رئا کسلر جمع, شوهر, میراث با بورس تحصیلی پایه

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:55 PM EDT مارس 15 سال 2020سابق NBA بازیکن الک کسلر در ادامه به

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

سابق NBA بازیکن الک کسلر در ادامه به ترک تاثیر Pensacola جامعه بیش از یک دهه پس از مرگ او به لطف تلاش های خود را از خانواده و همسر رئا.

2020 دکتر الک کسلر یادبود جوایز کمک هزینه تحصیلی داده شد و در اوایل این هفته در پنساکولا ورزشی ارشد محقق-ورزشکار ضیافت.

خلیج فارس نسیم بازیکن فوتبال Britton dani w و Pensacola کاتولیک بازیکن تنیس Peter Mougey انتخاب شدند این جایزه را 13 سال spotlighting افرادی که اکسل در کلاس درس در حالی که شرکت در ورزش دبیرستان.

"ارائه این کمک هزینه تحصیلی در ارشد بورس تحصیلی ضیافت بسیار مناسب" رئا کسلر گفت. "بسیاری از بچه ها شگفت انگیز به رسمیت شناخته شده و مفتخر است که در آن رویداد است.

"من تا به حال دانشجو-ورزشکاران که رفته اند به دانشگاه هاروارد ییل فلوریدا و گرجستان است. وجود دارد بنابراین بسیاری از بچه ها شگفت انگیز است که رفته اند و همه چیز شگفت انگیز اتفاق می افتد در جهان امروز است."

الک کسلر بود دانشگاه گرجستان بسکتبال standout و بازیکن NBA برای چهار فصل با گرمای میامی. او پس از بازی حرفه ای 6-پا-11 سابق مرکز به اتمام دانشکده پزشکی در دانشگاه اموری و تمرین به عنوان یک جراح ارتوپدی در خلیج فارس نسیم.

در اکتبر سال 2007 کسلر به طور ناگهانی در گذشت پس از حمله قلبی رنج می برد در طی یک روال وانت بسکتبال بازی.

در بیاد کسلر خانواده اقدام به ساخت یک میراث برای خود یافته است که اعضای خانواده و ایجاد یک نظارت و بورس تحصیلی پایه با اندروز موسسه تحت نام خود را در علاوه بر این به سالانه جایزه کمک هزینه تحصیلی.

"ما فقط احساس مانند آن را واقعا خوب خواهد بود برای انجام کاری خود را به نگه داشتن میراث زنده" رئا کسلر گفت: بورس تحصیلی. "او فقط یک مرد قابل توجه است و او می خواهم انجام می شود و انجام بسیاری از چیزهای."

بورس تحصیلی قبلا گرا در اطراف آن اسم ورزش و اهدا در تعطیلات مدرسه بسکتبال مسابقات در خلیج فارس نسیم در هر سال.

آن را پس از تبدیل شدن به وابسته به پنساکولا ورزشی که در آن رئا کسلر در خدمت در هیئت مدیره و اعطا سالانه در ارشد محقق ورزشکار ضیافت.

2020 رویداد برگزار شد روز شنبه و در حالی که آن را تشریفات می خواهم با پوشیدن پخش Dan Shugart و سخنرانان برجسته از جمله کسلر وجود دارد دانشجو-ورزشکاران در حضور در سویل سه ماهه با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

آن را "عجیب و غریب" تجربه سخنرانی را تا حد زیادی خالی اما شاید هرگز بیشتر مربوط به تشخیص "شور و غرور و هدف" از دانشجویان ورزشکار در Escambia و سانتا رزا شهرستان است.

"این خیلی مهم است و شاید کمی از دست رفته" کسلر گفت. "من فکر می کنم مردم فراموش کار سخت. (الک) فقط منظم ترین فرد من تا کنون شاهد همراه با کار سخت خود را. طول می کشد تا تمام کسانی که همه چیز برای به انجام رساندن آنچه الک می خواستم برای به انجام رساندن و چه این بچه ها می خواهید برای به انجام رساندن."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن