سانتا رزا شهرستان تحت هاری هشدار برای 60 روز پس از هار فاکس در بر داشت

از کارکنان گزارش انتشار: 10:07 AM EDT Jul 8, 2020همه از سانتا رزا شهرستان تحت هاری هشدار برای مدت 60 روز آینده

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399

همه از سانتا رزا شهرستان تحت هاری هشدار برای مدت 60 روز آینده پس از یک روباه آزمایش مثبت هاری شنبه.

فلوریدا وزارت بهداشت در سانتا رزا شهرستان صادر شده هشدار صبح روز چهارشنبه. همه ساکنان و بازدید کنندگان در سانتا رزا شهرستان باید آگاه باشند که هاری در حیوانات وحشی جمعیت و حیوانات اهلی در معرض خطر هستند اگر نه واکسینه شوند.

وزارت بهداشت هشدار داد هشدار طراحی شده برای افزایش آگاهی اما نباید به یک از امنیت کاذب به مناطق شده است به نام زیر یک هشدار.

یک حیوان با هاری ممکن است بیمار یا بی حال مشکلات بلع یا یاوه سرایی کردن یا ترشح بزاق بیش از حد, با توجه به وزارت بهداشت. یک حیوان وحشی ممکن است به نظر می رسد تامر از حد معمول است و برخی از حیوانات ممکن است هیچ نشانه قابل مشاهده اند.

یک حیوان با هاری می تواند آلوده دیگر وحشی و یا حیوانات خانگی است که علیه بیماری هاری واکسینه شوند. همه حیوانات باید علیه بیماری هاری واکسینه شوند و همه تماس با حیات وحش باید اجتناب شود به خصوص راکون خفاش روباه skunks, سبکهای قدیمی بابکتس و شغالها.

هاری یک بیماری سیستم عصبی و کشنده است به خونگرم و حیوانات و انسان است. تنها درمان برای در معرض قرار گرفتن انسان به بیماری هاری است هاری خاص immune globulin و هاری ایمن سازی. درمان مناسب آغاز شده و به زودی پس از قرار گرفتن در معرض را محافظت می کند در معرض فرد از این بیماری است.

ساکنان و بازدید کنندگان توصیه به اقدامات احتیاطی زیر:

  • نگه داشتن حیوانات خانگی تحت نظارت مستقیم به طوری که آنها نمی آیند به تماس با حیوانات وحشی.
  • واکسیناسیون حیوانات خانگی علیه بیماری هاری و خود را نگه واکسن تا به امروز است.
  • اگر یک حیوان گاز گرفته شدن توسط حیوانات وحشی, به دنبال کمک های دامپزشکی برای حیوانات بلافاصله و تماس با سانتا رزا شهرستان خدمات حیوانات در 850-983-4680.
  • سازمان کنترل حیوانات تماس خدمات به حذف هر گونه حیوانات ولگرد از محله خود را.
  • را در مواد غذایی حیوان خانگی در شب و امن سطل زباله با بست و یا قرار دادن ظروف زباله در گاراژ به طوری که آنها جذب نمی وحشی و یا حیوانات ولگرد.
  • هرگز اتخاذ حیوانات وحشی و یا آنها را به خانه خود را.
  • آموزش کودکان هرگز به رسیدگی ناآشنا حیوانات وحشی و یا داخلی حتی اگر آنها به نظر می رسد دوستانه.
  • جلوگیری از خفاش ها از ورود به محله های زندگی و یا اشغال فضاهای در خانه ها و کلیساها و مدارس و دیگر مناطق مشابه که در آن آنها می آیند ممکن است در تماس با مردم و حیوانات خانگی.
  • افرادی که گاز گرفته شده یا خراشیده وحشی و یا حیوانات خانگی باید به دنبال توجه پزشکی و گزارش آسیب به فلوریدا وزارت بهداشت در سانتا رزا شهرستان در 850-983-5200.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیماری هاری به floridahealth.gov تماس بگیرید و یا فلوریدا وزارت بهداشت در سانتا رزا شهرستان در 850-983-5200 یا سانتا رزا شهرستان خدمات حیوانات در 850-983-4680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن