سانتا رزا شهرستان کمیسیون تصمیم بگیرید که پروژه های حرکت به جلو از بازگرداندن قانون خط

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:19 PM EDT Jun 23, 2020از آن خواهد شد تا به سانتا رزا شهرستان کمیسیون

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

از آن خواهد شد تا به سانتا رزا شهرستان کمیسیون به تصمیم می گیرید اگر فاضلاب پروژه های در میلتون یا خلیج نسیم خواهد حرکت به جلو از خط برای مرحله بعدی بازگرداندن قانون بودجه.

سانتا رزا شهرستان محلی بازگرداندن شورای هدایت آن توصیه در سه پروژه برای مرحله بعدی بازگرداندن قانون بودجه با وجود این سه ترکیب پروژه ها که حدود 2 میلیون بیشتر از بودجه در دسترس از 12 میلیون دلار.

بازگرداندن عمل منجر به از 2010 نشت نفت آبهای عمیق افق و اجازه می دهد تا دولت های محلی برای دریافت کمک های مالی برای محیط زیست مفید پروژه ها بیش از چند سال است.

قبل از سانتا رزا شهرستان بازگرداندن جلسه شورای روز سه شنبه شهرهای خلیج فارس نسیم و میلتون به نظر می رسد به رفتن سر به سر در رقابت برای همان گلدان از پول فدرال هر شهرستان نیاز به بهبود محیط زیست و کیفیت آب.

اما اعضای این شورا ابراز خوش بینی است که این شهرستان را پیدا خواهد کرد یک راه برای تکمیل تمام پروژه های از بازگرداندن قانون بودجه حتی اگر یکی از شهرستانهای را مجبور به بازپرداخت شود با بازگرداندن پول به جای دریافت کمک هزینه قبل از شروع یک پروژه است.

"بنابراین ما در حال صحبت کردن در مورد $2 میلیون دلتا در طول چهار سال بعد از سه حوزه های قضایی با ترکیب بودجه است که باعث می شود که بودجه گرد و غبار" گفت: کمیسر خط Lynchard که نشسته در شورای. "بنابراین ما می توانیم انجام این کار به نحوی بنابراین اجازه دهید آن را انجام داده."

هر سه پروژه ها با هدف پایان دادن به تخلیه فاضلاب تصفیه شده به محلی آبراه.

تنها یک: خلیج فارس نسیم و میلتون هر دو نیاز به پول برای پروژه های آب. وجود دارد فقط به اندازه کافی بازگرداندن پول برای یک.

Eglin دنده پروژه: سانتا رزا شهرستان حرکت می کند برای جلوگیری از تخلیه فاضلاب تصفیه شده به سانتا رزا صدا

نشت نفت پول: Escambia و سانتا رزا رهبران می گویند 'تحول' بودجه از BP نشت به زودی

بالا رتبه بندی پروژه 2 میلیون دلار نابارا, ساحل, فاضلاب امکانات درمان پساب جابجایی پروژه. شهرهای خلیج فارس نسیم و میلتون نیز هر یک با قرار دادن به جلو پروژه ها. میلتون می خواهد به درخواست 6 میلیون دلار از این بودجه برای کمک به ساخت 30 میلیون دلار در شمال سانتا رزا آب منطقه ای احیای تسهیلات در حالی که خلیج فارس نسیم است که به دنبال 6 میلیون دلار به گسترش ببر نقطه تصفيه و احیای تسهیلات.

"همه از این پروژه ها در خدمت اهداف محلی ما بازگرداندن تخصیص و در حال رفتن به تاثیر مثبت شهرستان ما برای دهه های آینده" Lynchard گفت. "ما در حال صحبت کردن در مورد تمیز کردن رودخانه که خالی به شرق خلیج و سانتا رزا صدا از نابارا تمام راه را به خلیج فارس نسیم. بنابراین این یک نسلی پروژه. این یک میراث پروژه. آن چیزی است که به بهبود کیفیت زندگی برای ساکنان ما برای دهه های آینده است. زیرا هنگامی که ما این مشکل را حل کند آن را نمی خواهد عقب سر خود را دوباره.

شهرستان 11-عضو محلی بازگرداندن شورا رای به جلو هر سه پروژه به کمیسیون شهرستان به عنوان بخشی از این گام بعدی در پروسه بررسی لازم است قبل از پروژه ها را می توان فرستاده شده به وزارت خزانه داری ایالات متحده به دریافت کمک های مالی بعد از این سال.

Lynchard مطلع است که شورای خلیج کنسرسیوم که مدیریت کلی بازگرداندن قانون بودجه است و با توجه به سرعت بالا و در دسترس بودن بودجه برای شهرستان است که باید پروژه هایی که آماده برای شروع ساخت و ساز.

رقابت بین خلیج فارس نسیم و میلتون برای بودجه تبدیل شده گرم می شود با میلتون شهردار هدر لیندسی نوشتن نامه ای به شهرستان کمیسیون رئیس همین سالتر را متهم به شهرستان از فارس نسیم از یک "عمل سیاسی کمپین" با تشویق شهروندان خود را به نوشتن و تماس های خود را از شهرستان کمیسیون به صدای حمایت از خلیج فارس نسیم پروژه بر اساس "اطلاعات غلط."

لیندسی صحبت در جلسه سهشنبه, اما هیچ اشاره ای به نامه و به جای تمرکز بر مزایای میلتون پروژه.

Lynchard خواسته لیندسی زمانی که شهر نیاز مرحله نهایی بودجه برای این پروژه و لیندسی گفت: مرحله نهایی تنظیم شده است برای شروع در ماه دسامبر 2023. اما وزارت فلوریدا حفاظت از محیط زیست ممکن است به جلوگیری از این شهر از تخلیه پساب در بلککوتر رودخانه هر چه زودتر آن را پیچیده این پروژه است.

خلیج فارس نسیم شهر مدیر سامانتا Abell است که یک عضو از محلی بازگرداندن شورای بپرسید لیندسی اگر میلتون بود واجد شرایط برای وام های بدون بهره از دولت برای این پروژه و لیندسی تایید کرد که درست بود.

Abell گفت: خلیج فارس نسیم تا به حال نرخ بهره 3 ٪ از دولت همان برنامه وام و گفت: میلتون است که در آینده پیش رو اگر آن را می توانید دریافت یک وام بدون بهره.

"من دوست دارم به احساس ما در آینده پیش رو" لیندسی گفت. "این مثل یک مبارزه است. این احساس مانند راه رفتن را از طریق ملاس به صورت کاملا صادقانه و از آنجا که ما در حال, شما می دانید, ما millage نرخ بالاتر از خلیج فارس نسیم است و ما هنوز نمی آورد در درآمد کافی برای مطابقت با آنچه خانواده هستند قادر به در آورد. ما کار سخت را به سعی کنید به نگه دارید تا با رشد."

روند تصویب بودجه به مراتب بیش از. شهرستان کمیسیون را به رای چگونه به حرکت به جلو و باز کردن پروژه ها تا یک اظهار نظر عمومی دوره قبل از رای گیری به ارسال آن به دولت فدرال یک فرایند است که می تواند تا 120 روز است.

"ما سه یا چهار ماه به کار با هم برای کشف این مکانیسم مالی به اطمینان حاصل شود که ما می توانید تمام پروژه های انجام شده" Lynchard گفت.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن