روبیو نام اقدام سنا هوش میان رئیس FBI حمله به سناتور. ریچارد با مته سوراخ کردن

Ledyard شاه و Christal هایس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 4:41 PM EDT مارس 18 سال 2020واشنگتن – سن. مارکو

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

واشنگتن – سن. مارکو روبیو شده است نام اقدام رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا جایگزین کارولینای شمالی ایران از سوی دیگر ، ریچارد بورر که پا به کنار در حالی که او را تحت تحقیقات فدرال برای سهام خرید و فروش شده پیش از coronavirus محور سقوط بازار.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., دست روبیو از gavel روز دوشنبه خواستار جمهوری خواه فلوریدا یک "استعداد و تجربه" رهبر اشاره کرد و کار خود را در مورد موضوعات مختلف از چین و ایران و روسیه و کره شمالی. مک کانل با اشاره روبیو انتصاب شد تنها به طور موقت و معلوم نیست که آیا آن را می تواند تبدیل به دائم و یا اینکه با مته سوراخ کردن ممکن است بازگشت به پیشرو پانل.

"ارشد سناتور فلوریدا است با استعداد و با تجربه سنا رهبر با تجربه و تخصص در امور خارجی و امنیت ملی مسائل" مک کانل در بیانیه ای گفت. "سناتور روبیو بود انتخاب طبیعی به صورت موقت این انتساب بر اساس انباشته کمیته خدمات. خود را ثابت رهبری در مسائل مربوطه تنها تصمیم آسان تر است."

مک کانل به ذکر است که این پست بسیار مهم است زیرا در حالی که این کشور مقامات اطلاعاتی هستند "اختصاص داده شده کار مردان و زنان" آنها همچنین نیاز به نظارت. "را به عنوان سال های اخیر ساخته شده اند به شدت روشن با توجه به اجرای قانون فدرال ما همچنین نیاز به فعال رهبری از درون و نظارت کامل از کنگره به خاطر تعصب حزبی و سیاسی دخالت از این فعالیت های حساس."

روبیو در بیانیه ای گفت که او به جلو نگاه به پیشرو کمیته.

"من سپاسگزار به رهبر مک کانل برای اعتماد به نفس خود را در من منجر به کمیته اطلاعات مجلس سنا در طول سناتور با مته سوراخ کردن در شرایطی از ریاست," روبیو گفت. "این کمیته شده است که انجام آن کار به طور جدی و من مشتاقانه منتظر ادامه آن سنت است."

فلوریدا جمهوری و ریاست جمهوری 2016 نامزد خدمت دوره دوم خود در مجلس سنا به طور کلی در دفاع از کار سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده و اتحاد بوده است, سیاست خارجی هاوک در روسیه و چین است. سال گذشته او حمایت قانون نیاز به شرکت های چینی به ارائه برخی از اطلاعات مالی اگر آنها عموم معامله در بازار آمریکا.

عروج او انتظار نمی رود که برای تغییر پنل را دو حزبی دست زدن به مسائل امنیتی جعلی تحت بورر و نماینده دموکرات کمیته بهداشت ، مارک وارنر از ویرجینیا است. پنل دریافت و طبقه بندی جلسات و نظارت بر فعالیت های این کشور در عملیات اطلاعاتی.

سناتور. ریچارد با مته سوراخ کردن: با مته سوراخ کردن مراحل پایین به عنوان رئیس کمیته اطلاعات به عنوان FBI توقیف تلفن در تحقیقات

به عنوان یک عضو از هوش کمیته روبیو به زور در مقابله با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کنند که روسیه نه دخالت در انتخابات آمریکا. او همچنین رای گیری برای لایحه را به مطمئن شوید که تهمت نمی تواند شماره گیری پشت تحریم های اقتصادی علیه مسکو بدون کنگره تصویب. و او را علنا خواست رئيس جمهور در زمان یک موضع سخت تر در جهانی حقوق بشر که روبیو اتحاد و پشتیبانی.

این پست می تواند روبیو, 47, گسترده تر کاپیتول هیل رزومه باید او تصمیم به اجرای دوباره رئیس جمهور به عنوان بسیاری از انتظار او خواهد شد.

با مته سوراخ کردن داد تا ریاست هوش کمیسیون پنج شنبه, میان پرسش که او به طور غیر قانونی به فروش سهام پس از دریافت اطلاعات به دست آمده به عنوان یک عضو از کمیته شدت می دوزند COVID-19 بیماری همه گیر.

با مته سوراخ کردن و همسر خود را فروخته تا 1.6 میلیون در ماه فوریه و گفت: آنها را بر اساس تنها در گزارش های خبری در مورد کوروناویروس. به نام او تصمیم خود را گام به گام به سمت "لازم است اجازه می دهد تا این کمیته به ادامه آن کار ضروری رایگان خارجی حواس او را پرت." او همچنین خواسته است تا کمیته اخلاق برای بررسی این موضوع.

Bromance: آنها توهین هر یک از دیگر در کمپین بلیزرز اما در حال حاضر تهمت و روبیو در حال یار

با بررسی تشدید, مک کانل گفت: در بیانیه ای در روز شنبه که او با مته سوراخ کردن توافق کردند که این امر می تواند در بهترین منافع" از هوش کمیته کارولینای شمالی جمهوری خواه به عنوان رئیس خود را. او باقی خواهد ماند در پانل.

دیگر سناتور از جمله جیم Inhofe R-Okla. کلی Loeffler, R-Ga. و سناتور کالیفرنیا و همسران خود و یا مشاوران فروش سهام در حدود همان زمان نمایندگان مجلس با دریافت جلسات در مورد شدت coronavirus افشای مالی اشکال نشان داد. اما هیچ شده اند به عنوان طلبه به عنوان بورر که تلفن همراه کشف و ضبط شد توسط بازرسان فدرال به عنوان بخشی از پروب.

کمک: Kevin Johnson



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب