منابع برای خوانندگان ما: آنچه که شما می توانید برای حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش

CW: ضد سیاه خشونت و سیاست خشونت ضد سیاه نژادی و خشونت است که نه تنها یک مسئله ملی: ضد سیاه نگرش آلوده نه فقط

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

CW: ضد سیاه خشونت و سیاست خشونت

ضد سیاه نژادی و خشونت است که نه تنها یک مسئله ملی: ضد سیاه نگرش آلوده نه فقط در مینیاپولیس, مینه سوتا و Louisville, Kentucky, اما هر آمریکایی موسسه و محل. این شامل استنفورد.

در بیش از یک ماه است شده اند وجود دارد گزارش سه نمونه از دانشکده استنفورد با استفاده از یک نژادی لکه دار کردن در آموزش. مجازی تجمع برگزار شده در مارس 16 توسط مردم حزبی گزارش تخته سنگ از جمله 10 نامزد رنگ بود زوم-بمباران توسط افراد کارگردانی ضد سیاه و ضد سامی القاب در نامزدها و دیگر تجمع کنندگان است. در تابستان گذشته یک طناب دار داشت در محوطه دانشگاه حلق آویز در نزدیکی ردیف. و این حوادث را شروع به ضبط تاریخی و در ادامه محرومیت از مردم سیاه و سفید در بدن دانش آموز در ارومیه و در موقعیت قدرت در دانشگاه استنفورد. برخی از گروه های دانشجویی, گروه ها و جوامع در پردیس همچنان مانع دسترسی به دانش آموزان است. اخیرا, دانش آموزان سیاه پوست و متحدان تلاش برای به دست آوردن درک و دانشگاهی تسهیلات از مدرسان در میان آشفتگی ملی است که باعث می شود classwork نه تنها مشکل تر است بلکه نسبتا بی اهمیت در اهمیت. کار مبارزه با ضد سیاهی تنها آغاز است.

دانشجویان و استادان از رنگ در جامعه ما منتشر کرده اند و پاسخ های اخیر قتل به عنوان به خوبی به عنوان این حوادث دیگر. استاد Hakeem جفرسون و ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) رهبری نوشت: اظهارات تأمل در اخیر قتل. یک گروه از دانش آموزان سیاه پوست منتشر شده یک نظر در پاسخ به نامه ای از دانشکده مدیران مرکز مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت (CCSRE) و افراد حزبی نویسنده خود در پاسخ به زوم-بمب گذاری. این قطعه به همه قدرتمند و مهم برای ما به عنوان اعضای استنفورد جامعه به عنوان خوانده شده. اما آنها تنها آغاز جمعی ما آموزش و پرورش است.

اگرچه بسیاری از منابع لیست در حال حاضر در حال گردش در رسانه های اجتماعی ما مونتاژ این لیست جامع به طور خاص برای دانشگاه استنفورد جامعه برجسته دانشگاه استنفورد صداها و پروژه ها. به طور خاص ما امیدواریم که به برجسته علما و تلاش در محل در دانشگاه استنفورد به پرورش دراز مدت تعامل با مبارزه برای عدالت نژادی. ما امیدواریم که این منابع کمک راهنمای متحدان بالقوه به سمت تبدیل شدن به ضد نژادپرستانه. ما همچنین امیدواریم که به طور خاص برجسته کردن اهمیت مبارزه با نژاد پرستی است که اثرات سیاه و سفید افراد در دانشگاه استنفورد.

این یک لیست جامع و ما خوش آمدید هر گونه پیشنهادات و یا ارسال شده است.

بخوانید:

بسیاری از محققان در دانشگاه استنفورد انجام داده اند و تحقیقات گسترده در تظاهرات خشونت پلیس و carceral دولت در ایالات متحده است. به بحث پیرامون این موضوعات تسلط بر گفتمان ملی ما می خواهم به برجسته کردن این کمک هزینه تحصیلی و ارائه خوانندگان یک نقطه شروع به این رشد بدن دانش:

  • Clayborne کارسون استاد تاریخ و مدیر MLK موسسه شرکت در حقوق مدنی و ضد جنگ تظاهرات در مقطع کارشناسی و ویرایش معتبر مجموعه ای از پادشاه کار می کند.
  • چچنی هابز دانشیار تاریخ آمریکا و مدیر سابق آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات بسیار نوشته است در تاریخ آمریکا است و به خصوص شناخته شده برای کار خود را بر نژادی عبور.
  • متی کلیر استادیار جامعه شناسی, مطالعات اجتماعی, نابرابری در نظام عدالت کیفری — کتاب آینده خود را مطالعات چگونه فقیر و nonwhite ها توسط سیستم قضایی تلاش برای دفاع از خود را دارند.
  • میشل الکساندر مدیر سابق استنفورد دانشکده حقوق, حقوق مدنی, درمانگاه, نوشته شده در نژادی اثرات پس از دوران حقوق مدنی سیاست با این استدلال که آنها تکرار اثرات Jim Crow سیاست در قرن 19th و 20th.
  • چارلز Ogletree, فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد و دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد استاد که قبلا تدریس باراک و میشل اوباما در کالج برجسته حقوقی نظریه پرداز که با تمرکز بر روی مسابقه و عدالت است.
  • Jesmyn Ward, فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد و دانشگاه Tulane استاد زبان انگلیسی شناخته شده برای او داستان های تاریخی و خاطرات است که پوشش پس از طوفان کاترینا, سیاه روابط خانوادگي و بیشتر.

آن است که غیر ممکن است برای به دست آوردن یک درک عمیق از تاریخ نژادی و خشونت در آمریکا و ارتباط آن با رویدادهای جاری و بدون فکری اخلاق است که مراکز کار از دانشمندان است. هر چند به هیچ وجه جامع, در زیر ما شامل یک لیست از برخی از بنیادی بورس تحصیلی در زمینه سیاه, پسااستعماری و طرفدار الغای برده داری مطالعات از دانشگاه استنفورد اساتید و فارغ التحصیلان و همچنین ملی از دانشمندان است. در نوشتن در مورد سیاه هویت و سیاست این دانشمندان رویکرد موضوع از دیدگاه های مختلف, قرار, مختلف انتقادات و پیشنهاد های مختلف سند چشم انداز برای چگونه برای رسیدن به جایی که ما نیاز به. به این ترتیب آنها به ما ارائه یک نقطه شروع به دشوار و ستیز وظیفه جعل آینده ای بهتر است.

  • سیلویا Wynter
  • Frantz Fanon
  • آنجلا دیویس
  • کلودیا رنکین
  • زنگ قلاب
  • Ruth Wilson گیلمور
  • Saidiya هارتمن
  • کریستینا شارپ
  • مارتین لوتر کینگ جونیور

تماس با ما:

اصلاح استنفورد نیاز به حمایت و کمک از دولت ما. است که چرا مهم است که کسانی از ما که زمان و ظرفیت تماس با اعضای هیات علمی و مدیران.

  • ایمیل اساتید و مدیران به درخواست برای افزایش امکانات رفاهی برای دانش آموزان سیاه پوست در طول این زمان.
  • تماس با دانشگاه استنفورد در بخش ایمنی به منظور تشویق آن به نقد و بررسی خود را دارد و شیوه های پیاده سازی افزایش یافته ضد نژادپرستی آموزش. بخواهید آن را به نقد و بررسی خود را در وابستگی با پالو آلتو اداره پلیس و تعیین اینکه آیا پالو آلتو را policing شیوه های ضد نژادپرستانه و غیر خشونت آمیز. برخی از نمونه ها عبارتند از چگونه آن را, بررسی تمام موارد که در آن نیروی استفاده می شود و چگونه پلیس آموزش دیده در غیر خشونت آمیز پلیس استراتژی.

ما مقامات دولتی انتخاب می شوند و استخدام به نمایندگی از همه ما است. در حال حاضر ما باید یاد آنها را از این تعهد از طریق تماس و ایمیل آنها را با صریح خواسته است.

  • پیوستن دانشگاه استنفورد برای حقوق کارگران (SWR) به عنوان آن را همچنان به تماس مینه سوتا نمایندگان و همچنین اعضای شورای شهر مینیاپولیس. اشتراک در SWR لیست پستی برای دریافت آخرین به روز رسانی.
  • تاریخ Alpha Kappa Alpha خواهری, Inc., یازدهم بتا فصل در کار خود به عدالت برای زندگی با ایمیل استنفورد فارغ التحصیلان و تشویق آنها را به کمک مالی به وثیقه ملی بودجه.
  • تماس با دانشگاه استنفورد نمایندگان برای درخواست افزایش ملی و دولت قانون با هدف کاهش خشونت پلیس. خاص می پرسد شامل اجرای توصیه های اوباما نیروی کار در قرن 21 انجام ندادی. کمپین صفر نیز ارائه می دهد یک بسته جامع از سیاست برای پایان دادن به خشونت های پلیس از جمله ایجاد استاندارد و مطابق گزارش پلیس استفاده از نیروی مرگبار.
  • تماس یا ایمیل شهرستان اجرای قانون و شهرداران به اصرار آنها را به اتهام نیست و یا بازداشت معترضان. همچنین از آنها بخواهید برای بررسی خود را پلیس شیوه های.

اهدا:

اگر شما از نظر مالی قادر اهدای یک راه قدرتمند برای حمایت از سازمان هایی که کار کرده اند برای پایان دادن به خشونت های پلیس و بالا بردن Black voices. کسانی از ما با ثروت امتیاز می تواند تفاوت زیادی با باز کردن کیف پول ما. برای جلوگیری از جاری شدن سیل در سازمان ها با مقدار زیادی از کمک های مالی در همان زمان در حالی که یک تعهد دراز مدت به علت راه اندازی هفتگی یا ماهانه در محدوده زمانی معین کمک های مالی.

آموزش:

استنفورد به خصوص آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات برنامه ارائه می دهد بسیاری از کلاس که دانش آموزان را عمیق تر درک جامع از نژادی و خشونت است. غیر-دانش آموزان سیاه پوست به طور خاص باید متعهد به حسابرسی و یا در نظر گرفتن حداقل یکی از دوره های زیر در سال آینده است.

این جلد. 257 هیئت تحریریه متشکل از کلر Dinshaw '21, Malavika Kannan '23, لیو Laniyan '22 آدریان لیو '20 و یاس لیو '20. Willoughby Winograd '22 نیز یک عضو رای دادند اما در مخالفت از این نظر.

تماس با Vol. 257 هیئت تحریریه در نظرات 'در' stanforddaily.com.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب