تحقیق خلاصه: تناسب اندام, تحلیل, عفونت, حفاظت, تاثیر دهانه

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و یا در غیر این صورت مربوط به دانشگاه استنفورد. در اینجا ما هضم برای هفته ممکن است 24-30.

تجزیه و تحلیل خون ممکن است نور در سطوح تناسب اندام

به تازگی توسعه یافته و آزمایش خون ممکن است به ارائه بینش یک فرد فیزیکی و سطح آمادگی جسمانی در سطح مولکولی یک مطالعه منتشر شده در 28 ماه مه در "سلول" یافت می شود.

"همه می دانند که ورزش برای شما خوب است اما ما واقعا نمی دانیم که چه درایوهای که در سطح مولکولی" استاد و ژنتیک بخش صندلی مایکل اسنایدر گفت: Stanford Medicine News. "هدف ما در ابتدا بود به انجام بسیار تحلیل جامع از آنچه اتفاق می افتد در بدن پس از ورزش است."

این یافته ها نشان می دهد که نمونه های خون جمع آوری شده از افراد دو دقیقه پس از ورزش باید در سطوح بالاتر از یک مجموعه ای از نشانگرهای مرتبط با ایمنی و سوخت و ساز و فعالیت عضلانی. این آزمون به طور بالقوه می تواند تعریف تردمیل آزمون های سنتی تست فیزیکی سطوح تناسب اندام.

"همه از این اندازه گیری به ما اجازه می دهد برای توصیف یک طراحی رقص مولکولی اتفاقاتی رخ می دهد که پس از ورزش" اسنایدر گفت: Stanford Medicine News. "ما می دانیم که ورزش باعث می شود مجموعه ای از پاسخ فیزیولوژیکی مانند التهاب سوخت و ساز بدن و نوسانات هورمون اما این اندازه گیری به ما اجازه برای توصیف این تغییرات بی سابقه ای در جزئیات است."

لایه ضخیم از پروتئین ممکن است به جلوگیری از عفونت های ویروسی

افزایش چگالی mucins که پروتئین موجود در سلول سطوح می تواند به جلوگیری از عفونت های ویروسی آنفلوانزا A در سلول های سالم یک مطالعه منتشر شده در 26 ماه مه در "مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم" یافت می شود.

"این تحقیقات بنیادی به ما می دهد و دیگر دانشمندان یک پا به بالا در حال قادر به توسعه درمان برای آنفلوانزا و سایر ویروس ها" بت وبستر پنجم-سال دانشجوی کارشناسی رشته شیمی گفت: ChEM-ثانیه, آسمان صاف; اخبار. "چگونه شما درمان ویروس اگر شما نمی دانید که چگونه آن را آلوده یک همراه است ؟ و چگونه شما را بهبود بخشد موجود درمانی اگر شما نمی دانید که چرا آن کار می کند؟"

متراکم لایه mucins مانع ویروس ذرات از اتصال به سلول سالم سطوح و در نتیجه آهسته غشاء fusion. با مهار غشاء تلفیقی از این ویروس به سلولهای سالم سلول های سالم می تواند به جلوگیری از عفونت پس از ویروس دیگر نمی تواند خود را وارد مواد ژنتیکی به سلول سالم است.

"وجود دارد این است که افزایش بهره در این مکانیسم است که توسط آن ویروس های تنفسی خود را به اولین نقطه تماس با میزبان خود" استاد شیمی کارولین Bertozzi گفت: ChEM-ثانیه, آسمان صاف; اخبار. "آنچه که ما آموخته شده از این مطالعات از ویروس آنفولانزا ممکن است مربوط به ویروس های دیگر است که باید حرکت موکوس لایه در حالی که درگیر شدن سطح سلول لیگاندهای از جمله SARS-CoV-2."

تاثیر دهانه 66 میلیون سال پیش تغییر سطح زمین

در چیکخولوب تاثیر دهانه مرتبط با انقراض دایناسورها ممکن است شامل گسترده گرمابی سیستم پس از تاثیر آن بر روی زمین یک مطالعه منتشر شده در مه 29 در "علم پیشرفت" یافت می شود.

"نتایج ما نشان می دهد که کوچک مغناطیسی مواد معدنی ایجاد شد در چیکخولوب دهانه با توجه به واکنش های شیمیایی تولید شده توسط یک عمر طولانی گرمابی سیستم" ژئوفیزیک استاديار سونیا Tikoo گفت استنفورد زمین اخبار. "این مواد معدنی را به نظر می رسد ثبت تغییرات در میدان مغناطیسی زمین به عنوان آنها تشکیل شده است. خود را مغناطیسی خاطرات نشان می دهد که گرمابی فعالیت در داخل دهانه ادامه داشت تا حداقل 150.000 سال."

پس از فاجعه بار تاثیر رویداد گرمابی سیستم گردش آب گرم به عنوان انرژی شیمیایی تغییر سطح دهانه و ایجاد شده جدید معدنی است.

این تیم یافته ها نشان می دهد که سیستم گرمابی ادامه برای مدت زمان طولانی بر اساس بالا بودن غلظت منگنز موجود در رسوبات بستر دریا است که در نتیجه از بستر دریا تخلیه.

"مطالعه ما از سفر راک هسته ای از پتانسیل های عمیق زمین زیستگاه فراهم می کند شواهد اضافی برای تاثیر-منشا حیات فرضیه" دیوید Toni یک اصل دانشمند با Lunar and Planetary Institute (LPI) گفت: دانشگاه استنفورد زمین اخبار. "زندگی ممکن است تکامل یافته اند در تاثیر دهانه."

تماس با درک چن در derekc8 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب