تحقیق خلاصه: مسابقه در پژوهش روانشناسی لیتیوم-فلز باتری جدید سلول سرطانی زیر گروه

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و یا در غیر این صورت مربوط به دانشگاه استنفورد. در اینجا ما برای هضم این هفته از 21 ژوئن – 27 ژوئن.

روانشناختي و مسابقه

یک تحلیل روانشناختی تحقیقات نشان داده است که مقالات منتشر شده در مجلات روانشناسی به ندرت تمرکز بر روی مسابقه. زمانی که مقالات انجام بحث در مورد نژاد, آنها اکثرا نوشته شده و ویرایش شده توسط محققان یک مطالعه منتشر شده در ژوئن 24 در "از دیدگاه علم روانشناسی" یافت می شود.

"روانشناسان قرار است به دانستن در مورد تعصب نژادی و چگونه از آن جلوگیری از stratifying جهان" روانشناسی دستیار پروفسور استیون رابرتز گفت استنفورد اخبار. "اما اگر ما به اصطلاح کارشناسان باید یک مشکل و سپس جامعه واقعا دارای یک مشکل است."

این پژوهشگران تجزیه و تحلیل بیش از 26,000 مقالات منتشر شده در مجلات روانشناسی بین 1974 تا سال 2018 به بررسی نژادی نمایندگی در میان نویسندگان و ویراستاران.

این یافته ها نشان می دهد که از 60 سردبیران ارشد در چهار دهه گذشته 83 درصد از سردبیران سفید شدند در حالی که 5 درصد مردم از رنگ. محققان قادر به شناسایی نژاد برای 12 درصد از سردبیران.

رابرتز' تیم همچنین دریافتند که در میان نویسندگان انتشارات پژوهش در مسابقه 63 درصد از اولین نویسندگان سفید شدند در حالی که 23 درصد از مردم از رنگ. باقی مانده 14 درصد از اولین نویسندگان بودند شناسایی مسابقه.

"ما نظم و انضباط قرار است به می دانم که چگونه نژاد پرستی کار می کند. اگر ما برای از بین بردن نژاد پرستی از جامعه ما نیاز به از بین بردن آن را از ما علم" رابرتز گفت استنفورد اخبار. "ما نیاز به قرار دادن ضد نژادپرستانه سیستم در محل."

"من از دیدن این مقاله ادای احترام به همه روانشناسان رنگ که برای دهه پیمایش ناعادلانه سیستم," او اضافه شده است. "امیدوارم این مقاله را الهام بخش تغییر مورد نیاز برای همه, برای دریافت دیدگاه های خود را به اشتراک گذاشته است."

به تازگی ایجاد شده لیتیوم-بر اساس الکترولیت افزایش عملکرد باتری

جدید لیتیوم-بر اساس الکترولیت ایجاد شده توسط دانشمندان ممکن است افزایش عملکرد باتری های قابل شارژ یک مطالعه منتشر شده در 22 ژوئن در "طبیعت انرژی" گزارش می دهد.

"اکثر اتومبیل های برقی اجرا بر روی باتری های لیتیوم یون که به سرعت در حال نزدیک شدن به حد نظری در چگالی انرژی" علم مواد و مهندسی استاد Yi Cui گفت استنفورد اخبار. "مطالعه ما متمرکز بر لیتیوم فلزی باتری که سبک تر از باتری های لیتیوم یون و می تواند به طور بالقوه ارائه انرژی بیشتری در هر واحد وزن و حجم."

لیتیوم فلزی باتری در تضاد با سنتی باتری یون لیتیوم به دلیل سابق جایگزین گرافیت آند با لیتیوم فلزی. لیتیوم فلزی باتری می تواند به نگه داشتن نزدیک به دو برابر مقدار برق به ازای هر کیلوگرم در مقایسه با باتری های لیتیوم یون.

محققان همچنین ایجاد یک محلول الکترولیت استفاده شده در لیتیوم فلزی باتری می افزاید که اتم فلوئور به افزایش راه حل ثبات. این یافته ها نشان می دهد به تازگی ایجاد شده لیتیوم فلزی باتری را حفظ 90 درصد از شارژ اولیه آن پس از 420 چرخه شارژ. به طور معمول لیتیوم فلزی باتری متوقف کردن کار بعد از حدود 30 چرخه شارژ.

"مطالعه ما اساسا فراهم می کند یک طرح اصل است که مردم می توانند تقاضای خود را به آمده تا با بهتر الکترولیت" مهندسی شیمی استاد Zhenan بائو گفت: دانشگاه استنفورد ، "ما فقط نشان داد یک مثال وجود دارد اما بسیاری از امکانات دیگر."

قبلا کشف نوع سلول درگیر با سرطان پوست, پیشرفت

زیر مجموعه جدید سلول های سرطانی به نام تومور خاص کراتینوسیت (TSKs) مسئول فعال کردن پوست, تومورهای متاستاز و فرار از سیستم ایمنی بدن, یک مطالعه منتشر شده در تاریخ 23 ژوئن در "سلول" یافت می شود.

"این سلول ها هماهنگ کل سرطان فرایند" پوست استاد و صندلی پل خاوری گفت: Stanford Medicine News. "آنها بسیار همراه و بسیار تهاجمی و آنها را جمع آوری در لبه های تومور منجر به اتهام به بافت اطراف. اما تا به حال ما حتی نمی دانند که آنها وجود داشته است."

این یافته ها نشان می دهد که در سرطان پوست, نمونه TSKs بودند موضعی در رشد لبه های پوست تومور. آنها همچنین ابراز سیگنال که جذب دیگر انواع سلول به سرطان سایت, جلوگیری از بدن از مبارزه با سرطان است.

"سرطان واقعا remodels سیستم ایمنی بدن به آن را تعطیل کند" خاوری گفت: Stanford Medicine News. "مطالعه ما نشان می دهد که TSKs استخدام Tregs که به صورت یک مانع بین تومور و بافت اطراف و ایجاد یک ایمنی سرکوب محیط زیست است."

"آن را تبدیل به آشکار است که موفق درمان سرطان خواهد شد که نه فقط حمله به سلول های تومور بلکه پیدا کردن یک راه برای فعال کردن سیستم ایمنی بدن و رسیدن آن به توقف تحمل سرطان," او اضافه شده است.

تماس با درک چن در derekc8 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن