رستوران آهن کارمند تست مثبت برای COVID-19 رستوران را برای دو هفته

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:42 PM EDT Jun 15, 2020رستوران آهن در شمال Palafox خیابان روز دوشنبه

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

رستوران آهن در شمال Palafox خیابان روز دوشنبه اعلام کرد آن را نزدیک به دو هفته پس از یک کارمند در این رستوران تست مثبت برای COVID-19.

"متاسفانه امروز ما مطلع شدند که یکی از کارکنان ما دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 اما بدون علامت" خواندن یک Facebook وضعیت ارسال شده توسط رستوران حدود 3 p. m. دوشنبه. "ما پس از FDA و CDC دستورالعمل ها و خواسته همه از کارمندان ما برای آزمایش. با توجه به CDC هدایت 14 روز دوره قرنطینه ما بسته خواهد شد به صورت (دو) هفته به پاکسازی رستوران و کارکنان این زمان به خود منزوی."

این رستوران که در حل و فصل به عنوان یک Pensacola مورد علاقه خود را برای بالا پایان غرب معاصر غذاهای گفت که کارکنان آن بوده است نیاز به پوشیدن ماسک در همه زمان ها از رستوران دوباره باز آن اتاق ناهار خوری است.

این پست اضافه شده است که ایمنی از مهمانان و کارکنان رستوران را اولویت اصلی و آن رفته بود "بالاتر و فراتر از آن" با اجرای اقدامات ایمنی که شامل سخت فاضلاب روش.

بالا مدیریت کارکنان و صاحبان آهن نمی شد فورا در دسترس است برای نظر دوشنبه ،

"ما می خواهم برای تشکر از همه شما برای حمایت فوق العاده ای از ما بازگشایی رستوران" اظهار داشت: post on Facebook. "آن را به معنای زیادی به ما برای دیدن شما و شنیدن بازخورد مثبت است. ما درخواست خود را ادامه داد و صبر و پشتیبانی که ما کار برای اطمینان از ایمنی کارکنان ما و مهمانان. مراقبت از خودتان و ما را شما به زودی ببینید!"

آهن واقع در 22 N. Palafox St., تصمیم به شرکت در carryout و منظقه سرویس اولیه اولین ماه پس از لازم الاجرا رستوران shutdown به جای انتخاب به نزدیک در دسترس نباشد. در اوایل ماه مه رستوران بازگشایی با صندلی در فضای باز در مقابل ساختمان ورودی.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن