محققان با استفاده از سلول های بنیادی به مدل پاسخ ایمنی به COVID-19

شهرستانها در سراسر ایالات متحده در حال باز کردن back up اما ما هنوز یک راه طولانی از ساخت COVID-19 همه گیر تار

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

شهرستانها در سراسر ایالات متحده در حال باز کردن back up اما ما هنوز یک راه طولانی از ساخت COVID-19 همه گیر تاریخ است. به راستی انجام است که ما نیاز به یک واکسن است که می تواند در جلوگیری از گسترش عفونت است.

اما به توسعه یک واکسن موثر ما نیاز به درک چگونه سیستم ایمنی بدن در پاسخ به SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19.

واکسن کار با تقلید از عفونت است. آنها در معرض سیستم ایمنی بدن یک فرد به نسخه ضعیف یا جزء virus آنها در نظر گرفته شده برای محافظت در برابر. این اساسا آماده سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با ویروس جلوتر از زمان به طوری که اگر یک فرد در معرض ویروس واقعی خود را در سیستم ایمنی بدن می تواند به سرعت تشخیص دشمن و مبارزه با عفونت. واکسن نیاز شامل قطعات مناسب از این ویروس برای ایجاد یک پاسخ ایمنی قوی و ایجاد حفاظت طولانی مدت.

بسیاری از واکسن ها در توسعه سارس CoV-2 با استفاده از بخشی از این ویروس به تحریک سیستم ایمنی بدن به تولید پروتئین ها به نام آنتی بادی است که خنثی کردن ویروس. یکی دیگر از راه یک واکسن می تواند ایجاد حفاظت در برابر ویروس است که با فعال کردن سلولهای T سیستم ایمنی بدن.

سلول های T به طور خاص "تشخیص" ویروس-سلول های آلوده و این نوع از پاسخ ممکن است به خصوص مهم برای ارائه حفاظت طولانی مدت در برابر ویروس. یکی از چالش برای محققان این است که آنها تا به حال تنها چند ماه به مطالعه چگونه سیستم ایمنی بدن و محافظت در برابر سارس CoV-2 و به ویژه در آن بخش هایی از ویروس تحریک بهترین T-cell پاسخ.

این است که در آن سلول های بنیادی محققان UCLA Eli and Edythe Broad مرکز پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی تحقیقات اعضای دکتر, گی, کلاهبرداران و دکتر کریستوفر Seet در آمده است.

برای آنها شده اند تکمیل فن آوری های نوآورانه است که با استفاده از خون تشکیل سلول های بنیادی است که می تواند منجر به انواع خون و سلول های ایمنی — تولید نادر و قدرتمند زیرمجموعه ای از سلول های ایمنی به نام نوع 1 سلول های دندريتيک. نوع 1 سلول های دندريتيک نقش مهمی در پاسخ ایمنی بدن با خوردن پروتئین های خارجی نامیده می شوند آنتی ژن از ویروس در سلولهای آلوده و سپس سفت آنها را به قطعات. سلولهای دندریتیک سپس با استفاده از این پروتئین قطعات به ماشه سلول های T به کوه یک پاسخ ایمنی است.

با استفاده از این تکنولوژی کلاهبرداران و Seet در حال کار به دقت اشاره کردن که در قسمت های خاصی از SARS-CoV-2 ویروس تحریک قوی ترین سلول T پاسخ.

ساختمان ماندگار ایمنی

"ما می دانیم که از بسیاری از تحقیقات به دیگر عفونت های ویروسی و همچنین در سرطان سلول های بنیادی که T-cell پاسخ واقعا مهم برای طولانی مدت ایمنی" گفت: Seet یک استادیار هماتولوژی-انکولوژی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. "و بنابراین این رویکرد به ما اجازه خواهد داد برای بهتر مشخص کردن سلول T پاسخ به SARS-CoV-2 و تمرکز واکسن درمانی و توسعه در آن بخش هایی از این ویروس که موجب قوی ایمنی سلول T."

این پروژه به تازگی اعطا $125,000 از کالیفرنیا موسسه پزشکی احیا کننده دولت سلول های بنیادی در سازمان است. این جایزه شد و همسان با UCLA گسترده سلول های بنیادی مرکز تحقیقات.

کلاهبرداران و Seet پروژه با استفاده از خون تشکیل سلول های بنیادی گرفته شده از اهداکنندگان سالم و با یک ویروس آلوده حاوی آنتی ژن از SARS-CoV-2. سپس آنها را به طور مستقیم از این سلول های بنیادی برای تولید تعداد زیادی از نوع 1 سلول های دندريتيک با استفاده از یک روش جدید توسعه یافته توسط Seet و Suwen Li دانشجویی به کلاهبرداران " آزمایشگاه. هر دو Seet و لی در حال فارغ التحصیلان دانشگاه UCLA گسترده سلول های بنیادی مرکز تحقیقات آموزش برنامه.

"این سلولهای دندريتيک ما قادر به استفاده از این فرایند واقعا خوب هستند در سفت کردن آنتی ژن های ویروسی و استخراج قوی پاسخ ایمنی بدن از سلول های T" گفت: کلاهبرداران یک استاد آسیب شناسی و آزمایشگاه پزشکی و طب اطفال در دانشکده پزشکی و مدیر شرکت UCLA گسترده سلول های بنیادی مرکز تحقیقات.

زمانی که نوع 1 سلول های دندريتيک ریز ریز کردن آنتی ژن های ویروسی به قطعات آنها در حال حاضر این قطعات خود به همراه سطوح به سلول های T. بدن ما تولید میلیون ها و میلیون ها سلول های T هر روز هر کدام با منحصر به فرد خود را آنتی ژن گيرنده اما تنها چند باید یک گیرنده قادر به تشخیص یک آنتیژن اختصاصی از یک ویروس است.

هنگامی که یک سلول T با حق گیرنده به رسمیت می شناسد ویروسی آنتی ژن در سلول های دندريتيک به عنوان خارجی و خطرناک آن مجموعه زنجیره ای از وقایع که فعال چند بخش از سیستم ایمنی بدن برای حمله به سلول های آلوده به ویروس. این شامل کلونال گسترش روند که هر یک در پاسخ سلول T تولید تعداد زیادی از سلول های یکسان به نام کلون که همه قادر به تشخیص آنتی ژن.

"بسیاری از کسانی که سلول های T را بروید و با عفونت مبارزه با کشتن سلول های آلوده به ویروس" گفت: Seet که مانند کلاهبرداران نیز یک عضو از UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان. "با این حال یک زیر مجموعه کوچک از این سلول ها تبدیل به سلول های T حافظه — طول عمر سلول های T که باقی می ماند در بدن سال ها و محافظت از آینده عفونت به سرعت در حال تولید قوی T-cell پاسخ اگر ویروس می گرداند. این ایمنی حافظه است."

تولید بسیار نادر سلول های ایمنی

این روند در طول تاریخ شده است به خصوص به چالش کشیدن مدل در آزمایشگاه به دلیل نوع 1 سلول های دندريتيک بسیار نادر است — آنها را کمتر از 0.1 ٪ از سلول های موجود در خون است. در حال حاضر این سلول های بنیادی, تکنولوژی, کلاهبرداران و Seet می تواند به تولید تعداد زیادی از این سلولهای دندريتيک از سلول های بنیادی خون اهدا شده توسط افراد سالم معرفی آنها به بخش هایی از این ویروس و سپس ببینید که چگونه سلول های T گرفته شده از خون می تواند پاسخ در آزمایشگاه است. این فرایند را می توان بارها و بارها تکرار شده با استفاده از سلول های گرفته شده از طیف گسترده ای از افراد سالم است.

"به نفع ما می توانیم انجام این کار بسیار به سرعت و بدون نیاز به صورت واقعی آزمایش واکسن بنابراین ما می تواند بسیار به سرعت در حال کشف کردن در آزمایشگاه است که بخش هایی از این ویروس وادار بهترین T-cell responses در سراسر بسیاری از افراد" Seet گفت.

در نتیجه داده ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اطلاع رسانی به توسعه واکسن جدید برای COVID-19 که بهبود T-cell پاسخ. و اطلاعات در مورد است که آنتی ژن های ویروسی مهم هستند به سلول های T نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نظارت بر اثربخشی واکسن موجود نامزدها و یک فرد وضعیت ایمنی به ویروس.

"وجود دارد ده ها تن از واکسن نامزدها در توسعه در حال حاضر با سه یا چهار نفر از آنها در حال حاضر در مطالعات بالینی" Seet گفت. "همه ما امیدواریم که یک یا بیشتر موثر خواهد بود در تولید فوری و طولانی مدت ایمنی. اما به عنوان بسیاری وجود دارد و ما نمی دانیم که در مورد این ویروس جدید ما هنوز هم نیاز به رفتن به واقعا حفاری در برای درک اینکه چگونه سیستم ایمنی بدن ما می تواند بهترین محافظت از ما را از عفونت است."

حمایت از تحقیقات پایه به ما بدن خود فرآیندهای است که می تواند در اطلاع رسانی به استراتژی های جدید برای مبارزه با بیماری مرکزی به ماموریت های گسترده ای سلول های بنیادی مرکز تحقیقات.

"هنگامی که ما شروع به توسعه این پروژه چند سال پیش ما تا به حال هیچ ایده آن خواهد بود بسیار مفید برای مطالعه یک عفونت ویروسی هر عفونت ویروسی" کلاهبرداران گفت. "و آن را تنها به این دلیل که ما در حال حاضر این ابزار در جایی که ما می تواند بهار را به عمل بسیار سریع است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن