سانتا رزا شهرستان جمع آوری کرده است $0 در تاثیر هزینه های پس از فرمان به اثر رفت مارس 4

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 2, 2020سازندگان در سانتا رزا شهرستان در

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

سازندگان در سانتا رزا شهرستان درهم به درخواست برای مجوز ساخت و ساز قبل از آموزشی تاثیر هزینه فرمان به اثر رفت مارس 4, است که منجر به این شهرستان جمع آوری $0 در تاثیر هزینه ها در ماه گذشته است.

هزینه در نظر گرفته شده است جمع آوری می شود در صدور مسکونی مجوز ساخت و ساز. آن را به اتهام سازندگان $5,000 برای تک خانه خانواده 4000 دلار برای خانه های تلفن همراه و $2,750 برای چند خانواده واحد — هزینه ای است که سازندگان می گویند خواهد شد به تصویب خریدار خانه.

اما مقامات شهرستان گفت: آنها دریافت افزایش مجوز ساخت برنامه های کاربردی قبل از فرمان به اثر رفت و دریافت کرده اند و تعداد بسیار کمی از آن به بعد.

"شهرستان دریافت 357 خانه جدید ارسالی به هفته قبل (جمعه) آوریل 1" گفت: شهرستان سخنگوی Brandi بیتس در ایمیلی به مجله اخبار. "از آن زمان به بعد هیچ برنامه نقطه رسیده اند در این فرایند که در آن پرداخت به علت است."

COVID-19 تاثیر: سانتا رزا شهرستان homebuilding صنعت پررونق بود قبل از همه گیر. در حال حاضر چه ؟

حدود 10 تا 15 برنامه اجازه ارسال شده اند پس ممکن است 4.

اگر اجازه متقاضیان به مراتب به اندازه کافی همراه در روند و ملاقات تمام الزامات مورد نیاز در زمان آنها را مشاهده کنید برنامه خود را قبل از مارس 4, آنها را مجبور به پرداخت تاثیر هزینه. اما برخی از متقاضیان نیست دیدار با تمام الزامات مورد نیاز خواهد بود و تحت تاثیر هزینه زمانی که برنامه خود را تایید شده است. این معلوم نیست که دقیقا چه بسیاری از برنامه های کاربردی بود یا نبود دیدار با الزامات.

شهرستان است که به اتهام جمع آوری آموزشی تاثیر هزینه ها از طرف مدرسه منطقه در هر interlocal توافق. اما به عنوان دادخواهی بافندگی بیش از فرمان منطقه تصمیم گرفتند به شهرستان نگه دارید و بر روی پول تا زمانی که یک قاضی مسائل حاکم بر این موضوع است.

اگر شهرستان جمع آوری هر گونه پول در تاثیر هزینه های که پول باید به مدرسه منتقل منطقه خزانه قرار داده می شود نسبت به ایجاد مدارس جدید. به جای آن که escrowed در بهره بلبرینگ حساب تا سانتا رزا شهرستان مدار قاضی دادگاه Darlene Dickey باعث می شود یک "تصمیم نهایی" در دعوی در دادگاه مدنی مطرح شده توسط خانه محلی سازندگان با توجه به منطقه مدرسه اسناد و مدارک.

عصر جدید: تاثیر هزینه های به طور رسمی بودن جمع آوری شده در شهرستان سانتا رزا

"و یا در مورد مارس 17, 2020, شکایت واصل شد ... به چالش کشیدن قانونی بودن امکانات آموزشی تاثیر هزینه ها و به دنبال به یکی از دو امر اجرای فرمان یا نیاز شهرستان به حفظ تمام امکانات آموزشی تاثیر هزینه ها در بهره بلبرینگ حساب و تعلیق انتقال به مدرسه تا زمان نهایی تعیین قضایی در (مورد) و" مدرسه منطقه قطعنامه متحده است.

آوریل 17 طرح دعوی در دادگاه توسط وکلای صفحه اصلی انجمن سازندگان غرب فلوریدا و 11 خانه ساختمان شرکت هایی که کار در شهرستان سانتا رزا. طرح دعوی در دادگاه نام هیئت شهرستان کمیسیون و سانتا رزا County School District عنوان متهمان.

با توجه به اسناد دادگاه کت و شلوار ادعا می کند که وجود نقص در راه مدرسه منطقه تاثیر هزینه مشاور محاسبه میزان هزینه ها و تعداد دانش آموزان نهفته جدید ساخت و ساز; که فرمان غیرقانونی نمایندگان شهرستان اختیار به هیئت مدیره مدرسه و تاثیر هزینه های "نامعتبر خلاف قانون اساسی و غیر قانونی است."

طرح دعوی در دادگاه: Homebuilders سو سانتا رزا شهرستان و هیئت مدیره مدرسه بیش آموزشی تاثیر هزینه های

منطقه مدرسه استخدام شده تالاهاسی بر اساس قانون شرکت Nabors, Giblin و نیکرسون به طور مشترک دفاع از آنها و هیئت شهرستان کمیسیون که لازم است برای انجام هر interlocal توافق. این منطقه می تواند صرف دهها هزار دلار در مبارزه با طرح دعوی در دادگاه. هر آن نگهدارنده نامه, قانون شرکت شارژ 300 دلار در هر ساعت برای همکاران 250 دلار در هر ساعت برای شرکت همکاران و 75 $در یک ساعت برای حقوق کارمندان/مشاوران.

هیئت مدیره مدرسه می تواند به دنبال جبران آن پول در آن است که اگر موفق به شکست دادن HBA طرح دعوی در دادگاه.

سال تحصیلی آینده: چه خواهد شد Escambia, Santa Rosa مدارس انجام این سقوط ؟ در اینجا 3 سناریوی احتمالی

هیئت مدیره مدرسه آخرین قطعنامه سفارش بودجه به escrowed بدان معنی است که آن را متوقف خواهد کرد مدرسه جدید مربوط به هزینه کرده است که بودجه دریافتی دلار است. منطقه خواسته است تا این شهرستان به حواله وجوه به هیئت مدیره مدرسه هنگامی که قاضی تصمیم گرفته است در این مورد.

قاضی حکومت در HBA درخواست را به طور موقت متوقف مجموعه ای از تاثیر هزینه در 10 ژوئن.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب