سانتا رزا شهرستان را مورد بحث گسترش نابارا, ساحل, ساعت, اورژانس سفارش

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:03 PM EDT آوریل 4 سال 2020سانتا رزا شهرستان کمیسیون برگزار خواهد شد

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

سانتا رزا شهرستان کمیسیون برگزار خواهد شد جلسه اضطراری صبح روز سه شنبه برای بحث در مورد گسترش COVID-19 اضطراری اعلام و ساعت که نابارا, ساحل باز است.

هیئت مدیره رای گیری خواهد شد که آیا به گسترش موجود اورژانس سفارش برای هفت روز آغاز آوریل 5 و به طور خودکار تمدید هر هفت روز تا زمانی که هیئت مدیره اعلام اضطراری به پایان رسیده است.

"ما خواهد شد بحث در مورد فرماندار فاز یک طرح برای بازگشایی اقتصاد و آنچه که برای سانتا رزا شهرستان گفت: رئیس هیئت مدیره همین سالتر. "به علاوه ما می شود صحبت کردن در مورد این سواحل به عنوان به خوبی."

باز برای کسب و کار: شهرستان سانتا رزا کمیسیون رای به دوباره باز نابارا, ساحل برای پنج ساعت در هر روز

اعلامیه اجازه می دهد تا این شهرستان به چشم پوشیدن از "مراحل و تشریفات در غیر این صورت مورد نیاز شهرستان سانتا رزا" که مربوط به چندین مورد مسائل شهرستان کسب و کار از جمله ورود به قرارداد صرف پول به کارگیری کارگران موقت و اجاره تجهیزات.

سانتا رزا اولین اعلام وضعیت اضطراری مارس 19 بود که 10 روز پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد ایالت وضعیت اضطراری.

جدید اورژانس سفارش اعلامیه شامل نگه داشتن نابارا ساحل و نابارا, ساحل اسکله ماهیگیری باز از 2:30 تا 7:30 p. m. روزانه. کمیسیون در آوریل 23 مورد تایید re-opening سواحل شروع روز شنبه برای پنج ساعت در روز برای تضعیف خارج از کشور بازدید کنندگان از آمدن به ساحل برای تعطیلات.

اما سالتر گفت: کمیسیون نیز بحث گسترش ساحل ساعت برای بیش از پنج ساعت در روز پس از همسایه Escambia County رای دادند و در هفته گذشته برای باز کردن سواحل از 30 دقیقه قبل از طلوع آفتاب تا 30 دقیقه پس از غروب آفتاب. مسی گفت: او پشتیبانی خواهد کرد باز کردن ساحل در تمام طول روز.

نابارا, ساحل, دوباره باز می شود ممکن است 1: نابارا, ساحل را پر می کند در عرض چند ساعت از باز کردن. بازدید کنندگان گرسنه برای خورشید و هوای تازه.

کوتاه مدت اجاره بان است که هنوز هم در اثر اگر چه هتل ها مجاز به کار گیرند.

شهروندان می توانند از تماشای صبح روز سه شنبه جلسه آنلاین و ارسال ورودی در نظر گرفته شود توسط کمیسیون از طریق یک فرم ورودی. فاصله اجتماعی نظارت خواهد شد مشاهده در این نشست که آغاز خواهد شد در ساعت 9 صبح در هیئت مدیره اتاق در میلتون.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن