تظاهرات برای عدالت نژادی: دانشکده به اشتراک گذاری بینش در پاسخ به کشتار جورج فلوید

در مه 25, جورج فلوید, 46 کشته شد هنگامی که سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین kneeled بر گردن سنجاق او را

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

در مه 25, جورج فلوید, 46 کشته شد هنگامی که سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین kneeled بر گردن سنجاق او را به زمین. در یک هفته پس از آن مردم در سراسر کشور و در سراسر جهان باید بسیج در اعتراض به این آخرین نمونه از کشنده خشونت پلیس در برابر یک آمریکایی آفریقایی تبار فرد است.

در برخی از شهرها تظاهرات را درگیر فیزیکی درگیری با پلیس و تخریب اموال (از جمله پلیس) و غارت از کسب و کار خصوصی.

که همه این اتفاق می افتد در ماه به یک بیماری همه گیر است که نشان می دهد هیچ نشانه ای از پایان — حتی به عنوان شهرها و ایالات متحده شروع به بازگشایی کسب و کار — دارای بسیاری از ما عمیقا غمگین و خشمگین. برخی از مردم نیز به اشتباه به عنوان آنها همدردی با معترضان و عدالت را باعث شود اما لگد در تصاویری از آتش سوزی در محله خیابان و مردم غارت فروشگاه ها در جوامع خود.

در چند روز گذشته UCLA هیات علمی شده اند به نقل از اخبار مهم رسانه ها در سراسر جهان ارائه بینش خود تخصص و دیدگاه برای کمک به مردم بیشتر به وضوح درک آنچه اتفاق می افتد در تاریخ نژادپرستی نهادی است که دامن زدن به خشم و چرا سخنان مردم را انتخاب کنید برای توصیف آنچه اتفاق می افتد توجه بسیار و چگونه این بیماری همه گیر اشکال واکنش ما.

در این ایالات متحده آمریکا امروز مقاله از شنبه, مارس 30, Darnell شکارجامعه شناس و رئیس بخش علوم اجتماعی در UCLA و Robin D. G. کلیاین Gary B. نش استاد تاریخ ایالات متحده ارائه شده مهم دیدگاه های خود را در زبان مورد استفاده برای توصیف آنچه اتفاق می افتد.

در رسانه های اجتماعی کاربران به نام آتش سوزی و غارت "نفرت انگیز" و "سزاوار سرزنش است." در پاسخ به یک دنباله دار از خرابکاری در سراسر مرکز شهر لوئیزویل, کنتاکی که در آن EMT Breonna تیلور بود به ضرب گلوله توسط پلیس در ماه مارس شهردار گرگ فیشر گفت: "خشونت و تخریب است کاملا غیر قابل قبول است." رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نام معترضان در مینیاپولیس "اراذل و اوباش است."

"من 58 سال در حال حاضر. من به یاد داشته باشید یک سال است که وجود ندارد و نیمی از موارد دیدنی و جذاب از موارد خشونت پلیس. شما می توانید یک نیویورک تایمز در صفحه اول فقط مثل شما بود از COVID مرگ و میر و به راحتی از 100,000 نام آغاز و در سال 1960 از مردم گفت:" رابین کلییک استاد تاریخ در دانشگاه UCLA که مطالعات جنبش های اجتماعی در ایالات متحده آمریکا است. "من و همسرم از من خواست این سوال شب گذشته 'آیا شما فکر می کنم این درست است؟' من گفت: "دیگر چه انتخاب مردم داشته باشد؟"

در مقاله های بعدی به این سوال که آیا برای توصیف اعتراضات به عنوان "خشونت" می آید.

کلی سوال در اصطلاح به استفاده از زمانی که "خشونت" تعریف شده است که حملات علیه اموال و نه در برابر مردم.

برای نزدیک به نه ساعت, سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین زانو در Floyd گردن به او التماس کرد برای زندگی خود نفس نفس زدن برای هوا و تماس برای مادر خود را. اکثر تظاهر کنندگان مجموعه, آتش سوزی, اسپری گرافیتی و شکست وسایل نقلیه.

شکار نیز به نقل از در زبان به طور خاص استفاده از واژه "شورش" و "غارت."

زبان انتخاب موضوع: اصطلاح "ضد شورش" لود شده است و این که چرا بسیاری از استفاده از "شورش" در عوض ، یکی نشان می دهد "بی پروا خشونت است." دیگر معنای سیاسی مقاومت در برابر ظلم و ستم.

"اصطلاح 'شورش' تمایل به دلالت ضمنی بی معنی تخلیه گاز از نا امیدی از بین بردن خود و جامعه و همه این چیزهای دیگر که در حال معکوس به عنوان اگر وجود دارد نمی تواند ارزش سیاسی در ناآرامی های شهری و وادار کردن نظام به بررسی خود گفت:" Darnell, شکار, رئیس علوم اجتماعی و استاد جامعه شناسی و مطالعات آفریقایی آمریکایی در UCLA.

شکار استدلال کرد که اصطلاح "غارت" به حداقل می رساند پیامدهای سیاسی از آنچه مردم انجام می دهند زمانی که آنها غارت فروشگاه ها.

در طول L. A. شورش در سال 1992 که فوران پس از چهار افسران پلیس لس آنجلس تبرئه شدند در ضرب و شتم رادنی کینگ وجود دارد صحنه های از مردم "غارت" نیازهای اساسی او گفت:.

"شما تا به حال یک مهاجر جمعیت بود که به سختی گرفتن به سختی باقی مانده و مردم از رفتن به داروخانه ها و غارت' پوشک چیز به پایان می رسد دیدار در خانواده خود," او گفت:. "به حداقل رساندن که به عنوان فقط" من مردم فقط غارت " به طور کامل سرقت آن را از زمینه سیاسی و سیاسی فرصت است که مردم در حال تلاش برای برقراری ارتباط با در نظر گرفتن خطر و درگیر شدن."


Kimberlé Crenshaw از UCLA دانشکده حقوق بود در مصاحبه با KPFA در مورد نژادپرستی تقاطع, COVID-19 و تظاهرات در اطراف قتل جورج فلوید. (Approx. 24:00)

ما در حال حاضر در لحظه ای که در آن بسیاری از مردم عزادار دیده می شود یک مرد آمریکایی آفریقایی کشته شده اند. به عمد آن را به نظر می رسد. درد و رنج خود را نه شنیده درخواست خود برای زندگی خود را در حال نادیده گرفته ماموران به ظاهر در نظر گرفتن این که فقط یک روز دیگر در دفتر snuffing دیگر زندگی است. این رفتار غیر انسانی از آن من فکر می کنم تکان دهنده است به طوری که بسیاری از مردم در همان زمان من در تلاش برای نگه داشتن ژرف ابعاد زندگی این مرد گرفته شده و همراه با هزاران نفر از مردم که در حال مرگ هستند و هر روز از تصمیم گیری های انجام شده به اولویت بندی اقتصاد به اولویت بندی این راحتی به اولویت بندی تنظیمات و امتیازات برخی از بیش از زندگی و رفاه دیگران است.


شکار همچنین ارائه بینش برای یک داستان است که به کاوش چرا برخی از معترضان به خشونت کشیده شد' بحث در مورد نقش دولت در افزایش تنش ها از طریق استقرار گارد ملی و با توجه به تشابه بین وقایع کنونی و قبلی تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی است.

Darnell, شکار, رئیس علوم اجتماعی در UCLA معتقد است پلیس در آمریکا "ramped تا پرخاشگری خود را" بیش از آخر هفته.

"استقرار گارد ملی با استفاده از لاستیک گلوله های گاز اشک آور و اسپری فلفل — اینها طیف وسیعی از تاکتیک های پلیس است که می تواند به تشدید وضعیت در حال حاضر زمان."

در مقاله های بعدی شکار ارائه شده تاریخی زمینه را برای چه اتفاق می افتد به طور خاص در لس آنجلس و بیشتر در سراسر کشور است.

شکار مورد مطالعه سال 1992 در لس آنجلس شورش است که موجب شد پس از چهار افسر پلیس سفید تبرئه شدند بیش از ضبط ضرب و شتم از رانندگان رادنی کینگ.

او می گوید وجود دارد "یک سابقه طولانی در هدف قرار دادن و یا انتخاب" در خرابکاری و غارت. "در L. A. شورش, شما اغلب می خواهم ببینید 'متعلق به اقلیت' اسپری رنگ بر روی اقلیت های کسب و کار به طوری که مردم به دور زدن آن است."

هر دو استاد Stott و استاد شکار احتیاط که غارت پیچیده است — به خصوص که بسیاری از مردم با انگیزه های مختلف شرکت از جمله مردم در فقر و یا سازمان یافته است.

این ایده که خشونت در حال هدفمند و معنی دار حوادث می تواند توضیح دهد که چرا غارت رخ می دهد در برخی از تظاهرات و نه دیگران.

...

در نهایت این شورش ها می تواند نشانه ای از دیرینه تنش ها و مسائل پیچیده است که آیا یک راه حل آسان است.

هانت می گوید: این هفته در ایالات متحده شورش در حال جدی ترین آنهایی که از سال 1968 پس از مارتین لوتر کینگ جونیور ترور شد.

"شما نمی توانید فکر می کنم در مورد خشونت پلیس و پروفایل برخی از جوامع بدون فکر کردن در مورد نابرابری وجود دارد که در جامعه و سوخت آن نگرانی," او می گوید.

"جورج فلوید مورد بود که علت آن را بیشتر شبیه نی که پشت شتر را شکست. شما می توانید استدلال می کنند حتی پلیس قتل علائم — علت زمینه ای سفید برتری نژاد پرستی و چیزهایی که ایالات متحده نه اساسا برخورد کرده است."


شکار و کلی نیز در مصاحبه با واشنگتن پست در داستان منتشر شده 1 ژوئن. خرده فروشان و رستوران ها در سراسر ایالات متحده در بستن درهای خود را در میان تظاهرات

سرقت از T-shirts, کامپیوتر و مواد غذایی به نظر می رسد برای اجرای counter به پیام از تظاهرکنندگان که پر از خیابان ها در شهرهای بزرگ و از ساحل به ساحل پس از مرگ جورج فلوید برخی از استادان که به مطالعه این موضوع گفت. غارت همچنین می توانید احساس متمایز از ناآرامی ها را به خرابکاری و تخریب اموال.

اما گفت UCLA مورخ رابین کلی "هر شورش و قیام است و شامل آن است."

غارت و چپاول است که اغلب در نتیجه به طور معمول مطیع قانون مردم با استفاده از هرج و مرج لحظه, به ویژه هنگامی که آنها رنج می برند از لحاظ کلی گفت.

آن رخ داده است اغلب در طول ناآرامی های خشونت آمیز در شهرهای آمریکا از اواخر 60s و 70s اوایل. این اتفاق پس از طوفان کاترینا را ویران کرد نیواورلئان. این یک بخشی از 1917 East St. Louis شورش زمانی که مردم سفید پوست کشته و هجوم به خانه های ساکنان سیاه — سرقت فرش و لامپ کلی گفت.

در حال حاضر در طول COVID-19 همه گیر و با 40 میلیون نفر داشتن ظ بیکاری "من شوکه شده بود وجود ندارد بیشتر غارت" کلی گفت: از زمان تظاهرات. "ما در حال برخورد با یک بحران اقتصادی است."

در همان مقاله شکار ارائه شده مقایسه به سال 1992 L. A. شورش است که برانگیخته شد توسط تبرئه افسران پلیس که ضرب و شتم رادنی کینگ.

آخر هفته اعمال شد و یادآور لس آنجلس رادنی کینگ تظاهرات در سال 1992 گفت: Darnell, شکار, دین, علوم اجتماعی در دانشگاه UCLA. در این مورد هر چند تخریب به نظر می رسد در بیشتر محله های مرفه, او گفت:. برخی از صاحبان کسب و کار قرار داده تا نشانه و اشاره کرد این بود که یک اقلیت متعلق به فروشگاه سعی کنید برای در امان خواهد بود.

نه همه آنها ذخیره شد با توجه به گزارش های رسانه های اجتماعی.

تظاهرات هستند و نه فقط یک نقد خشونت پلیس, شکار گفت: هر چند که مسئله اصلی در بازی.

"این یک انفجار سرخوردگی و خشم در مورد طیف وسیعی از سازه های به هم پیوسته در جامعه ما است که باید به طور نامتناسبی تضعیف معیشت مردم از رنگ به خصوص آمریکایی های آفریقایی تبار," او گفت:.


بورسی مقاله منتشر شده مارس 30 به استناد یک مطالعه UCLA School of قانون جوانا شوارتز کمک کرد که توضیح دهد که چگونه دولت ها عایق از عواقب ناشی از خشونت پلیس علیه مردم است.

حتی اگر یک حقوق مدنی شاکی غلبه واجد شرایط ایمنی در بسیاری از حوزه های قضایی باید غرامت قوانین حفاظت پلیس از مدنی مناسب. تحت این قوانین دولت موافقت می کند به پرداخت هر گونه خسارت تعلق می گیرد در برابر یک افسر. در واقع این خسارت قوانین آنقدر شایع است که یک مطالعه 2014 توسط UCLA استاد حقوق جوانا شوارتز یافت که "در طول اين دوره دولت پرداخت می شود حدود 99.98% از دلار که شاکیان بهبود ادعا در دعاوی نقض حقوق مدنی توسط اجرای قانون است."


لورا آبرامز استاد رفاه اجتماعی در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی ارائه شده کلید دیدگاه به LAist چگونه در رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر قطع با انتخاب در مورد آنچه که به قطع در شهر لس آنجلس بودجه.

این اتحادیه به نمایندگی از پلیس لس آنجلس می گوید پولیس یونیفورم انتظار می رود به ارائه همیشه در حال گسترش مجموعه ای از خدمات به خصوص در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"علاوه بر سنتی پلیس افسران ما در خط مقدم ارائه خدمات به جامعه ما در طول این بیماری همه گیر از کمک به حمل و نقل ساکنان بی خانمان به پناهگاه برای تامین امنیت در این پناهگاه" به LAPPL در بیانیه ای گفت. "ما نمی توانیم پناهگاه در محل و ما خودمان را در راه آسیب است روزانه.

اما فعالان موافق نیست که پلیس لس آنجلس بودجه سطوح باید توجیه با اشاره به نقش های متعدد است که افسران پلیس پر کردن زمانی که آنها برخورد مردم در کوچه و خیابان.

"افسران پلیس حتی زمانی که حسن نیت نیست مددکاران اجتماعی گفت:" لورا آبرامزصندلی رفاه اجتماعی در دانشگاه UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است.

در یک کنفرانس تلفنی برگزار توقف پلیس لس آنجلس به اتهام جاسوسی ائتلاف آبرامز به تشریح آموزش های ویژه درگیر در تبدیل شدن به یک گواهی مددکار اجتماعی — از جمله پیوستن به یک کد اخلاق و به دست آوردن توانایی مناسب برای حمایت از آسیب پذیر جوامع است.

"این مهارت یا آموزش نمی تواند همراه با هر گونه کار در اجرای قانون" آبرامز اضافه شده است. "مددکاران اجتماعی نیز در خط مقدم در حال حاضر. و آنها در حال گرفتن و کاهش گذاشته است."


در یک پیام به جامعه دانشگاه, 37 پردیس رهبران از جمله صدراعظم ژن بلوک و روسای جمهور دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشجو انجمن با هم پیوست به ارسال پیام خود را ابراز جمعی و خشم و غم و اندوه و همبستگی.

ما هرگز نباید اجازه دهید که بی تفاوتی به رنج انسان تبدیل به خود ما است. ما باید هرگز بی جان شدن دل ما را به درد دیگران. ما ارزش های اساسی و تقاضا است که ما مراقبت.

در UCLA ما عمیقا معتقدم که عدالت و احترام و عدالت مرکزی به شخصیت از نهاد ما به سلامت ما دموکراسی و رفاه در جهان ما. هنوز هم ما می دانیم که UCLA همچنین می توانید و باید انجام دهید بهتر است. به عنوان پردیس رهبران ما پیمان خودمان را برای تضمین این که ما سیاست ها و اقدامات ارزش زندگی, ایمنی و عزت از هر Bruin.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب