لطفا اجازه دهید دانش آموزان خود را تبدیل ویدئوها در کلاس

در این صورت از زمان همه گیر جهانی اساتید جهان باید به حال هیچ چاره ای جز مهاجرت خود را آموزش محیط به زوم. در ح

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

در این صورت از زمان همه گیر جهانی اساتید جهان باید به حال هیچ چاره ای جز مهاجرت خود را آموزش محیط به زوم. در حالی که دانشکده تنظیم به یک راه جدید برای آموزش دانش آموزان تا به حال برای تنظیم به یک راه جدید برای یادگیری است. در ضمن در دانشگاه استنفورد دانش آموزان آغاز کرده اند که درخواست یک نوع جدید از محل اقامت از دفتر در دسترس آموزش و پرورش: نامه ای است که اجازه می دهد تا آنها را برای خاموش کردن دوربین خود را در کلاس.

Carleigh Kude دستیار مدیر برای ناتوانی مشاوره در OAE گزارش داد که این نوع درخواست از دانش آموزان در انواع شرایط — و نه فقط دانش آموزان با معلولیت:

"ما دانش آموزانی که پدر و مادر که کودکان نیاز به مدرسه در منزل. ما دانشجویانی داریم که لازم نیست یک اتاق که در آن آنها می توانند با بستن درب. ما دانش آموزان هستند که couchsurfing و یا دانش آموزان با شخصی در محیط خانه و دانش آموزان در سراسر جهان 13 دقیقه جلوتر از زمان که از خواب بیدار خانواده خود را اگر آنها صحبت کردیم. واقعا وجود دارد یک تعداد نامحدود از دلایل که چرا یک دانش آموز خواهد بود مبارزه از طریق این [گیر] و با تعامل مورد نیاز در حال حاضر."

نیاز به این درخواست محل اقامت ناشی از اجباری تصویری سیاست های فردی در کلاس برقرار اساتید که امید به حفظ برخی از سطح از حالت عادی در این وضعیت غیر طبیعی. وقتی پرسیده شد که چرا استادان خود را در دفاع از چنین سیاست و دانش آموزان به نقل از دلایل مختلف.

Ryan Lewis, یک تازه وارد در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی, یادداشت "من استاد می گوید, دیدن, دانش آموز مواجه است که بیشتر منجر به آموزش محیط زیست که پرورش همکاری. او همچنین می گوید که او نتواند به ما."

جوی شوارتز یک تازه وارد در Pitzer کالج, بازگو, "من فکر می کنم آن را برای بررسی رفتار ما در کلاس. پس از کلاس در کالج کلرمونت کوچک ما تا به حال به نوبه خود در فیلم ما در بخش ها و کلاس های زبان برای مشارکت grade."

اکثر دانش آموزان گزارش می دهند که استادان خود را توجیه اجباری گیری سیاست با نوعی از بررسی در کلاس برای مشارکت توجه و احساسات را بررسی کنید. اما اجباری سیاست های تصویری در کلاس هستند یک راه حل مناسب به دانش آموز توجه — به خصوص در میان جهانی همه گیر که اثرات منفی این سیاست روشن است. ما فرار یک نظرسنجی از 46 دانش آموزان در سراسر کشور و دو سوم از پاسخ دهندگان ما گزارش آنها را در یک وضعیت که در آن آنها احساس ناراحت کننده با داشتن دوربین خود را در کلاس. وقتی پرسیده شد که چرا پاسخ دهندگان گفت: آنها خود آگاهانه در مورد دیده شدن در کلاس نیست در فضاهای خصوصی و/یا نمی خواهید برای نشان دادن زمان زندگی در شرایط دشوار ،

Petrina Kuo ارشد و دانشجوی بین المللی در USC گزارش سردرگمی ما دیده می شود از دیگر دانش آموزان در مورد عواقب ناشی از خاموش کردن دوربین او: "هیچ کس نمی داند چه مجازات این است که ما تصویری خاموش است. من حدس می زنم این استاد است که برای کاهش مشارکت ما کلاس یا شاید آنها به شما با ما تماس بگیرید در طول سخنرانی." Kuo همچنین معتقد است که داشتن تصویری روشن معکوس به هدف از یادگیری در کلاس بیان کرد: "من خودم را پریشان با همه دوستان من چهره زمانی که من تصویری روشن به خصوص پس از آن بوده است و سال از من گذشته شاهد آنها در فرد است."

ما شاهد این روحیه بیشتر در انعکاس تجارب طیف متنوعی از دانش آموزان است. آنو Khandelwal دانشجوی سال دوم در آشوکا دانشگاه در هند خودش را می یابد به طور مداوم peeking در خودش و یا همکلاسی های او در طول سخنرانی آنلاین. "این بسیار سخت است" او می گوید: "به طور غریزی توجه به تمام مردم من را دیده اند در ماه."

با این انتقال به آنلاین همه چیز, دانش آموزان مجبور شده اند به خونتان ترکیب علمی و حرفه ای و اجتماعی جهان و آنها در حال حاضر صرف زمان در مقابل صفحه نمایش خود را بسیار طولانی تر از آنها به طور معمول خواهد بود. این میزان بی سابقه ای از زمان در فیلم منجر به پدیده ای به نام "زوم خستگی."

زوم خستگی تشدید این واقعیت است که تماس های تصویری بسیار متفاوت از شخص ارتباطی و انسان ها استفاده نمی شود به تکیه بر تصویری مبتنی بر تماس ها به شدت. دکتر اسکات Debb صندلی از M. S. برنامه در cyberpsychology در دانشگاه ایالتی نورفولک (NSU) به ما توضیح داد که بیش از زوم مقدار زیادی از زبان بدن از دست داده است تخلیه انرژی از دانش آموزان است.

"ما صرف مقدار زیادی از انرژی ذهنی پر کردن این غیر کلامی شاهد و آن را با استفاده از روان ما منابع به توجه به کشف کردن آنچه که ما می تواند کمک به جلسه" Debb گفت.

در علاوه بر این به تلاش برای پر کردن این "شاهد" دانشجويان زوم خستگی تشدید میشود احساس بودن نگاه کرد در حالی که همچنین به دنبال خود. در مقاله وال استریت ژورنال استنفورد استاد ارتباطات جرمی Bailenson گزارش می دهد که "ثابت نگاه" را در دانش آموزان در تنظیمات زوم می تواند منجر به افزایش توجه اما در هزینه. ارجاع یک آزمایش در دانشگاه استنفورد Bailenson اشاره می کند که "زبان آموزان گزارش شده است که بسیار ناراحت کننده گرفتن خیره شد در کل یک درس است."

دیگر مربیان معتقدند: در اخیر توییتر موضوع آموزش آنلاین و تروما متخصص کارن کاستاریکا به نقل از تحقیقات بر استرس ناشی از درک خود بیان کرد که "زوم با دوربین است مانند در اختیار داشتن خیره به خودتان در آینه در حالی که همچنین شاهد هر کس دیگری در شما خیره. آن را مانند یک آینه مربع." "آینه مربع" تجربه می تواند باعث مشکلات برای کسانی که با اضطراب بدن dysmorphia و تروما است. با تروما حتی گسترده تر امروز با توجه به بحران کاستاریکا تاکید کرد به ما که آن را به ویژه مهم است در حال حاضر به حساس و انعطاف پذیر با دانش آموزان است.

Debb اضافه شده است که دانش آموزانی که از ترس به اطلاع عموم ناتوانی های خود را به ویژه آسیب پذیر هستند. Debb استاد است و او هرگز اجرا دوربین استفاده در کلاس های خود.

از لنز سهام اجرا دوربین استفاده در کلاس می تواند به خصوص مشکل برای کسانی که از کم درآمد پس زمینه. نه تنها ممکن است آنها را در یک فضای آنها نمی خواهند به پخش به همسالان خود, اما آنها ممکن است موجود مسئولیت به ویژه در طول بحران. Debb متخصص در تحقیق دیجیتال تجارب دانش آموزان اقلیت به ویژه در آنجا که درصد زیادی از بدن دانش آموز در NSU است که نسل اول. او اشاره می کند که "این یک امتیاز به یک دانش آموز که می توانید هر لحظه بیداری خود را به مطالعات" که محدودیت دانش آموزان با مشاغل جانبی و یا مالی دیگر یا خانواده اولویت ها به طور کامل از سرمایه گذاری در کلاس حضور و غیاب در طول بیماری همه گیر.

راهنماهای منتشر شده توسط مرکز آموزش و یادگیری در دانشگاه استنفورد تأکید بر نیاز به "عادی سازی دلایل بسیاری از دانش آموزان ممکن است ترجیح می دهند برای حفظ ویدیو مانند فقیر پهنای باند مایل نیست در ویژوال حواس پرتی یا عدم تمایل برای به اشتراک گذاری فعلی خود را در محیط زیست است." متاسفانه این توصیه نیست تکرار در هر یک از منابع و یا راهنماهای منتشر شده توسط معاون شهردار برای, تکنولوژی و آموزش, و نه آن را رعایت کرده به همه اساتید. از بررسی ما مشخص کرده ایم مواردی که در آن اساتید به نام از دانش آموزان که خود تصویری در singling آنها را در مقابل همکلاسی های همکار خود را.

اجازه دهید ما روشن است: ما نه درخواست یکی از اندازه متناسب با تمام راه حل است. کلاس وجود دارد که در آن فقدان تصویری پشتیبانی نمی کلاس یک محیط کوچک مثل بحث-بر اساس بخش یا هنر practicums. اما ما به شدت تشویق اساتید به همدلی و درک زمانی که آن را می آید به دانشجويان موقعیت و ما دلسرد اجباری گیری سیاست در هر زمان ممکن است.

در هنگام طراحی دوره خود را از خود بپرسید: چه چیزی من می خواهم به دانشجویان خارج از کلاس ؟ در حال ویدئوها ضروری و یا حتی مفید برای یادگیری اهداف خود ، آیا من می توانم آن را انجام دهد برخی از راه های دیگر ؟ کاستاریکا توصیه می کند طیف وسیعی از راه های دیگر برای نگه داشتن دانش آموزان درگیر با استفاده از زوم ویژگی های مانند چت و نظر سنجی برای پرورش بحث و بازخورد به در حال اجرا آسنکرون فعالیت های است که می تواند فرستاده شده توسط دانش آموزان بدون استفاده از یک دوربین.

"ما توصیه می کنیم مهربان و انعطاف پذیر رفتار از استادان در حالی که ما آدرس مورد امکانات رفاهی است. شايد به دانش آموزان خود را اما شايد به خودتان بیش از حد. این سخت است که در همه استادان و دانشجویان به طور یکسان" Kude طرفداران. "اما دانشجویان نیز باید تشخیص دهند که آنها بزرگسالان هستند و باید استراحت زمانی که آنها نیاز به."

ملودی یانگ استنفورد '21 موافق. "این منصفانه نیست برای ما به اجبار به نوبه خود ما تصویری در, اما هیچ کس می خواهد در این وضعیت در حال حاضر" گفتند. "اما وقتی که شما پنج به علاوه ساعت کلاس ها و جلسات باشگاه در مقابل دوربین, در پایان روز, من خیلی خسته ام و نمی خواهم به اینجا. من متوقف کردن پردازش."

اگر چه هیچ چیز در سنگ تعیین هنوز بخش در حال حاضر پیش بینی سقوط سه ماهه که ممکن است تا حدی یا به طور کامل از راه دور مثل این یکی. برای تابستان امسال (و اینکه آیا سقوط از راه دور است یا نه) ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که ما یادگیری از اشتباهات ما در طول این سه ماهه به طوری که هر کس می تواند یک تجربه بهتر در آینده.

تماس با وینسنت Nicandro در nicandro 'در' stanford.edu الکس ویتزمن در alexwe 'در' stanford.edu و Aditya Khandelwal در akhand 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitterو Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن