به یاد داشته باشید که ؟ Pensacola آبی Wahoos تا به حال نخبگان 8 در سال 2019

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 3:15 PM EDT مارس 20, 2020دو سابق آبی Wahoos تیمی را گهگاه صحبت در مور

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

دو سابق آبی Wahoos تیمی را گهگاه صحبت در مورد سفر خود را که اجازه داده است Jaylin دیویس و سفت Dobnak برای به اشتراک گذاشتن تجربه و درک اهمیت است.

در طول ماه در طول تابستان 2019 آنها رفت و از بازی در پنساکولا در دو سطح برای تحقق لیگ رویاهای.

آنها تا به حال شرکت بیش از حد.

دیویس و Dobnak در میان هشت آبی Wahoos بازیکنان فصل گذشته صعود به بالای حرفه ای بیس بال نهایی نردبان. هشت بازیکن یک بار فریبنده طرفداران در آبی Wahoos ورزشگاه تابستان گذشته رسید بازی بزرگترین مرحله.

"که اغلب اتفاق نمی افتد برای مطمئن گفت:" Dobnak تأمل در صعود در ماه مارس -- زمانی که بهار آموزش بود در نوسان کامل و فصل قریب الوقوع به نظر می رسید.

اولین اتفاق یک سال پیش این هفته است.

Infielder لوئیس Arraez ساخته شده خود را در لیگ برتر اولین بازی با دوقلوها مینه سوتا در 18 مه سال 2019 در برابر Seattle Mariners. Arraez کردم اولین ضربه خود را در آن بازی -- دو -- که در آغاز مسیر خود را به ارسال یک .334 طور متوسط پنبه حلاجی شده در فصل گذشته.

از Arraez و شگفت آور خود را, تاثیر رژه آبی Wahoos بازیکنان دنبال کرد.

"این واقعا عالی است. نه فقط برای ما بلکه برای هر کس دیگری درگیر" Dobnak گفت. "در مقابل دفتر طرفداران افرادی که مشغول به کار در این ورزشگاه که رو به ما اطلاع خاموش میشه و در این زمینه است. فقط افرادی که قادر به به اشتراک گذاری لحظات بود که خیلی باحال برای همه درگیر."

هیچ اطمینان وجود دارد به عنوان زمانی و یا چگونه یا حتی اگر یک MLB بیس بال فصل بازی در این تابستان. شک است و حتی بیشتر برای تمام سطوح از لیگ کوچک است.

اما در خلاء است که وجود داشته است آنچه اتفاق افتاده یک فصل پیش است یادآوری از نحوه خاص آبی Wahoos اولین بار وابستگی با دوقلوها مینه سوتا تکامل یافته است که تابستان.

زمانی که آبی Wahoos مدیر رامون Borrego خارج شد بهار آموزش از یک سال پیش او نمیفهمد تیم خود را به حال خوب استعداد اما هرگز تصور هر گونه امکان چند بازیکن رسیدن به لیگ های بزرگ در یکی از تابستان است.

"ما در شروع فصل با من فکر می کنم یک مرد بر روی 40 مرد (دوقلوها مینه سوتا) فهرستی که لوئیس Arraez," Borrego گفت. "شما می دانستید بزرگ تیم لیگ (دوقلوها) بسیار چشمگیر بود.

"زمانی که من در این تیم شروع کردم به نگاه کردن به بچه ها که شانس بازی در لیگ های بزرگ. نه سال گذشته در برخی از نقطه. من فکر سال گذشته است.

"اگر یک مرد من می دانستم که آن را... 100 درصد مطمئن... بود Arraez. زیرا من می دانستم که Arraez می رسید بنابراین اگر او نگه داشته که من می دانستم که او می تواند در لیگ های بزرگ."

است که دقیقا چه اتفاقی افتاده است. به سرعت.

Arraez batted .342 با 14 RBI در 38 بازی برای آبی Wahoos. این infielder نامیده می شد تا May 14 به سه گانه-A روچستر که در آن او با بازی تنها سه بازی برای بال سرخ.

چهار روز پس از خروج Pensacola, Arraez ساخته شده خود را در لیگ برتر اولین بازی با دوقلوها در جاده ها در برابر Seattle Mariners رفتن 1-2 در اول خود را در خفاش. او در پایان فصل با بهترین rookie طور متوسط پنبه حلاجی شده در دوقلوها تاریخ-تیم-بهترین .334 در 366 صفحه ظاهر.

که میانگین پنجم است, بهترین, تمام وقت با 22 سال بازیکن در تاریخ بیس بال. کسانی که تولید بالاتر اعداد شامل افسانه تد ویلیامز, Joe DiMaggio و استن Nicole.

است که این شرکت Arraez در حال حاضر نگه می دارد.

"او واقعا خاص" Borrego گفت. "یک مرد است که فقط پس از ذهنی قوی و معتقد است که او می تواند هر کسی. او بازدید به عنوان خوب به عنوان هر کسی که من تا کنون دیده ام."

Arraez که برای اولین بار خیره شدن طرفداران در پنساکولا با رقص حرکت می کند در یک دیدار پیش فصل-به-تیم ملی سویل سه ماهه آغاز شده حزب از آبی Wahoos پیشرفت بازیکنان به لیگ های بزرگ.

او به دنبال جانشینی برای مینه سوتا توسط کوزه Devin Smeltzer, شان Poppen کودی Stashak, Dobnak, Brusdar Graterol و خورخه الکلا.

پس از دیویس معامله شد به San Francisco Giants سازمان پس از ظاهر خود را در جنوب لیگ All-Star بازی برای آبی Wahoos این rightielder ساخته شده خود را MLB اولین با غول در سپتامبر. 4.

جالب اینجاست که دیویس سفر بازگشت از شام با سابق آبی Wahoos' هم تیمی رایان ماسون, زمانی که او در این تماس تلفنی به اطلاع رسانی از لیگ ارتقاء.

دیویس شد با رودخانه ساکرامنتو گربه غول' سه گانه-A وابسته است. مختلف شمال کالیفرنیا بومی شد و به خانه آن شب در حالی که rehabbing پایان فصل آسیب است.

"میسون بود من به هتل من زمانی که (رودخانه گربه) مدیر به نام به من می گویند که قرار بود تا روز بعد" دیویس گفت:. "(Mason) طول کشیده و من به نام خانواده من حق دور. که واقعا هیجان انگیز است.

"بازی با Arraez... من تا به حال با او تقریبا هر سال رفتن را از طریق افراد زیر سن قانونی... و همه ما می دانست که او که قرار بود به آن را. هنگامی که شما با دیدن آن بچه ها در تلویزیون شما فکر می کنم, " هی, من فقط با این بچه ها چند ماه پیش پس از آن بسیار سرد است."

لحظه ای رخ داده است کمی بیش از یک ماه قبل از دیویس معامله شد (31 ژوئیه) به غول در چهار بازیکن مبادله.

"بسیاری از احساسات مخلوط شدن معامله," دیویس گفت:. "شما در حال گرفتن آماده برای یک بازی که شب (برای آبی Wahoos) و من گفت: من نمی توانم بازی چون من فقط معامله شد.

"من احساس به عنوان یک تیم در پنساکولا ما تا به حال یک استاندارد بالا برای هر یک از دیگر. من احساس میکنم هر روز ما آمد به میدان آمدیم به مراقبت از کسب و کار است."

با چند بازیکن که پیشرفته به MLB آغاز بکار آبی Wahoos برنده یک حق رای دادن-بهترین مجموعه هشت برای شروع سال. آنها پیشرفته به جنوب لیگ برتر فوتبال پس از فصل برای پنجمین سال متوالی مطابق دوم-بهترین ها در تاریخچه لیگ.

"من می دانستم که برخی از بچه ها از سال قبل گفت: Dobnak که خود را غیر محتمل افزایش آغاز کرد و در حالی که بازی در سال 2017 به صورت مستقل لیگ تیم در میشیگان. "این واقعا سرد بود به همراه کل آن سوار سال گذشته با آنها.

"برای اکثر بچه ها آن دو یک (آبی Wahoos), سه گانه (روچستر) و سپس لیگ های بزرگ. من فکر می کنم این چیزی است که ما همیشه می توانید گرامی و به اشتراک گذاری آن با هم."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.

آبی WAHOOS نخبگان 8 '19

لوئیس Arraez ، 3B-2B – بازی 38 بازی برای آبی Wahoos. ساخته شده MLB debut on May 18. انتظار می رود دوقلوها شروع baseman دوم در سال 2020 است.

Devin Smeltzer, LHP – پنج شروع می شود برای آبی Wahoos تدوین یک 0.60 عصر. ساخته شده MLB debut on May 28. شد رقیب به نقطه در دوقلوها شروع چرخش زمانی که بهار آموزش متوقف شد در مارس 12.

Sean Poppen, RHP – تا به حال 2-3 رکورد در هشت بازی ها (7 شروع می شود) برای آبی Wahoos. ساخته شده MLB اولین در ژوئن 19. شد رقیب برای نقطه به عنوان مسکن در اواسط ماه مارس.

کودی Stashak, RHP – ساخته شده 19 حضور برای آبی Wahoos (2-3, 4.76 دوران 4 موجب صرفه جویی). ساخته شده MLB اولین در جولای 23. انتظار می رود برای شروع سال 2020 فصل در روچستر اگر یک بازی است.

شیدا Dobnak, RHP – وارد 4-2 رکورد 2.57 عصر در 11 حضور 10 شروع می شود. ساخته شده MLB debut on Aug. 9. شد رقیب به نقطه در دوقلوها شروع به چرخش.

Brusdar Graterol, RHP – تا به حال 6-0 ضبط و 1.71 عصر در 12 بازی (شروع می شود برای آبی Wahoos. ساخته شده MLB اولین بار در سپتامبر. 1. پس از معامله به لس آنجلس داجرز سازمان بود و انتظار می رود برای شروع در سه گانه-A تولسا.

Jaylin دیویس RF – Batted .274 با 10 ساعت و 25 RBI در 58 بازی برای آبی Wahoos. ساخته شده MLB اولین سپتامبر. 4. انتظار می رود برای شروع فصل با سه گانه-ساکرامنتو.

Jorge الکلا, RHP – صرف بیشتر از فصل گذشته با آبی Wahoos تدوین 5-7 رکورد در 26 بازی. ساخته شده MLB اولین بار در سپتامبر. 21. انتظار می رود برای شروع فصل در سه گانه-A روچستر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب