خطر عظیم آتش سوزی همچنان به رشد در کالیفرنیا

یک گله دار در تلاش برای وصل کردن یک لانه زنبور با یک فلز سنبله آغاز بزرگترین آتش سوزی در کالیفرنیا تاریخچه زما

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

یک گله دار در تلاش برای وصل کردن یک لانه زنبور با یک فلز سنبله آغاز بزرگترین آتش سوزی در کالیفرنیا تاریخچه زمانی که یک جرقه پرواز کردن چکش خود را و فرود آمد در علف خشک. نتیجه 2 فوت مربع فروغ به سرعت رشد کرد و به یک آتش سوزی که معروف شد به عنوان مرتع پرورش احشام آتش که آتش کشیدند نزدیک به 650 کیلومتر مربع و 280 خانه در سال 2018 است.

یک مطالعه توسط UCLA آب و هوا دانشمند دانیل نوکر و همکاران پروژه هایی که خطر چنین آتش سوزی را ادامه خواهد داد به کوه با افزایش گرمایش جهانی.

مطالعه منتشر شده در محیط زیست نامه تحقیقاتنشان داد که تعداد روز با خطر آتش سوزی در کالیفرنیا دو برابر شده است از اوایل 1980s و هشدار می دهد که اگر کربن تولید گازهای گلخانه ای نیست و پیشتر در چند سال آینده پاییز, آتش سوزی ادامه خواهد داد به افزایش فرکانس و شدت.

تغییر آب و هوا باعث افزایش شدید آتش–خطر آب و هوا در تمام مناطق کشور گفت: نوکر یک محقق با UCLA موسسه محیط زیست و توسعه پایدار. دماهای بالاتر خورد رطوبت از گیاهان و تاخیر پاییز آسمانی ترک مناطق آسیب پذیر به زمانی که آتش قوی دریایی بادها رفت و برگشت در سراسر کشور در پاییز.

"در پاییز وجود دارد در حال حاضر این تلاقی بسیار خشک پوشش گیاهی و به طور بالقوه بسیار قوی بادهای خشک," نوکر گفت. "هنگامی که آتش می آید آن است که رفتن به رفتار متفاوت از آن خواهد بود برای مثال اگر این گیاهان بسیار مرطوب و یا آن را به تازگی بارید."

کالیفرنیا متنوع آتش مستعد اکوسیستم از انبوه جنگل ردوود به ساحلی برس. خطر آتش سوزی در حال افزایش در سراسر همه آنها. مایکل Goss, یک فوق دکترا از دانشگاه استنفورد و نویسنده سرب از مطالعه گفت که نشانه تغییر آب و هوا مقصر است.

"وجود دارد برخی از جنبه های این سیستم آب و هوایی است که باعث می شود آتش سوزی بیشتر بعید است در یک قسمت از کالیفرنیا در حالی که آنها به احتمال زیاد در یکی دیگر از" Goss گفت.

کالیفرنیا پنج گرمترین سال در تاریخ ثبت شده رخ داده است از سال 2014 تا 2018. تغییرات آب و هوایی و افزایش درجه حرارت در حدود 1.8 درجه فارنهایت در حالی که پاییز آسمانی نرخ پایین 30% از سال 1980. این ترکیب منجر به خشک تا بسیار خشک پوشش گیاهی در طول windiest بخشی از سال (از سپتامبر تا اکتبر. آن را نیز به معنی طولانی تر از حد نرمال آتش فصل است.

با وجود شهرت آتش سوزی ضروری برای سالم اكوسيستم هاي جنگلي. هنگامی که یک آتش سوزی آن می سوزد, پیر پوشش گیاهی در کف جنگل بازگشت مواد مغذی خاک و پاکسازی فضا برای گیاهان جدید به ریشه است. اما در بسیاری از نقاط ایالت کوچک و قابل کنترل آتش سوزی در طول تاریخ — و شاید misguidedly — سرکوب شده است قبل از آنها تا به حال شانس به نازک شدن پوشش گیاهی جنگل.

"در حال حاضر ما یک وضعیت که در آن وجود دارد بسیار فاصله درختان در جنگل که غیر طبیعی ضخیم و بسیار قابل اشتعال با موهای بسیار خشک و سوخت در پایه این درختان" نوکر گفت: اشاره به یکی دیگر از عوامل در افزایش اخیر از آتش سوزی گسترده. "وقتی که, آتش, آن می تواند مشتعل کل درخت به تاج و علت بسیار شدید تر و بیشتر شدید و آتش سوزی است."

موضوع دیگر این است که انسان گسترش و توسعه به آتش دالان. مناطق که در آن آتش سوزی شد و یک بار قادر به رایت آزادانه در حال حاضر محله از جمله حومه لس آنجلس و سن دیگو و منطقه خلیج است.

اثرات تغییر آب و هوا اضافه کردن یک لایه اضافی از ریسک بالای این عوامل افزایش شانس که یک قدم اشتباه — مانند چکش جرقه ای که باعث تگزاس آتش —می تواند آتش یک آتش سوزی.

محققان با استفاده از مدل های آب و هوا به تجزیه و تحلیل روند در تابستان درجه حرارت و بارش نرخ به منظور توسعه یک آتش آب و شاخص است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اندازه گیری و پروژه آتش نشانی آب و شدت. برای گرفتن این اثرات در کالیفرنیا متنوع آتش, مناظر آنها با تمرکز بر دو از مرگبارترین آتش سوزی ها در سال 2018 اردوگاه آتش در سیرا نوادا کوهپایه و Woolsey آتش در مالیبو به درک ایالت تاثیر است.

این 2017-18 آتش سوزی های نجومی هزینه دولت 1.6 میلیارد دلار در آتش و هزینه های ناشی از حدود 40 میلیارد دلار در کل ضرر و زیان اقتصادی محققان توجه داشته باشید. در پاییز گذشته بزرگترین شرکت ابزار در دولت — Pacific Gas & Electric — بسته قدرت برای چند روز در اطراف منطقه خلیج برای کاهش خطر اخلال در زندگی روزانه برای میلیون ها نفر.

آتش سوزی خطر قطعا بدتر قبل از آن بهتر می شود نوکر گفت: اما کالیفرنیا یک شانس مبارزه. میزان خطر را افزایش می دهد بستگی دارد چگونه پافشاریای دولت قادر به کاهش انتشار کربن.

"ما هنوز هم طیف گسترده ای از گزینه های در دسترس برای ما در نظر چقدر بیشتر کربن تولید گازهای گلخانه ای وجود دارد بیش از چند دهه" نوکر گفت. "اگر ما را بسیار تهاجمی کاهش مسیر, افزایش می گذرد به طور چشمگیری کمتر از اگر ما در مسیر جاری."

اقدامات شدید برای کاهش انتشار کربن ممکن است به لحاظ سیاسی امکان پذیر است در چند سال آینده نوکر گفت. اما این یک شروع خوب برای اقداماتی مانند انجام کنترل می سوزد از جنگل ها به منظور کاهش سوخت بارهای با استفاده از آتش و مقاوم مواد در ساخت و ساز ارتقاء سیستم پاسخ اضطراری و جلوگیری از توسعه مسکونی در مناطق مستعد.

"هر کس در حال حاضر نشسته است و از طریق یک وضعیت است که یک مثال خوب از چیزی است که احتمالا رفتن به بد مهم نیست که چه" نوکر گفت. "اگر ما می خواهم بیش فعال بوده و در مراحل اولیه آن, آن می شده اند بسیار کمتر بد تر از آن در حال حاضر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن