دانش آموزان برای بازیابی اموال خود را در رویکرد مرحله به مرحله آغاز و تا روز دوشنبه

دانش آموزان در کالیفرنیا زندگی می کنند که می تواند سفر به پردیس برای بازیابی اموال خود را و ترک در همان روز ان

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

دانش آموزان در کالیفرنیا زندگی می کنند که می تواند سفر به پردیس برای بازیابی اموال خود را و ترک در همان روز انجام این کار ممکن است به عنوان روز دوشنبه با توجه به مسکونی و ناهارخوری شرکت (R&DE).

چنین دانش آموزان بخشی از "فاز 1A" با رویکرد است که باید دانش آموزان در امواج می آیند به اصلاح همه چیز خود را پس از استنفورد فرستاده دانشجویان در امید از سرگیری کلاس های حضوری این سه ماهه. فاز 1A گذشته از دوشنبه تا 21 ژوئن.

فاز 1B شامل دانشجویان که در خوابگاه که به خانه دانش آموزان در طول تابستان و یا انجام پروژه های نوسازی از جمله 550 Lasuen, Branner, Crothers, دیورند, Hammarskjold, Mirrielees موری Ng, Otero, رینکندا, سیگما, Nu, زمین Toyon, Ujamaa و ZAP با توجه به سوالات متداول صفحه توسط R&ده. پرسش و پاسخ مشخص نیست تاریخ شروع برای این مرحله اما گفت که این امر می تواند "به زودی" و تا 21 ژوئن.

دانش آموزان مجاز به بازگشت به دانشگاه می توانید ثبت نام برای یک قرار ملاقات برای انجام این کار از طریق پورتال های آنلاین در اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده است که تخصیص دادن آنها سه ساعت به بسته کردن و حرکت کردن. تعداد دانش آموزانی که ثبت نام می توانید به حرکت در خارج از یک ساختمان داده محدود خواهد شد در طول هر پنجره به حداقل رساندن تعداد زیادی از مردم در راهروها و راه پله و دستشویی, پرسش و پاسخ گفت. هم اتاقی نمی خواهد بود قادر به انتخاب همان پنجره.

دانش آموزان نمی شود مجاز به باقی می ماند در محوطه دانشگاه خارج تعیین شده خود را در سه ساعت و نه به آنها اجازه داده شود برای دیدار مشترک در فضاهای اقامت یا سایر پردیس, ساختمان, پرسش و پاسخ گفت. هنگامی که بسته بندی تا دانش آموزان تنها مجاز به داشتن یک عضو فعلی خود و خانواده خود اقامت به آنها کمک کند. دانش آموزان با اقامت از طریق کار در دسترس آموزش و پرورش ممکن است درخواست تمدید پنجره.

اگر دانش آموزان نمی گرداند طول تعیین شده خود را به مرحله وسایل خود را "به احتمال زیاد بسته بندی شده و ذخیره شده در خارج از سایت" و آنها مجاز خواهد بود به بازگشت به خود را انتخاب کنید تا بسته بندی وسایل در "فاز 2." اگر آنها هم اتاقی خود همه چیز را "بسته بندی آمیخته." هیچ جزئیات در فاز 2 یا فراتر از آن را شامل می شوند در این پرسش و پاسخ که از شنبه بعد از ظهر.

برخی از دانش آموزان وسایل در حال حاضر بسته بندی شده تا به ایجاد فضا برای کارکنان بهداشتی درمانی در پاسخ به همه گیر و کسانی که در انتظار COVID-19 نتایج آزمون. این دانش آموزان را بازیابی وسایل خود را از غلاف یا ظروف ذخیره سازی.

تماس با جولیا اینگرام در jmingram 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب