ایده های راه اندازی کسب و کار اینترنتی و آنلاین

15 - خدمات امداد و نجات نوار ویدئویی را بر روی یا ارائه دهیدبسیاری از خانواده ها (و من شرط می بندم بسیاری از آ

توسط NEWSSALAM در 2 دی 1399

15 - خدمات امداد و نجات نوار ویدئویی را بر روی یا ارائه دهید

بسیاری از خانواده ها (و من شرط می بندم بسیاری از آشنایان درآمدزایی اینترنتی و دوستان خانوادگی شما بالای 50 سال) دیگر دستگاه فیلمبرداری ندارند که بتواند نوارهای ویدیویی را با آنها تماشا کند ، با این حال تمام خاطرات آنها از وقایع ، مهمانی ها و لحظات خانوادگی ، تا 15 سال پیش از این به طور انحصاری در نوارهای ویدیویی فیلمبرداری و ضبط شده است.


اگر برنامه PC مناسبی دارید ، همراه با دستورالعمل ها ، می توانید با ذخیره مطالب یک نوار ویدیویی در رایانه یا DVD درآمد کسب کنید. این کار بسیار ساده است و تقریباً همه کارها به لطف یک روش اتوماتیک ضد کودک انجام می شود ، به همین دلیل راهی عالی برای کسب درآمد سریع است.


این سرویس تقاضای زیادی دارد و نرخ آن بسیار خوب است درآمدزایی اینترنتی  ، حدود 15 یورو برای هر نوار ویدیویی تبدیل شده به DVD یا بارگذاری شده در PenDrive یا رایانه. برای انجام این کار و شروع به کسب درآمد با چند دقیقه کار ، تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک برنامه اختصاصی و کابل برای اتصال دستگاه ضبط صوت به کامپیوتر شما است (اگر دستگاه صوتی تصویری ندارید می توانید آن را با قیمت 20-30 یورو در بازارهای فرنگی پیدا کنید).


16 - او آرم ها و گرافیک ها را برای پورتال های بخش در اینترنت طراحی می کند

اگر می دانید چگونه از برنامه های گرافیکی مانند فتوشاپ با احتیاط استفاده کنید ، درآمدزایی اینترنتی  دوست دارید از آنها استفاده کنید و بیش از هر چیز دوست دارید ایده کسب درآمد با این نوع تجارت را بدست آورید ، برخی از سایت ها وجود دارد که می توانید خود را به عنوان یک طراح گرافیک بداهه برای شرکت هایی که نیاز دارند پیشنهاد دهید یک آرم ، یک گرافیک برای آگهی ها یا ترکیبات گرافیکی که در فیس بوک منتشر می شود.


در این سایتها (اصطلاحاً سایتهای درآمدزایی اینترنتی  که می توانید با جستجوی کوتاه Google آنها را بشناسید) ، شرکتها درخواستهای خود را با جزئیات هر شغل و بودجه هر یک از آنها منتشر می کنند.


پس از خواندن لیست موقعیت های آزاد ، می توانید برای کسانی که فکر می کنید قاد ر درآمدزایی اینترنتی به انجام آنها هستید درخواست کنید و یک یا چند پیشنهاد را به مشتری ارائه دهید. اگر مشتری ، از میان پیشنهادات سایر شرکت کنندگان در کار ، شما را انتخاب کند ، شما کل بودجه پیش بینی شده توسط کار را دریافت خواهید کرد (متغیر با توجه به نوع شغل اما به طور کلی کمتر از 100 یورو نیست) و سن بیشتری را در داخل جمع خواهید کرد از جامعه ، کسب درآمد آسان تر خواهد بود.


17 - لباسهای آهنی برای زنان مشغول (یا ناخواسته)

اگر زن هستید ، یا مردی هستید که از اتو کشیدن لباس بدتان نمی آید ، می توانید با  درآمدزایی اینترنتی  خواستگاری به آن دسته از خانم هایی که نمی خواهند در ازای پرداخت هزینه ساعتی یا بر اساس تعداد لباس های اتو شده ، پول در بیاورند ، درآمد کسب کنید. این کار را می توانید در خانه با درآمد آسان از خانه خود انجام دهید تا اگر فرزندانی دارید که بتوانید از آنها مراقبت کنید ، بتوانید تجارت را با لذت ترکیب کنید (می توانید لباس ها را به خانه بیاورید یا می توانید آنها را تحویل بگیرید).


شما می توانید با ارتباط با دوستان و آشنایان شروع کنید ، و عمدتا با دو نوع افراد روبرو خواهید شد:


زنان کارآفرین: به دلیل مشغله زیاد نمی خواهند اتو بزنند. با آنها مراقب باشید زیرا تغییر شکل حرفه ای آنها تقریباً همیشه آنها را به سمت پایین آوردن نرخ شما سوق می دهد.

زنان "خراب": شاید آنها وضع مالی خوبی ندارند و نمی خواهند اتو کنند و توانایی پرداخت درآمدزایی اینترنتی هزینه دیگری را دارند که این کار را برای آنها انجام دهد. با این کار معمولاً راحت تر می توانید چانه بزنید و به راحتی می توانید نرخ های بسیار خوبی دریافت کنید (حتی 8/10 یورو در ساعت)

18 - خود را برای کارهایی که به آنها علاقه دارید معرفی کنید: باغبانی ، نقاشی روی صورت ، تزئینات دیوار و موارد دیگر

بعضی اوقات برای کسب درآمد آسان فقط به کمی خلاقیت نیاز دارید: اگر اشتیاق دارید یا کارهای خاصی را دوست دارید انجام دهید ، می توانید با پیشنهاد دادن کاری برای آنها با آشنایان ، والدین هم مدرسه ای فرزندان خود ، اقوام و دوستان خود تماس بگیرید برخی از معمول ترین کارها


شما می توانید به آنها کمک کنید تا جشن های تولد فرزندانشان را برپا کنند ، درآمدزایی اینترنتی نگران این باشید که باغچه آنها هفته ای 2/3 مرتب باشد و سایر کارهای خانه که فکرش را بکنید! به این ترتیب می توانید با انجام کاری که قبلاً می دانید چطور انجام دهید درآمد کسب کنید و از انجام آن لذت ببرید. در میان همه این حرفه ها ، ما حرفه نقاشی چهره را عمیق تر کرده ایم.


19 - ایجاد یک تجارت کوچک از ابتدا با فیس بوک (برای هر بخش)

اکثر ایتالیایی ها در فیس بوک هستند ، از طریق فیس بوک ارتباط برقرار می کنند و انواع محصولات و خدمات را از طریق فیس بوک خریداری می کنند.


تا 5 سال پیش هیچ "متخصص فیس بوک" وجود نداشت. همه کسانی که به لطف پتانسیل فیس بوک ماهانه پول نقد سختی کسب می کنند افراد عادی هستند که شروع به استفاده از شبکه های اجتماعی از ابتدا کردند ، دقیقاً مثل شما.


چرا با آنها سوار قطار نشده و شروع به کسب درآمد و کسب درآمد از طریق فیس بوک نمی کنید؟


دو بزرگترین کارشناس ایتالیایی فیس بوک ، جیانلوئیجی بالارانی و لورنزو د سانتیس ، در کتاب الکترونیکی خود (کمتر از 10 یورو) به آن آموزش می دهند که بلافاصله بارگیری کند و با یک نفس "فیس بوک: موفقیت و تجارت" را بخواند.


20 - کیک های طرح کیک درست کنید

این یکی از مدهای آن لحظه است ، همه از این موضوع دیوانه شده اند اما تقریبا هیچ زنی قادر به این کار نیست (یا اغلب اوقات آن را ندارد) وقت ندارد) تا خودش کیک طرح کیک بپزد.


علاوه بر این ، تهیه کیک های طرح کیک به شما این امکان را می دهد تا درآمد خوبی کسب کنید زیرا حتی ساده ترین آنها چندین ده یورو هزینه دارد.


آیا شما توانایی ندارید؟ در YouTube می توانید ده ها و ده ها آموزش ویدئویی پیدا کنید که مرحله به مرحله نحوه تهیه آنها و تولید عناصر مختلف تزئینی در خمیر قند را توضیح می دهد. شما می توانید با پیشنهاد ساخت چند مورد آماتور برای دوستان و آشنایان خود ، در ازای لطف و یا مبادله کالاهای مفید دیگر ، درآمد کسب کنید. مقاله ما در مورد حرفه طراح کیک را نیز بخوانید.


21 - راهنماهای کوتاه بنویسید و آنها را در اینترنت بفروشید

آیا با موضوع خاصی آشنا هستید؟ آیا چیزی وجود دارد که به آن علاقه زیادی داشته باشید و آیا احساس می کنید می توانید آن را به دیگران بیاموزید؟ آیا ایده کسب درآمد از طریق صحبت کردن یا نوشتن در مورد چیزی که از قبل می دانید را دوست دارید؟


راهنماهای مرحله به مرحله بنویسید و آنها را از طریق اینترنت بفروشید. با تشکر از تقاضای زیاد برای اطلاعات افرادی که هر روز در مورد چگونگی انجام برخی کارها در درآمدزایی اینترنتی  جستجو می کنند ، می توانید ده ها مورد از آنها را بفروشید و در عین حال قیمت پایین 3-4 تا 5 یورو را حفظ کنید.


با گسترش هرچه بیشتر مجموعه راهنماها و آموزش های خود ، می توانید با دستیابی به درآمد مناسب هر ماه و تکمیل حقوق خود با اینترنت ، به راحتی درآمد کسب کنید.


22 - با درآمدزایی اینترنتی  درآمد کسب کنید

تقریباً هیچ کس تصور واقعی از گردش پول در ویدئوهای ساده مانند فیلم های بارگذاری شده توسط مردم عادی در YouTube ندارد.


YouTube ستاره های واقعی مانند Francesco Sole یا Clio Makeup را متولد کرده است که صرفاً با ساخت فیلم و بارگذاری آنها در شبکه ، درآمد کسب می کنند.


حتی بدون انتظار برای رسیدن به سطح آنها و کسب میلیون ها یورو ، می توانید با ساخت فیلم های ساده با تلفن همراه خود در YouTube درآمد کسب کنید که در آن یک موضوع را توضیح می دهید ، چیزی را به بیننده یاد می دهید یا نظر خود را با سوار کردن موج بیشتر بیان می کنید جاری.


به لطف تبلیغات درج شده در ویدئوهای خود درآمد کسب خواهید کرد و می توانید سایر اقدامات خود را تبلیغ کنید ، خود را در مقابل وب نشان دهید و به عنوان مهمان در برنامه های تلویزیونی دعوت شوید یا برای وبلاگ نویسان معروف بنویسید. به همین ترتیب ، وقتی به سطوح خاصی رسیدید ، می توانید کالای خود را بسازید (تی شرت ، اسباب بازی و موارد دیگر) و با فروش درآمد اضافی هر هفته آنها را بفروشید.


چگونه می توان در YouTube به موفقیت دست یافت؟ با خواندن این دو کتاب می توانید آن را بیاموزید: "درآمد با Emule و YouTube" (کمی قدیمی اما ارزان) و "تجارت با درآمدزایی اینترنتی  " (کمی گران تر اما بسیار کامل و جامع)


23 - در نظرسنجی ها و نظرسنجی های بازار شرکت کنید

شرکتهای بزرگ به منظور آگاهی از عادتها و ترجیحات افراد ، پول نقد زیادی پرداخت می کنند. فقط از این طریق آنها می توانند محصولاتی متناسب با آنچه مشتریان بالقوه آنها می خواهند ایجاد کنند و بدون به خطر انداختن "فلاپ" درآمد کسب کنند.


به همین دلیل ، نظرسنجی ها و نظرسنجی های بازار همیشه به خوبی پرداخت می شود. با تلاش برای شرکت در نظرسنجی های اینترنتی می توانید به سرعت درآمد کسب کنید یا می توانید با تماس با شرکت های منطقه خود که با تحقیقات بازاریابی سر و کار دارند خود را پیشنهاد دهید.


در اینترنت می توانید پول واقعی بدست آورید که طبق روال کار طبق قانون به شما پرداخت می شود ، یا اگر در نظرسنجی از شرکت های واقعی شرکت کنید ، احتمال اینکه آنها با کوپن خرید یا بن بنزین (معمولاً بین 50 تا 100 یورو) به شما پرداخت کنند ، بیشتر است.


24 - در مزایده های قضایی شرکت کنید

مزایده های قضایی برای کسانی که پول اندکی برای سرمایه گذاری دارند و در مدت زمان کوتاه چند برابر می شوند ، نعمت است. در واقع با کمی احتیاط ، می توانید با خرید تجهیزات ، ماشین آلات و خواص ارزان قیمت ناشی از خرابی های شرکت ، به سرعت و به راحتی درآمد کسب کنید.


در واقع ، با ظهور بحران اقتصادی ، ورشکستگی شرکت ها به طرز چشمگیری رشد کرده و درآمدزایی اینترنتی به همراه آنها فرصت های کسب درآمد از طریق حراج ها نیز فراهم شده است. اقلام ارزان و موجودی بخرید و آنها را با قیمت بالاتر بفروشید ، موفقیت (تقریبا) تضمین شده است.


25 - با پوکر آنلاین درآمد کسب کنید

در حال حاضر تمام بهترین سیستم عامل های پوکر آنلاین به شما امکان می دهند حتی در مبلمان راحتی روی مبل ، حتی با مقادیر بسیار کم (در بسیاری از موارد 1 یورو برای ثبت نام در مسابقات کافی است) ثبت نام و شروع به بازی کنید ، و شما از مقدار پولی که در این محیط اجرا می شود.


با کمی تمرین و توجه ، می توانید با شرکت در مسابقات روزانه و ضرب سرمایه خود در روز ، بدون سرمایه گذاری درآمد کسب کنید.


شما یک شبه با پوکر ثروتمند نمی شوید ، اما داستان های موفقیت بسیار زیاد است. شخصیت "طلسم" این روش کسب درآمد Dan Bilzerian است ، اما ما همچنین یک راهنمای کوچک نیز برای شما نوشته ایم.


ژانرهای مختلف پوکر را کشف درآمدزایی اینترنتی  کنید و در مورد دلخواه خود تخصص پیدا کنید.


26 - فروش عکس و تصاویر از طریق درگاه اختصاصی عکس سهام

از یک طرف ، شرکت ها ، چاپگرها و پورتال های وب وجود دارند که برای استفاده در تولیدات خود به عکس نیاز دارند. از طرف دیگر ، افراد و بچه هایی هستند که وقت آزاد درآمدزایی اینترنتی ، دوربین و تخیل دارند (و تمایل زیادی دارند)

آخرین مطالب