بازپس 'درس سوم' به صورت یک بیماری همه گیر سپتامبر

ویلیام لیتون یک بار نوشت: "کسانی که از طریق خیابان های قدیمی من سرگردان dreamily; در اطراف من فلورانس نوردد او

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

ویلیام لیتون یک بار نوشت: "کسانی که از طریق خیابان های قدیمی من سرگردان dreamily; در اطراف من فلورانس نوردد او مشغول جزر و مد از زندگی است." بنابراین در فوریه. 27 زمانی که در دانشگاه استنفورد به حالت تعلیق تحصیل در خارج از کشور در فلورانس به سختی می تواند پیش بینی عمق تب رویای ما وارد — و نه تا چه حد "جزر و مد زندگی" خواهد فروکش.

سه ماه پس از اولیه که محافظ اندازه گیری در برابر COVID-19 چند نشانه هایی از زندگی باقی می ماند در من فارغ التحصیل خوابگاه. در لابی ریزه که از زندگی پشته با هر پی در پی خروج دانشجو: لامپ های میز مارک فلاسک خشک دانه های حقوقی کتاب های درسی. در ضمن اتاق رختشویی تبدیل به یک داخلی warzone به عنوان کارهای یکشنبه را تبدیل به تهدید کننده زندگی. می توانید این ویروس زنده ماندن بر روی دستگیره? در واشر ؟ خشک کن? لباس زیر که کسی نیست بازبینیشده در تمام طول روز ؟ و این بود که یک عطسه یک snicker یک سرفه پایین راهرو ؟

On Mar. 30 کلاس دوباره آغاز تقریبا. برای تمام مفاهیم و اهداف یکی از چیزهایی که تغییر کرده است و نه دانشگاه ها توانایی ارائه مطالب. مطالب فراوانی در دیجیتالی سالن سخنرانی بین به اشتراک گذاشته شده نمایش مقالات مرتبط تعاملی در مراکز و جلسات برک آوت. دوره های آموزشی در زمان شروع گرانبها دقیقه امان از bio-معافیت و حمل و نقل. "گچ مذاکرات" و "پای بخاری چت" استفاده می شود که به شدت آنالوگ در حال حاضر جریان قادر ساعت 2 صبح در دو برابر سرعت.

نیز بدون تغییر است که دانشگاه توانایی به مشورت اعتبار. فارغ التحصیلی رخ خواهد داد. حروف بزرگ خواهد بود به دست آورد. مشاغل امیدوارم ارائه خواهد شد و پذیرفته شده است.

اما کلاس درس بوده است "حرف" به آن محدود است. نارضایتی آموزش عالی در طول این زمان است که همه جا با وجود این ثروت باد آورده از محتوا است. دانش آموزان سراسر کشور در اعتراض دادخواست و تعقیب خود دانشگاه.

چرا ؟ اگر آموزش عالی است که در مورد موضوع دانش و توسعه شبکه و پیشرفت شغلی — اگر هر چیزی, نباید, دانش آموزان بود بیشتر راضی در حال حاضر ؟ شش دقیقه sprints در سراسر پردیس برطرف نباید این رسانه آزاد دانش آموزان به دنبال دانش بیشتر درجه بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر است ؟ آیا این بیشتر کارآمد ؟ بهینه تر?

ظاهرا نه.

به جای این همه گیر است بزرگ شده اهمیت پردیس, در بالا, در زیر, در اطراف و بین سالن سخنرانی — شاید به این دلیل که عموی من یک بار توصیه من بسیاری از کالج آموزش و پرورش رخ می دهد در "کلاس درس فراتر از کلاس درس." این کافه تریا چهار به دایاگ ، برادری ، خواهری ورزشگاه خوابگاه — این قلمرویی که در آن syllabi در حال فعلیت. اگر سالن سخنرانی است "اول" کلاس درس (که در آن دانش استادانی) و سمینار اتاق "دوم" کلاس درس (که در آن دانش پردازش شده است) و سپس این فضا را تشکیل می دهند "سوم" کلاس درس که در آن دانش را تبدیل به بینش و عمل است.

دیوید بروکس نوشت: در "جاده ها به شخصیت" است که "اخلاقی بهبود رخ می دهد ... وقتی که ما در تماس با مردم ما را تحسین و عشق و ... خم زندگی ما به تقلید از ایشان." این فضاهای خالی از پردیس ها و شتاب دهنده های ذرات که در آن زمینه برخورد می کنند. آنها این گلخانه که در آن تحسین germinates و عشق شکوفه. آنها در آزمایشگاه که در آن دانش آموزان خم هویت خود را و یاد بگیرند که به تقلید از دیگران.

عمیق حس از دست دادن و هنوز دانش آموزان نشان میدهد این فضاهای خالی هستند نه صرفا "پر" برای "وقت آزاد" اما به پایان می رسد را نزد خود.

سپتامبر ارائه یک فرصت برای دانشگاه به معتقدان شخصیت بیش از محتوا به عنوان یک اصل راهنما. دوباره تجسم کلاس شامل تمام گوشه و پردیس که در آن یادگیری اتفاق می افتد, کالج می تواند ترویج اخلاقی دانش آموزان آموزش و پرورش طلب و جامعه نیاز دارد. رئیس جمهور اوباما در اعلام اخیر شروع که "هیچ نسلی بهتر شده است قرار بود رزمندگان برای عدالت ... [اما] مبارزه برای برابری آغاز می شود با آگاهی و همدلی و شور و حتی خشم برحق ... در دنیای واقعی است." مراحل عمدی می reorient, زندگی در محوطه اطراف ارتباط اجتماعی در کنار پيشرفت تحصيلی — حتی اگر دانشگاه مجازی است.

اولین بار, کالج می توانید اولویت بندی کار گروهی بر فردی مطالعه است. برای بسیاری از چند فعالیت در زندگی نیاز به بهنگام اجرای انفرادی. اولویت این سنت فداکاری مقدس فرصت برای مهارت های فردی ساختمان. مدارس مانند ماست می تواند حکم است که کار گروه گنجانده شده است به عنوان یک معیار درجه بندی برای هر دوره: چه از طریق در کلاس تکالیف تمرینات در آزمایشگاه های خارج از کلاس مشق capstone پروژه ها. در عصر عمیق ارتباط آموزش "ناهموار فردگرایی" باید جایگزین توسط وابستگی متقابل.

دوم مدارس می توانند با تشویق کاربرد تئوری در زمینه های اجتماعی بیش از آن برگشت بر روی کاغذ. برای مثال من آمار کلاس های ویژه یک مشکل تنظیم پرداختن جنسیتی و نژادی و بی عدالتی در جوایز اسکار. چرا نظریه ماده و چگونه آنها را می توان در حال اهمیتی کمتر از آنچه در اول اصول عبارتند از: نظریه ها تنها بعد از همه ابزار برای زندگی است. آموزش عالی می تواند به آموزش دانش آموزان چگونه به استفاده از این ابزار به جای صرفا ذخیره کردن آنها را. البته توسعه هنجارهای می توان به تصویب رسید در دانشگاهها به اطمینان حاصل شود که برنامه های درسی تجهیز دانشجویان با ابتکار فراتر از صرفا پیاده سازی اثر تغییر اجتماعی.

سوم, کالج می تواند به ترویج پروژه های که پرورش مردمی تعامل با گوشت و خون جوامع به جای محدود کردن آنها به وایت برد های هوشمند در دانشگاه را. Illustratively من "طراحی برای بهداشت و درمان عدالت" سمینار تحت فشار قرار دادند تا ما را به تعامل با پدر و مادر از تکامل کودکان معلول در سراسر کالیفرنیا در حالی که من "مدنی کارگاه آموزشی" دوره است ما را تشویق به همکاری با کافه ها و کلینیک های دندانپزشکی و تعمیر خودرو مغازه ها از اقیانوس اطلس به اقیانوس آرام در سواحل. داستان چهارم انجام از این کلاس ها عروق آوردن انتزاع به واقعیت است.

چهارم مدارس می تواند معکوس تجاوز در دانشگاه' فضاهای خالی. "بدبختانه" کلاس های درس را استعمار آلی آنهایی که جایگزین توسعه حکمت با انباشت دانش است. گسترش کاهش به دو و میدانی و محدودیت ها بر زندگی, در حالی که حسن نیت باید برابر اندازه گیری تاثیر خود را بر روی نظیر-چراغ های درسی از دانشگاه زندگی است که شکل شب و تعطیلات آخر هفته. مجازی پردیس دانشگاه حفظ زندگی مشترک فعالیت simulcasted اجرای برنامه ها و وسایل دیگر برای اتصال نیز باید در نظر گرفته شود یک اولویت است. به عنوان مثال دانشگاه ها می تواند شرکت, طراحی, طرح با رهبران دانشجویی در برنامه های کاربردی مانند Infinite, Instagram و HouseParty تا آنجا که از طریق زوم به تنهایی برای پرورش پردیس زندگی. از بین بردن سوله در ارتباط با این فضاهای خالی از شکننده پردیس اکوسیستم تنها homogenizes پردیس تجربه به جای تنوع آن است.

در دانشگاه استنفورد است ضرورت از طریق فکر می کنم چگونه این کار بعد از آموزش و پرورش می تواند در حفظ و ترویج. به تازگی اعلام کرد قصد دارد با رئیس جمهور Tessier-لوین و کشيش Drell به اتخاذ یک هیبرید مجازی و حضوری مدل در یک چهارم-توسط-در سه ماهه اساس زمان حال دلالت امکان که — اگر زوم مبتنی بر آموزش و پرورش همچنان به شدت در همان راه — گرایش به سمت آموزش برای محتوای بیش از شخصیت ممکن است باقی بماند. در مقابل بازاندیشی چگونه آموزش عالی می تواند و باید نگاه کنید (در رسانه مجازی و در نهایت فراتر از آن) ارائه یک فرصت برای دانشگاه استنفورد برای کمک به نسل های بعدی کشور ما با دست و پنجه نرم و شکل — پست-همه گیر آینده.

در زمانی که همبستگی ضروری است برای بقای ما, تربیت غرق در تجربه انسانی دیگر می تواند دیده می شود به عنوان یک باد کالج, اما آن ستاره شمال. مجلس بدون نیایش و یادگار است و دیگر کافی است.

دارو کشور ما نیاز بالاتر از همه چیز — برای بحران کنونی و همه آنهایی که پس از آن — این است که نسل بعدی از انسانی رهبران. حفظ سوم کلاس درس ضروری است و در نسخه ای که به پایان.

تماس با الی Cahan در emcahan 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن