تشکر. مت Gaetz نشان می دهد به تصویب رسید 19 ساله کوبا پسر نستور در توییتر

نیک سیانو و دانیلا مدینه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:57 PM EDT Jun 18, 2020یک روز پس از آمریکا مظنونان حم

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

یک روز پس از آمریکا مظنونان حمله به دانشگاه مت Gaetz و سدریک ریچموند درگیر سوزان بحث در کمیته قضایی مجلس جلسه روز چهارشنبه در مورد پلیس اصلاحات Gaetz وحی ساخته شده در توییتر که بسیاری از شوکه.

این نماینده فلوریدا 1st کنگره ناحیه پنج شنبه اعلام کرد که او یک جوان 19 ساله کوبا پسر نستور.

"سهم ما از هیچ خون اما او زندگی من است" Gaetz گفت: در یک صدای جیر جیر. "او از کوبا (از نظر قانونی البته) شش سال پیش و زندگی با من در فلوریدا."

Gaetz اضافه شده که نستور وارد آمریکا در 12 سال خواهد سر به کالج به زودی.

"همانطور که شما می توانید تصور کنید من باعث شد که (به پوچ بحث نقطه) یک همکار کنگره کاهش سهم خواهان از آنجا که ما نمی افزایش غیر سفید کودکان و نوجوانان" Gaetz اضافه شده است. "من."

چهار پلیس اصلاحات نشانه گذاری جلسه ریچموند گفت: "به عنوان یک سیاه نر ... که یک قربانی از نیروی بیش از حد که یک پسر است که نگرانی های است که شما لازم نیست."

Gaetz در پاسخ گفت: "شما نشان می دهد که شما در حال مسلم است که هیچ یک از ما غیر سفید کودکان؟"

Gaetz باعث می شود هیچ اشاره ای به یک پسر در وب سایت خود را, اما می کند که خود را سگ اسکارلت.

پس از فلوریدا در کنگره نشان داد نستور در توییتر, خواهر, ارین, به دنبال کت و شلوار و گفت "باور نکردنی است پدر به نستور که فقط از دبیرستان فارغ التحصیل خواهد شد و حضور در دانشگاه در پاییز."

Gaetz معرفی نستور به عنوان یک تالاهاسی در سال 2016 یاور در سال 2017

یک عکس از Gaetz رسمی Facebook صفحه مطرح زیر نماینده را اعلام. در عکس به تاریخ مارس 5, 2016, او با اشاره به نستور به عنوان یکی از دو "دانش آموزان محلی" او در حالی که در تالاهاسی.

در سال 2017 Gaetz به نظر می رسد در یک Facebook live از پدر و مادر خود را' شهرستان والتون اتاق نشیمن به دفاع از خود تنها هیچ رای بر ضد قاچاق انسان لایحه که به تصویب هر دو مجلس کنگره در دسامبر. 19 که در آن سال.

نستور است که قابل مشاهده بر روی نیمکت پشت Gaetz در طول پخش. به جای تماس نستور پسرش Gaetz گفت: "من یاور نستور در اینجا."

پیشین نوشته. کتی هیل می گوید Gaetz 'مذاکرات در مورد نستور بیش از هر چیز'

سابق کنگره ایالات متحده کتی هیل آمد به Gaetz حمایت کرد و گفت در یک صدای جیر جیر که نماینده "مذاکرات در مورد نستور بیش از هر چیزی است."

سابق نماینده دموکرات می گوید Gaetz "هرگز 'پنهان' پسرش" اما تلاش برای "محافظت از او را از تلخه که می آید از یک سیاستمدار بچه."

نیک سیانو دیجیتال تولید با ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال: @NickSiano_. تماس با دانیلا مدینه در dmedina@gannett.com. او در توییتر دنبال کنید @danimedinanews.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب