Q&A: برای سیاه مردان با پوشیدن یک ماسک ممکن است یک خطر برای سلامتی بیشتر از COVID-19

UCLA استاد Vickie ذرت کار کرده است با اعضای کنگره در لایحه ای که نیاز به اطلاعات بهتر در نژاد و قومیت از مردم

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

UCLA استاد Vickie ذرت کار کرده است با اعضای کنگره در لایحه ای که نیاز به اطلاعات بهتر در نژاد و قومیت از مردم تحت تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر. او همچنین در حال انجام تحقیقات بر روی اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد مدل های بهتر به پیش بینی گسترش COVID-19 به منظور کاهش تعداد عفونت و مرگ و میر در جوامع است.

ذرت که دارای ملاقات در روانشناسی در کالج UCLA و سلامت, سیاست و مدیریت در UCLA فیلدینگ مدرسه بهداشت عمومی در میان سخنرانان برجسته در اخیر مجازی تاون هال در مورد COVID-19 و سلامت آن, اقتصادی و اجتماعی اثرات این بیماری همه گیر در جوامع است. این وبینار "COVID-19: نبرد برای نجات, سیاه زندگی" برگزار شد توسط اقلیت سلامت موسسهکه تاسیس شد و توسط دکتر ریچارد آلن ویلیامز استاد بالینی پزشکی در , دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.

ذرت توسط مدیر UCLA مرکز در پل پژوهش و نوآوری آموزش و پرورش برای اقلیت سلامت اختلافات راه حل. در یک ایمیل مصاحبه برای UCLA Newsroom او در مورد نادیده گرفته و راه هایی که این بیماری همه گیر مؤثر است آمریکایی های سیاه و سفید, چگونه بهتر داده ها می تواند در بهبود و جلوگیری از تلاش و منحصر به فرد اجتماعی انشعابات امن تر-در-خانه اقدامات است.

شما چه امید در این شهر انجام شده است ؟

تاون هال طراحی شده برای برجسته آموزش و ارائه اطلاعات خاص به راه حل های مورد نیاز و گسترده تر آگاهی برای سیاه پوستان در امریکا به منظور کاهش عوارض و مرگ و مير از COVID-19.

در حالی که رسانه ها گزارش کرده است که سیاه پوستان هستند نامتناسب آلوده در بیمارستان بستری و در حال مرگ از COVID-19 کمی ارائه شده در منابع خاص به جامعه است.

چه داستان و زوایای خواهد به شما می گویند رسانه ها است که از دست رفته ؟

این تصویر از COVID-19 نشان می دهد که سیاه پوستان به دلیل بهداشت ضعیف وضعیت دریافت ویروس و می میرند. در عین حال کوچک است و با تمرکز بر نقش شیوه کار است که در آن سیاه پوستان در امریکا, کار در مشاغل و مکان های بیشتر به احتمال زیاد برای قرار دادن آنها در معرض خطر آلوده شدن. به ندرت ما را بشنود در مورد تعداد آمریکایی های سیاه و سفید که در کار ضروری شغل و تشکر از آنها را برای ما رانندگان اتوبوس های تعمیر و نگهداری, پاک کننده در بیمارستان کارگران در گیاهان گوشت و بسیاری از مشاغل دیگر که در آن کار می کنند و اغلب با هیچ روز بیمار و یا توانایی به کار از خانه.

به ندرت ما از شنیدن در مورد این واقعیت است که سیاه پوستان در آمریکا دو بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان سفید پوستان را به آب در حال اجرا و یا لوله کشی داخل ساختمان به منظور شستن دست های خود را اغلب. و نه امریکا هشدار فروشگاه نگهبانان و پلیس که آنها پیگرد قانونی خواهد داشت اگر آنها ارعاب و بازداشت و یا کشیدن مردان سیاه پوشیدن یک ماسک از یک فروشگاه است که باعث می شود با پوشیدن یک ماسک و یک خطر بزرگتر از COVID-19.

چه اهداف عدالت در سلامت جمع آوری اطلاعات قبض شما در حال کار بر روی با اعضای کنگره?

آن را دشوار است به طرح جلوگیری و حرکت منابع کافی به جایی که آنها مورد نیاز در جامعه اگر داده ها در دسترس نیست. به اندازه 70 ٪ تا 80 ٪ از داده های جمع آوری شده در طول این همه گیر فاقد اطلاعات در مورد نژاد و قومیت در برخی از مناطق کاهش مدلسازی اپیدمی در میان سیاه پوستان و نیاز به آزمایش و درمان و بیمارستان سازی در آمریکا

سیاه آمریکایی ها در معرض خطر بالا برای COVID-19 بر اساس نه تنها در سلامت خود و نابرابری اما نابرابری وجود دارد که بر اساس کمبود منابع مراقبت های بهداشتی توانایی برای پاسخ به اقامت در خانه سفارشات منزوی در خانه به دلیل کمبود فضا در چهارم زندگی خود را و یا کمبود درآمد است که اجازه می دهد تا آنها را به خرید محصولات تنها برای چند روز در یک زمان.

داده ها در تمام این جنبه از خطر ابتلا به عفونت لازم است بدانید که چگونه به حرکت منابع از جمله مواد غذایی و تحویل اتاق هتل برای کسانی که تست مثبت و آگاهی از نحوه دریافت تست شده زمانی که آنها ندارند اتومبیل را به استفاده از درایو-از طریق تست سایت.

آنچه می تواند انجام شود به کاهش تعداد COVID-19 عفونت و مرگ و میر در جامعه?

ما نیاز به دسترسی سریع تر به داده ها در نژادی الگوهای COVID-19 به منظور مدل چگونه شرایط زندگی خود شرایط تعداد دفعاتی که آنها در معرض دلیل از کار یا روش های حمل و نقل و چگونه خود را در خطر ابتلا به عفونت نهفته متفاوت بسته به همبودی.

نیز وجود دارد که نیاز به تعامل روش است که در آن منابع مورد نیاز از قبیل محرک چک تحویل مواد غذایی و محیط کار حمایت را اولویت به عنوان بخشی از یک طرح پیشگیری از اساس در معرض خطر سیاه پوستان صورت عوارض و مرگ و میر.

این بیماری همه گیر است هم متمایز تاثیر اجتماعی در جوامع است. شما می توانید بحث در مورد آن اثر ؟

تاثیر اجتماعی در جامعه است ویرانگر که اغلب وجود دارد یک سطح بالاتر از وابستگی متقابل در caretaking از اعضای خانواده.

اعضای خانواده کمتر احتمال دارد به در خانه های پرستاری و بیشتر احتمال دارد به تکیه بر خود و فرزندان و دیگر اعضای خانواده برای caretaking وظایف. نیاز نیست بازدید و از ماندن در خانه را ترک اعضای خانواده بسیار آسیب پذیر به منفی سلامت و نادیده گرفته شده. روانی درد نمی مراقبت از این عضو و — اگر آنها می میرند — قادر به ارائه یک مراسم تشییع جنازه که نسبشان زندگی اعضای خانواده را ترک پایدار روانی زخم.

آنچه که یک درس سیاستگذاران باید در حال حاضر یادگیری است که می تواند راهنمای آنها را پس از همه گیر?

همه ما متصل است. به حدی که ما اجازه می دهد تا اعضای جامعه ما به طور نابرابر است که تا چه حد ما سلامت را به خطر اندازد ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن