جنگل های کاج بنابراین بسیاری از دختران ما هرگز بازی فوتبال قبل از اینکه در زندگی خود را. و شما باید تنها یک ماه به آنها را آماده مطبوع و فوتبال خود را با اصول."

در مواجهه با چنین برجسته شانس دستیابی به اهداف از حتی کوچکترین منظور اجتناب از رحمت قانون و یا حتی رسیدن به نیمه دوم - تبدیل شدن به لحظه از جشن تحت Volpara که به ارمغان می آورد یک قوی ایتالیایی لهجه به خود مسلما "با صدای بلند" مربیگری.

از جمله تعهد به ورزش را نشان می دهد سمت های مختلف از بالا, مدرسه دو و میدانی با توجه به دیرین بوکر تی واشنگتن سر مربی کنی مورگان.

"وجود دارد بسیاری از مردم که آیا چیزهایی در پشت صحنه و در تلاش برای برنده شدن فقط بر اساس برخی از عوامل" مورگان گفت.

"برای یک مربی به خاطر آمدن انگیزه و نگه داشتن دختران درگیر سال پس از سال, آن را می گوید زیادی در مورد (جیووانی)... تنها بچه ها که دریافت به رسمیت شناختن هستند که پیروزی در همه زمان ها وجود دارد و خیلی بیشتر است که می رود [در دبیرستان دو و میدانی]."

Pensacola کاتولیک سر مربی علامت Yepishin, Pensacola بالا سر مربی پل فرناندز و بوکر تی واشنگتن مربی مایک Cantin پیوست مورگان در پرونده نامزدی.

برای Volpara که با این نسخهها کار تمام وقت به عنوان حسابدار با دانشگاه وست فلوریدا و با همکاری صاحب فرانکو Italina رستوران آن خوش آمدید همکار به رسمیت شناختن.

"من را لمس زمانی که آنها به من گفت که آنها می خواهم نامزد من" Volpara گفت. "جنگل های کاج است که یک مدرسه فوتبال. من یک مقدار زیادی از شور و شوق برای ورزش است و آن را بسیار چالش برانگیز است. نه برنده شدن یک بازی یا یک نمره هدف.

"اما پس از آن شما ببینید این دختران و آنها را 100 درصد در هر زمان و قرار دادن آنها قلب خود را در بازی. این بود که همیشه انگیزه به من نمی دهد تا بر روی آنها زیرا آنها هرگز داده تا بر من است."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب