تحقیق خلاصه: واکسن HIV و دیابت دو-در-یک تزریق هیبرید ماهی ژنتیک

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و یا در غیر این صورت مربوط به دانشگاه استنفورد. در اینجا ما هضم برای هفته ممکن است 10-16.

یک نوع واکسن جدید برای پیشگیری از ابتلا به عفونت

یک واکسن جدید را ارائه می کنند افزایش یافته و پایدار حفاظت در برابر ویروس اچ آی وی در میمون rhesus میمون یک مطالعه منتشر شده در مارس 11 در "Nature Medicine" یافت می شود. این تحقیقات همچنین ممکن است کمک به immunologists ایجاد یک واکسن علیه coronavirus و بیماری های دیگر.

"اکثر واکسن هدف تحریک کننده سرم ایمنی با افزایش آنتی بادی ها به حمله پاتوژن," بالی Pulendran استاد پاتولوژی و میکروب شناسی و ایمونولوژی گفت: Stanford Medicine News. "این واکسن همچنین افزایش ایمنی سلولی به گرد آوردن ارتش از سلول های ایمنی است که تعقیب کردن سلول های آلوده به پاتوژن. ما ایجاد یک همکاری بین این دو نوع سیستم ایمنی و فعالیت است."

تطبیقی پاسخ ایمنی شامل دو بخش است: سرم ایمنی از جمله سلول B که ترشح آنتی بادی و ایمنی سلولی از جمله سلولهای T که پیدا آلوده سلول های بدن و از بین بردن آنها. این یافته ها نشان می دهد واکسن که باعث تحریک هر دو آغوش تطبیقی واکنش سیستم ایمنی بدن محافظت می rhesus macaques از اولیه ویروسی عفونت HIV.

"این نتایج نشان می دهد که آینده واکسیناسیون تلاش باید تمرکز بر استراتژی است که استنباط سلولی و خنثی-پاسخ آنتی بادی که ممکن است ارائه حداکثر حفاظت در برابر نه تنها HIV اما دیگر عوامل بیماری زا مانند سل و مالاریا هپاتیت C ویروس این بیماری همه گیر آنفلوآنزا و کروناویروس فشار و همچنین" Pulendran گفت: Stanford Medicine News.

ترکیبی از انسولین و آميلين برای بیماران دیابتی

ترکیب "دو در یک" تزریق متشکل از انسولین و آميلين ممکن است کمک به بیماران دیابتی کنترل بهتر سطح قند خون خود را یک مطالعه منتشر شده در مارس 11 در "طبیعت مهندسی پزشکی" یافت می شود.

قبلا انسولین و آميلين — یک هورمون است که با این نسخهها کار با انسولین به کاهش سطح قند خون به طور موثر از انسولین به تنهایی— تنها می تواند از تزریق در دو عکس. بیمارانی که گرفته شده هر دو دارو به طور جداگانه از دست دادن وزن و کنترل بهتر سطح قند خون خود را. هنگامی که در ترکیب با مواد مخدر شد و بیش از حد ناپایدار برای یک سرنگ.

"در نظر گرفتن که دوم تزریق انسولین به ضرب گلوله یک مانع واقعی برای بسیاری از بیماران مبتلا به" علم مواد و مهندسی دستیار پروفسور اریک Appel گفت استنفورد اخبار. "ما تدوین خواهد به آنها اجازه داده می شود با هم در یک تزریق منفرد و یا در یک پمپ انسولین."

محققان یک پوشش محافظ به نام cucurbituril-PEG که در اطراف انسولین و آميلين اجازه می دهد هر دو به همزیستی در یک شات تنها. این یافته ها نشان می دهد پوشش را افزایش می دهد ثبات ترویج مواد مخدر عمر مفید.

"ما هیجان زده در مورد نتایج به حداقل می گویند" Appel گفت استنفورد اخبار.

تکامل ژنتیکی ترکیبی از جمعیت

دانشمندان را شناسایی کرده اند که علت ملانوم در هیبرید ماهی در مکزیک یک مطالعه منتشر شده در 14 ماه مه در "علم" گزارش می دهد.

کوهستانی swordtails و sheepshead swordtails باید interbred برای بسیاری از نسل و بومی مکزیک ایجاد یک جمعیت از ارقام است. محققان شناسایی دو ژن مسئول سرطان پوست است که اغلب توسعه در دم ماهی نر.

این کشف مارکس تنها بار دوم یک اختلال عملکرد در ارقام ترسیم شده است به یک ژن خاص در مهره داران. ترکیبی فرزندان از دو گونه مختلف به طور معمول ژنتیکی کاستی.

"ما فقط متوجه است که هیبریداسیون بر گونه های سراسر درخت زندگی از جمله خود ما گونه های بسیاری از ما حمل ژن از نئاندرتال ها بوده باشیم و," زیست شناسی استاديار مولی شومر گفت: دانشگاه استنفورد ، "درک هیبریداسیون و اثرات مثبت و منفی است که می تواند از ژن های منتقل شده بین گونه های مهم در درک خود ما ژنوم و کسانی که از گونه های دیگر که ما با آن ارتباط برقرار می کنند."

این یافته ها نشان می دهد که ژن cd97 و xmrk مسئول ایجاد ملانوم در ماهی دورگه.

"وقتی من شروع دکترا در سال 2011 این واقعا قابل قبول نیست که هیبریداسیون رایج بود در حیوانات. بهترین نمونه های شناخته شده بودند قاطر و مگس میوه. آن شده است یک تغییر و سرگرم کننده زمان به کار بر روی این سوال" شومر گفت: دانشگاه استنفورد ، "آنچه ما وارد کرده اید در حال حاضر بهترین نوع پروژه در علم: یکی که برد راه به سوالات بیش از پاسخ و چرخش شما در یک دسته از جهات مختلف است."

تماس با درک چن در derekc8 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن