ورود مجدد برنامه در Escambia, Santa Rosa در حال رشد با تشکر از تاثیر 100 | Guestview

نظروینس Whibbs مهمان نویسمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 4, 2020در این سخت ترین زمانی که ملت ما این ا

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

نظر

در این سخت ترین زمانی که ملت ما این است که احاطه با چالش ها از هر جهت مهم است که ما را هم به اذعان هر دو افراد و سازمان هایی که کار خستگی ناپذیر برای کمک به همسایگان که تجربه شخصی خود را به چالش.

یک گروه از افرادی که به خصوص در معرض خطر هستند مردان و زنانی که به تازگی منتشر شده است از فلوریدا ، در هر زمان داده شده وجود دارد حدود 100,000 نفر زندانی در ایالت فلوریدا در زندانها و آمار نشان می دهد که 97 درصد از این افراد منتشر خواهد شد و بازگشت به جوامع خود. اگر سیستم عدالت کیفری کاملا کار می کرد, این افراد نمی خواهد دوباره دلخور خواهد بود و خود به اندازه کافی جرم-رایگان تولیدی شهروندان و همسایگان. متاسفانه زمان فلوریدا آمار همچنین نشان می دهد که حدود 60 درصد از این افراد در نهایت دوباره زندانی. این نرخ بالا از تکرار جرم سال کاهش خواهد یافت اگر مناسب جامعه ورود مجدد به برنامه های ارائه پشتیبانی لازم برای کمک به این افراد با ورود مجدد.

در سال 2016 با تشکر $106,000 کمک مالی از تاثیر 100 Pensacola منطقه خلیج اولین ورود مجدد ابتکار عمل برای مردان از بازگشت به شمال غرب فلوریدا تاسیس شد. از آن زمان بیش از 700 نفر شرکت کرده اند در ورود مجدد داد Pensacola, Inc. ("درو") ورود مجدد برنامه. در سال 2018 به لطف یک دوم $100,300 کمک مالی از تاثیر 100 Pensacola زنان Re-entry پورتال تاسیس شد تحت نظارت تمام وقت مدیر از ورود مجدد. که برنامه شکوفه به یک برنامه به طور متوسط 16 شرکت کنندگان ساکن در درو-پشتیبانی مسکن با بیش از 50 فارغ التحصیلان. درو به شدت متکی به جامعه دیگر مبتنی بر حمایت از سازمان ها و افراد از جمله بیشتر Little Rock, کلیسای باپتیست اولین کلیسای باپتیست Pensacola و سنت جان الهی Missionary Baptist Church (میلتون) که پیوست و با تاثیر 100 برای حمایت از ورود مجدد.

بودجه از تاثیر 100 عمل کرده است به عنوان یک کاتالیزور در نتیجه متوالی تخصیص بودجه از ایالت فلوریدا به ادامه رشد ورود مجدد برنامه برای مردان و زنان در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان است. از همه مهمتر درو موفقیت های قابل توجهی دست یافته است. آمار در حال حاضر برای شرکت کنندگان در تاثیر 100-درو ورود مجدد برنامه منعکس کننده میزان موفقیت 90 درصد به این معنی است که 9 از 10 از شرکت کنندگان در برنامه نشده اند دوباره زندانی و جرم و جنایت خود در حمایت از تولیدی و شهروندان است.

محلی برای مالیات دهندگان تاثیر سرمایه گذاری منجر به انباشته صرفه جویی بیش از 3000000 دلار بیش از پیش بینی هزینه دوباره حبس. از همه مهمتر, این نوع طرح را کمک به افراد در دستیابی به موفقیت های شخصی, re-ایالات خانواده و ترمیم امیدوارم که برای برخی از مناطق حاشیه ای مردان و زنان است. واقعی اعتبار می رود به زنان تاثیر 100 خود را برای تعهدات شخصی از زمان و استعداد و گنج. به نمایندگی از کسانی که موفق 700 بازگشت شهروندان با تشکر از شما تاثیر 100 برای شما بی اندازه تاثیر در جامعه ما!

وینس Whibbs است مدیر اجرایی ورود مجدد داد Pensacola, Inc. اگر شما می خواهم اطلاعات بیشتر در مورد پیوستن به تاثیر 100, لطفا به https://impact100pensacola.org/.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن