پس از سقط و زايمان آیودی می تواند کمک به جلوگیری از سریع تکرار بارداری محققان دانشگاه استنفورد می گویند

این مقاله بخشی از یک سری برجسته اخیر تحقیقات بهداشت باروری برای زنان ملی سلامت هفتهآغاز می شود که در روز مادر

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

این مقاله بخشی از یک سری برجسته اخیر تحقیقات بهداشت باروری برای زنان ملی سلامت هفتهآغاز می شود که در روز مادر در هر سال.

استنفورد پزشکان دفاع درج یک دستگاه داخل رحمی (IUD) بلافاصله پس از تولد یا سقط جنین برای افراد جوان که در معرض خطر بالا برای حاملگی ناخواسته و سریع تکرار حاملگی یا بارداری شروع در عرض یک تا دو سال قبل بر اساس یک مقاله منتشر شده در مجله اطفال و نوجوانان زایمان در اواخر سال گذشته.

بیش از یک چهارم از بارداری در ایالات متحده در حال mistimed یا ناخواسته. نوجوانان و بزرگسالان جوان در معرض خطر و عاطفی و اجتماعی و اقتصادی موانع بارداری ممکن است تحمیل بر زنان در خانواده و جامعه خود را تشکیل بهداشت عمومی نگرانی با توجه به مقاله. در پاسخ استنفورد پزشکان در دفاع از افزایش دسترسی به آیودی و کاهش موانع برای مراقبت به منظور ارائه آیودی بلافاصله پس از سقط يا زايمان.

ارائه آیودی در همان سفر به عنوان سقط جنین و یا تولد حذف نیاز به بازگشت به یک کلینیک برای قرار دادن IUD بعد, که اغلب می تواند مشکل باشد.

"وجود دارد تعدادی از چیزهایی است که می تواند یک مانع برای کسی که توانایی برای بازگشت به یک کلینیک برای قرار دادن IUD یا قادر بودن به یک يو قرار داده شده در یک زمان جداگانه: پیدا کردن یک موجود زمان قرار داشتن تحت پوشش بیمه حمل و نقل به یک قرار ملاقات و یا پیدا کردن مهد کودک حصول اطمینان از کسی باردار نیست در آن زمان آنها بازگشت برای یک دیدار گفت:" سارا پترسون یک متخصص زنان و متخصص زنان و زایمان در Lucile Packard کودکان بیمارستان و یکی از مقاله نویسندگان.

"آن را بسیار سخت برای زنان حتی با بهترین مقاصد آینده را برای یک ملاقات دوم ... وجود دارد بسیاری از دلایل آن را سخت به آمده به عقب" اضافه شده لیزا Goldthwaite یک متخصص زنان و متخصص زنان و زایمان در دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی و یکی دیگر از این مقاله نویسندگان. "دیگر از فقط تغییر ذهن خود را که آن هم یک دلیل معتبر برای آمدن نیست."

فقدان اطلاعات نیز می تواند مانع از بیمار و دسترسی به وسایل پیشگیری از بارداری مراقبت. تنها 24 متحده دستور آموزش جنسی و 34 متحده دستور HIV آموزش و پرورش با توجه به برنامه ریزی والدین — آمار است که بالا بردن پرچم قرمز برای Goldthwaite.

"من فکر می کنم که نوجوانان و بزرگسالان جوان زنان اغلب مشکل دارند بدانند که به کجا بروید برای مراقبت های بهداشتی," او گفت:. "ما نمی آن را واقعا روشن چه نقاط دسترسی هستند برای پیشگیری از بارداری و مراقبت های خارج از واقعا سازمان بزرگ مانند والدین طراحی شده با بسیاری از به رسمیت شناختن نام."

به خصوص در نور مداوم pandemic, او گفت:, فوری قرار دادن یک IUD پس از تولد یا سقط جنین می تواند به کاهش تعداد دفعاتی که یک فرد باید به مطب دکتر و با اجتناب از امکان دیگری برای بارداری.

"به خصوص در زمینه COVID و همه گیر ما واقعا در تلاش برای به حداقل رساندن تعداد دفعات بیماران باید به رابط با سیستم بهداشت و درمان," Goldthwaite گفت. "و بنابراین در هر زمان ما باید مبتنی بر شواهد مداخلات است که می تواند آغاز شود بلافاصله وجود دارد بدون هیچ دلیل ما باید انجام شود که."

نگرانی از ناکافی پوشش بیمه و اطلاعات غلط تنها افزایش با توجه به همه گیر هنگامی که بیماران ممکن است تجربه جدید موانع برای دریافت مراقبت های بهداشتی با توجه به از دست دادن شغل خود و یا گرفتن در افزایش مسئولیت ها در خانه.

"[یکی] نگرانی از دست دادن پوشش بیمه برای بیماران در دوره پس از زايمان است که می تواند یک مانع برای زنان بازگشت برای تاخیر در قرار دادن IUD" پترسون گفت. "با نرخ بیکاری بالا با توجه به همه گیر از دست دادن پوشش بهداشت و درمان افزایش نگرانی و این را نامتناسب تاثیر بیشتر جمعیت های آسیب پذیر."

Goldthwaite گفت: پیشگیری از بارداری ضروری محسوب می شود خدمات.

"اکثر سیستم بهداشت و درمان در حال تلاش برای ادامه این نوع از دسترسی به [برای پیشگیری از بارداری, مراقبت,]," او گفت:. "بدیهی است که وجود دارد چند متحده در کشور ما که در حال انجام مخالف در تلاش برای محدود تر در این زمینه و با استفاده از همه گیر به عنوان بهانه ای. اما ما احساس می کنیم در دانشگاه استنفورد است که مراقبت های بهداشت باروری ضروری است خدمات از جمله پیشگیری از بارداری و درهای ما باز برای کسب و کار است."

پترسون و Goldthwaite مقاله همچنین نمایانگر این واقعیت است که توانایی فرد برای رضایت به بهداشت و درمان باروری اگر آنها زیر 18 سال توسط دولت متفاوت است. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و بیماران باید آگاه باشید از این قوانین خاص خود را در منطقه آنها را بنویسید. هر دو پزشکان و حفظ آن آیودی در حال امن و موثر از جمله برای پس از زایمان و یا پس از سقط جنین استفاده کنید.

"پس از زايمان و پس از سقط جنین يو قرار دادن هر دو امن و موثر است و باید ارائه شده به بیماران واجد شرایط در طول این زمان زمانی که آنها در حال حاضر در حال ارتباط با سیستم بهداشت و درمان" پترسون گفت.

Goldthwaite گفت: آیودی امن هستند "صرف نظر از سن و صرف نظر از اینکه آیا یا نه شما باردار شده و بدون در نظر گرفتن شرایط پزشکی."

"این واقعا مهم است برای زنان به می دانم که ما تاریخی موانع از جمله پزشکان و گفت که یک زن جوان که هرگز باردار قبل از اینکه نمی توانید یک IUD که فقط یک چیزی از گذشته" او گفت:. "بنابراین زنانی که علاقه مند هستند در کنترل تولد باید بدانید که آنها دسترسی به هر نوع از کنترل تولد وجود دارد و این که اساسا بسیاری از روش ها در حال رفتن به برای آنها امن است."

تماس با اما Talley در emmat332 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن