رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی می تواند به گسترش ظرفیت ورزشگاه برای باز کردن توسط DeSantis سفارش

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 5:02 PM EDT مارس 15 سال 2020رستوران ها و

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی می تواند حرکت کند در هفته آینده به 50 درصد ظرفیت ورزشگاه می تواند بازگشایی درهای خود را تحت گسترش فلوریدا مرحله به مرحله اقتصادی راه اندازی مجدد میان coronavirus همه گیر رژیم صهیونیستی. ران DeSantis روز جمعه گفت.

کافه سینما و اجاره برای تعطیلات بسته باقی می ماند اگر چه DeSantis گفت که او مایل به انجام برخی از مذاکره حداقل در کوتاه مدت اجاره. صنعت مورد عصبانی بودن توقیف در حالی که هتل ها و متل ها باز شده است انتقاد فرماندار در تلویزیون مبارزات انتخاباتی آگهی.

DeSantis گفت: استان ها در حال حاضر می تواند او را با یک پیشنهاد به اجازه اجاره تعطیلات بازگشایی. و او را در نظر بگیرید و آنها را مورد به مورد و بر اساس.

"اگر شما به من بگویید که شما در حال رفتن به آنها را اجاره به مردم از شهر نیویورک من احتمالا نمی خواهید برای تایید است که خوب است؟" DeSantis گفت: در یک کنفرانس خبری در جکسون در بیمارستان درمانگاه.

"اما اگر شما می گویند شما در حال رفتن به اجاره (آنها را) به افرادی که زندگی می کنند در بخش دیگر از فلوریدا و یا چیزی است که می تواند کنترل...و شما باید یک چشم نسبت به ایمنی پس من خوب هستم" او گفت:.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی است. DeSantis نکات در دو برابر ظرفیت رستوران باز, ورزشگاه

DeSantis اولیه برای فاز یک بازگشایی آغاز شد مارس 4 و کوچک پشت برخی از آنچه که کاخ سفید را بازگشایی دستورالعمل و همچنین به عنوان توصیه های صنعت نیروی کار او می خواهم راه اندازی خواهد اجازه ام.

50% رستوران و غیر ضروری در سطح خرده فروشی شده است توصیه می شود سپس همراه با بدنسازی دهانه. اما فرماندار گفته بود او می خواست برای شروع آهسته تر.

شروع دوشنبه هر چند DeSantis گفت او آماده است اجازه می دهد تا کسانی که با استانداردهای ارائه شده است که اجتماعی فاصله و سایر اقدامات احتیاطی رعایت در فروشگاه ها, رستوران ها و تمرین مراکز.

"مردم آمریکا هرگز برای امضا همیشگی پناهگاه در محل و ما نیاز به قادر به گرفتن جامعه از عملکرد دوباره" DeSantis گفت: حتی او به عنوان توضیح داده شده در روز جمعه اقدام به عنوان "گام های کوچک به سمت فلوریدا بهبود است."

فلوریدا وزارت بهداشت گزارش دیگری 928 موارد coronavirus جمعه آوردن این دولت در مجموع به 44,138 به تاریخ. یکی دیگر از 42 مرگ و میر گزارش شده با 1,917 مرگ و میر در حال حاضر ناشی از ویروس است.

برخی از رستوران ها کاهش یافته و برای باز کردن در 25% استاندارد با صاحبان و گفت آن را بیش از حد پرهزینه و چالش برانگیز به منظور تامین و بازگرداندن کارکنان برای تعداد کمی از شام. DeSantis گفت: هفته آینده برای افزایش ظرفیت ممکن است تشویق به باز کردن درهای خود را.

در حالی که فرماندار ندارد نشان می دهد که او ممکن است با ارنج زدن دولت به فاز 2 که به احتمال زیاد بازگشایی میله اجازه می دهد برای غیر ضروری سفر و احتمالا راه اندازی مجدد برخی از جوانان در برنامه های DeSantis گفت که او هنوز هم با توجه به اردوهای تابستانی و فعالیت های دیگر می تواند باز برای کودکان.

اگر چه مراکز کنترل بیماری و پیشگیری صادر بهداشت هشدار دوشنبه در آنچه پدید آمده است به عنوان یک نادر اما جدی بیماری های مرتبط به COVID-19 در کودکان – التهابی سندرم گزارش شده در حداقل 19 متحده, واشنگتن d. C. – DeSantis گفت: اطلاعات نشان می دهد که ویروس "بسیار کم خطر برای کودکان و نوجوانان."

"اجازه دهید نگاهی به این حقایق و علم و بیایید اجازه پدر و مادر تصمیم گیری است که بهترین ها را برای بچه های خود را" DeSantis گفت. "من فکر می کنم بسیاری از خانواده ها علاقه مند به گرفتن برخی از فعالیت دوباره رفتن."

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: DeSantis می خواهد خانه سالمندان بازدید به رزومه — اما هنوز

او افزود: "همانطور که ما به ماه ژوئن وجود دارد بسیاری از چیزهایی هستند که مردم در حال رفتن به می خواهید به انجام است. به نظر من محروم کردن کسانی که بچه ها که کاملا حامل یک هزینه قابل توجهی. و بنابراین ما نیاز به وزن است که هزینه در برابر هر آنچه که مسائل مربوط به سلامت وجود دارد."

در حالی که DeSantis ترویج نیاز به راه اندازی مجدد اقتصاد دولت, چند, فلوریدا, حزب دموکرات ملاقات جمعه در کنگره که به تقاضای او پرداخت مزایای بیکاری به بیش از 1.5 میلیون فلوریدا که باید اعمال می شود.

گروه اقتصادی فرصت آنلاین اتصال سیستم یک "فاجعه" DeSantis اذعان جمعه, قطعی زده و ناتوان از جلسه بی سابقه تقاضا برای مزایای مشخصی که ابتدا در اواخر ماه مارس است.

در حالی که DEO گزارش می 741,997 فلوریدا یکی دیگر از 323,233 اعلام شده فاقد شرایط لازم – معمولا به دلایل نامشخص به متقاضیان و گاهی ظاهرا در خطا.

"روز پس از روز ده ها تن از floridians تماس با ما تماس بگیرید قانونی دفاتر گریه آنها فریاد آنها می ترسند آنها نا امید" گفت: سناتور. Gary Farmer, D-فورت Lauderdale. "اکثریت قریب به اتفاق آنها هرگز بیکار و آنها هرگز ساخته بیکاری ادعا می کنند در زندگی خود را.

"یک بار آنها پیدا کردن خود را در نیاز و آنها به نوبه خود به دولت خود را, ما در حال شکست آنها" اضافه شده کشاورز که گفت DeSantis می تواند جهت است که پرداخت می شود ساخته شده به تمام متقاضیان توسط فرمان اجرایی.

سنا دموکرات ها نیز تکرار زودتر ناموفق فشار توسط آمریکا با اصرار فرماندار به تماس با یک جلسه ویژه برای مقابله با یک میزبان از مسائل مطرح شده توسط coronavirus تاثیر در فلوریدا.

بیشتر: فلوریدا دموکرات بگویید رژیم صهیونیستی است. DeSantis: گرفتن پول دموکراسی در آن بستگی دارد

DeSantis گفت: DEO تعداد در حال بهبود است. و او اصرار داشت که متقاضیان که رد شده اند منافع و یا هنوز در انتظار برای پاسخ باید به احتمال زیاد ساخته شده است یک خطا در تکمیل فرم.

"DEO می رود از طریق این و نه بار از 10, نرم افزار ناقص است" DeSantis گفت.

هنگامی که خبرنگار پرسید: DeSantis مورد انتظار مردم از اواسط آوریل برای پاسخ فرماندار پاسخ داد: "کسانی که در انتظار? می تواند به شما من نام ؟ " اصرار او را بررسی.

او افزود: "این مهم است که ما را به حقایق واقعی واجد شرایط نیست, حکایت, نه فقط کسی که چیزی...من به شما بگویم بسیاری از برنامه های کاربردی شده اند ناقص است."

همانطور که از اواخر جمعه بعد از ظهر دولت در حال به روز رسانی وب سایت خود را با شرح تعدادی از عفونت و یا مرگ و میر ناشی از COVID-19 در فلوریدا و یا شهرستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن