سانتا رزا شهرستان مدیریت اضطراری: چرا و چگونه به تخلیه از پنج مایل باتلاق آتش

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:20 PM EDT مه 6 2020تخلیه توصیه می شود برای ساکنان شرق Avalon بلوار بل

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

تخلیه توصیه می شود برای ساکنان شرق Avalon بلوار بلک واتر رودخانه در جنوب بزرگراه میان ایالتی 10 با توجه به پنج مایل باتلاق آتش.

براد بیکر, Santa Rosa, شهرستان, مدیر, مدیریت اضطراری گفت: این شهرستان صادر شده توصیه برای تخلیه داوطلبانه بر اساس یک توصیه از فلوریدا خدمات جنگل.

"با این شرایط آتش کم رطوبت و بادهای جنگلداری گفت: آنها با داشتن یک زمان سخت گرفتن از آن" بیکر گفت. "آنها توصیه می شود برخی داوطلبانه تخلیه به طوری که چیزی است که ما را در خود توصیه."

بیکر گفت: در این مرحله آنها امیدوارم که هر کسی که سرسختانه خواهد بود قادر به بازگشت به زودی. او گفت: وجود دارد هیچ پناهگاه باز به دلیل coronavirus.

"وجود دارد مقدار زیادی از نقاط شهر که در حال باز کردن در حال حاضر است که آنها می توانند خود را حفظ اجتماعی فاصله و بنابراین ما در حال تمرکز بر تلاش برای کنترل آتش" بیکر گفت. "اگر آن را به پایان می رسد تا یک مدت دیگر معامله سپس ما کار بر روی پناه."

بیکر گفت: وجود ندارد توصیه می شود مسیر تخلیه و تمام مسیر از منطقه باز هستند.

بزرگراه میان ایالتی 10 بسته است از Garcon نقطه جاده (خروج 22) به دولت جاده 87 (خروج 31) با توجه به فلوریدا خدمات جنگل.

"جاده باز است به ترک آن نه تنها به بازگشت در آن وجود دارد" بیکر گفت. "اگر آنها در حال تخلیه بود و در Garcon نقطه جاده یک نخست منطقه که در آن بد آنها هنوز هم قادر به دریافت آنها فقط قادر نخواهد بود به عقب بر گردیم تا زمانی که ما امن آتش خطر است."

این آتش سوزی انداخته است embers در سراسر بزرگراه و دود است شرایط رانندگی خطرناک است. مقامات درخواست مردم برای جلوگیری از این منطقه است.

بیکر گفت: او نمی دانست که چگونه بسیاری از مردم زندگی در منطقه, اما گفت که آن را به عنوان جمعیت به مناطق دیگر از شهرستان.

"اگر آنها نیاز به پناه آنها می توانید با دفتر ما تماس بگیرید و ما به شما کار بر روی است که به عنوان روز می رود" بیکر گفت. "در حال حاضر آن را فقط یک ماده از گرفتن در مقابل حرکت رو به جلو از آتش به طوری که مردم می تواند در خانه خود این شب است."

بیکر گفت: حداقل سه county fire ادارات فرستاده اند هشت کامیون های آتش نشانی برای کمک به خدمات جنگل در تلاش برای کنترل آتش نشانی و خدمات جنگل تا به حال حداقل 14 سنگین بلوس برای ایجاد آتش معافیت سه هلیکوپتر و یک هواپیما کار به آتش کشیدند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن