سانتا رزا قاضی برای تصمیم گیری در ماه ژوئن 29, آیا به طور موقت متوقف مجموعه ای از تاثیر هزینه های

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:57 PM EDT Jun 11, 2020سانتا رزا شهرستان قاضی شنیده می شود دو روز از

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

سانتا رزا شهرستان قاضی شنیده می شود دو روز از استدلال در صفحه اصلی انجمن سازندگان غرب فلوریدا طرح دعوی در دادگاه در برابر سانتا رزا شهرستان مدیره مدرسه آموزشی در مورد تاثیر هزینه و گفت: او را حاکم بر حرکت به صورت موقت دستور بعد از ژوئن 29.

سانتا رزا شهرستان مدار قاضی Darlene Dickey شنیده از وکلای مدافع از هر دو طرف چهار شنبه و پنج شنبه گفت که در جلسه روز شنبه که او نیاز به زمان بیشتری برای فکر کردن در مورد یک حکم قبل از صدور یک تصمیم نهایی است.

این حکم که بعد از 29 ژوئن را تعیین اینکه آیا یا نه به اعطای دستور موقت بر روی مجموعه ای از تاثیر هزینه. اعطای حکم به معنای کانتی دیگر نمی تواند جمع آوری تأثیر هزینه های نمایندگی از هیئت مدیره مدرسه در حالی که طرح دعوی در دادگاه.

هیچ وجوه جمع آوری شده تا کنون: سانتا رزا شهرستان جمع آوری کرده است $0 در تاثیر هزینه های پس از فرمان به اثر رفت مارس 4

این تصمیم قاضی خواهد بود یکی از قابل توجه با وجود اینکه یک دستور مقدماتی شنوایی به دلیل آن را نشان می دهد که راه او ممکن است طرف در پایان این صورت با توجه به هیئت مدیره مدرسه وکیل پل سبز.

"یکی از مسائل عمده در دستور مقدماتی است یا نه دادگاه احساس معناداری وجود دارد شانس است که امداد در حال پی داده خواهد شد" سبز گفت: اعضای هیئت مدیره مدرسه در جلسه خود در 4 ژوئن. "اگر او (قاضی) فکر نمی کند که پس از آن که یک احتمال آن است که دستور مقدماتی خواهد ماند. در اصل حتی اگر شما آن را به سادگی یک جلسه در دستور مقدماتی, آن را واقعا می رود به شایستگی از این مورد بسیار عمیق."

شهرستان گذشت یک تاثیر هزینه های فرمان در دستور هیئت مدیره مدرسه در ماه ژانویه برای $5,000 برای تک خانه خانواده 4000 دلار برای خانه های تلفن همراه و $2,750 برای چند خانواده واحد است. شهرستان جمع آوری تاثیر هزینه ها و توزیع آنها را به هیئت مدیره مدرسه که با استفاده از هزینه ها به پرداخت به طور انحصاری برای مدارس جدید.

صفحه اصلی انجمن سازندگان غرب فلوریدا و 11 نفر دیگر خانه و ساختمان شرکت شکایت هیئت مدیره مدرسه و شهرستان در ماه آوریل گفت: هزینه ها بر خلاف قانون اساسی.

در حال حاضر بودجه در حال برگزار شد در سپردن در حالی که دعوی قضایی در حال بررسی است و با توجه به طرح دعوی در دادگاه به معنی این شهرستان است که نگه داشتن هزینه ها در یک حساب و توزیع آنها را به هیئت مدیره مدرسه تا زمانی که طرح دعوی در دادگاه است.

سازندگان خانه استدلال می کنند هزینه های صدمه دیده خواهد شد اقتصاد صدمه دیده خود را کسب و کار

این HBA شده است مبارزه با تاثیر هزینه از گرفتن این ادعا که 5000 $هزینه در بالای یک خانه جدید موجود هزینه خواهد بود سنگین برای اولین بار خریداران خانه و یا کم و یا با درآمد متوسط خریداران خانه.

این سازمان که نشان دهنده صفحه اصلی شرکت های ساخت و ساز در شمال غرب فلوریدا واصل طرح دعوی در دادگاه در مارس نامگذاری هیئت مدیره مدرسه و شهرستان. یازده محلی homebuilding شرکت هایی که کار در سانتا رزا شهرستان ذکر شده به عنوان شرکت شاکیان در کت و شلوار.

این HBA ادعا در دادگاه براده وجود دارد که نقص در راه مدرسه منطقه تاثیر هزینه مشاور محاسبه میزان هزینه ها و تعداد دانش آموزان نهفته جدید ساخت و ساز; که فرمان غیرقانونی نمایندگان شهرستان اختیار به هیئت مدیره مدرسه و تاثیر هزینه های "نامعتبر خلاف قانون اساسی و غیر قانونی است."

بلین فلین رئیس جمهور از HBA و صاحب فلین ساخته شده است, خانه, شهادت, بعد از ظهر چهارشنبه به تاثیر بر خریداران و کسب و کار. او به نام HBA وکیل به عنوان یک شاهد و پس از آن در مقطع مورد بررسی قرار توسط وکیل برای هیئت مدیره مدرسه.

طرح دعوی در دادگاه: Homebuilders سو سانتا رزا شهرستان و هیئت مدیره مدرسه بیش آموزشی تاثیر هزینه های

فلین شهادت داد که او تا به حال بسیاری از نظامی و نیروی کار خریداران مسکن و تاثیر هزینه خواهد جلوگیری از کسانی که خریداران از خرید خانه در شهرستان سانتا رزا. او همچنین گفت: تاثیر هزینه خواهد "کاملا" صدمه دیده خود را کسب و کار و اقتصاد محلی.

"نگرانی من این است که برای هر 1000 خانه های ساخته شده این استخدام از 2900 کامل-موقعیت زمان, آیا این عنوان کارمند دائمی کارمند و یا هر" فلین شهادت دادند. "و ما فقط نمی دانم این است که به مانند چون شما در حفظ و رفتن به است $5,000 قابل توجهی ؟ ما باید نیروی کار خانواده است که در واقع حتی نمی باید 5000 دلار پس انداز. از ما حجم نمونه با خرید و فروش وام و برخورد با قبل از تصویب نامه های شما شگفت زده می شود با شماره ای که هیچ پس انداز."

کم کردن سرعت یا سرعت؟: سانتا رزا شهرستان homebuilding صنعت پررونق بود قبل از همه گیر. در حال حاضر چه ؟

وکلای مدافع برای HBA همچنین ادعا کرد که آن را عادلانه برای خریداران خانه در جی و دیگر مناطق روستایی را به صندوق کمک به مدارس در سریعتر رشد مناطق مانند سرعت و نابارا. چلیپا HBA استدلال شد که تاثیر هزینه انرا به نفع همهتنها خانواده ها با فرزندان کوچک. یک زن و شوهر مسن خرید یک تلفن همراه در Chumuckla برای مثال می خواهم که به پرداخت 4000 دلار تاثیر هزینه و نمی بهره مندی از یک مدرسه جدید ساخته شده است.

هیئت مدیره مدرسه ادعا می کند که منابع مالی مورد نیاز و منافع مشترک منطقه گسترده

هیئت مدیره مدرسه و وکلای اما همواره ادعا کرد که تاثیر هزینه ها تنها راه مدرسه منطقه می توانید نگه دارید تا با خواسته های رو به رشد در سیستم مدرسه و مدارس جدید می رویم به نیاز در سال های آینده اگر توسعه دهندگان همچنان به ساخت مسکن بزرگ تقسیم بندی است که پمپ بیشتر کودکان به مدرسه سیستم.

جوی Harrell, دستیار سرپرست برای اداره برای سانتا رزا شهرستان, مدارس, شهادت, پنج شنبه صبح که مدرسه منطقه خسته از تمام راه های دیگر از بودجه مدرسه جدید ساخت و ساز است و هیچ گزینه ای به جز قرار دادن nexus بودجه در کسانی که در حال ساختن خانه های جدید است.

"برای اکثریت قریب به اتفاق امکانات ما وجود دارد این است که هیچ فضای در دسترس برای ادامه برای اضافه کردن به" هارل گفت. "این است که در حال حاضر اهمیت است که ما در حال حاضر شروع به ساخت مدارس جدید از آنجا که ما تا به حداکثر مقدار که ما می توانیم در آن دانشگاه."

فهرست سر می برند مدارس: که مدرسه فرزندتان بیش از ظرفیت? یک لیست از سانتا رزا شهرستان پر جمعیت ترین مدارس

هنری Fishkind یک شهرداری مشاور مالی در فلوریدا شهادت هیئت مدیره مدرسه در مورد چگونگی تاثیر هزینه ها کمک کند جای برای رشد جدید.

"هنگامی که وجود دارد یک تاثیر هزینه های تحمیل شده بر آن رشد جدید برای پرداخت بخشی از زیرساخت با ارائه اضافی منابع سرمایه و کمک مالی به مدرسه, منطقه, سپس آنها می توانند گسترش ظرفیت سیستم به وسیله آن جای که افزایش رشد آن ایجاد شد که افزایش توسعه جدید" Fishkind گفت.

قاضی Dickey خواهد شد در حال حاضر باید تصمیم بگیرید که آیا یا نه HBA وکلای مدافع استدلال که تاثیر هزینه یک قانون اساسی مالیات بر شهروندان نیست که به نفع همه است و باعث به اندازه کافی برای اعطای موقت دستور.

هر دو طرف می توانید انتظار یک حکم و یا قبل از ژوئن 29, او گفت:.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن