سانتا رزا باید به طور موقت متوقف مجموعه ای از تاثیر هزینه ها; قوانین قاضی برای homebuilders

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:39 AM EDT Jul 2, 2020سانتا رزا شهرستان خواهد شد و به طور موقت مجبور

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

سانتا رزا شهرستان خواهد شد و به طور موقت مجبور به توقف مجموعه آموزشی تاثیر هزینه های پس از سانتا رزا شهرستان قاضی اعطا حرکت به صورت موقت دستور بر این اساس که مدرسه منطقه تاثیر هزینه مطالعه درهم و برهم و نابخردانه.

در یک ضربه بزرگ به هیئت مدیره مدرسه و یک پیروزی بزرگ برای صفحه اصلی انجمن سازندگان غرب فلوریدا مدار قاضی دادگاه Darlene Dickey اعطا حرکت به صورت موقت دستور اواخر روز چهارشنبه. نظم آمد و سه هفته پس از 10 ژوئن شنوایی است که در آن وکلای هیئت مدیره مدرسه استدلال که اجرای تاثیر هزینه شد قانون اساسی صدا و لازم است به جای رشد از منطقه مدرسه.

اما "این شهرستان موفق به دیدار با آن بار اثبات در برقراری محاسبه, مدرسه, تاثیر هزینه شد بر اساس جدید ترین و موضعی داده ها برای هر دو هزینه های مدرسه تسهیلات ساخت و ساز و هزینه زمین" Dickey نوشت: در سفارش.

صفحه اصلی ساختمان در شهرستان: Santa Rosa شهرستان homebuilding صنعت پررونق بود قبل از همه گیر. در حال حاضر چه ؟

در 58 صفحه ای که به پایان نمی مورد نگه می دارد اما این شهرستان از ادامه به جمع آوری هزینه ها تا زمانی که پرونده به طور کامل تصمیم Dickey گذاشته دلایل او بر این باور مدرسه منطقه و شهرستان (که به طور مشترک توسط همان شرکت حقوقی) موفق به دیدار با بار اثبات لازم برای پیاده سازی تاثیر هزینه ها در وهله اول.

Dickey ادعا کرد که هیئت مدیره این مطالعه که مورد استفاده برای محاسبه تاثیر هزینه های استفاده متناقض از داده های مختلف در سال های متعدد ریاضی و خطاهای موجود ناخالص کلی در مورد منطقه رشد جمعیت و نیاز خاص برای مدارس جدید.

"سانتا رزا مدرسه منطقه است و نه از لحاظ جغرافیایی شناسایی رشد جدید و به نظر می رسد که تعمیم این واقعیت است که سانتا رزا شهرستان در حال رشد است" Dickey نوشت. "شهرستان تجربه کرده است و رشد مداوم حدود 1.9 درصد در طول پنج سال گذشته. هیئت مدیره مدرسه انجام نمی حرارتی-نقشه برداری' به توجیه نیاز برای یک مدرسه تاثیر هزینه در بخش هایی از شهرستان تجربه رشد نمایی است که شرح داده شد به BOCC (هیئت شهرستان کمیسیون)."

طرح دعوی در دادگاه آغاز می شود: Homebuilders سو سانتا رزا شهرستان و هیئت مدیره مدرسه بیش آموزشی تاثیر هزینه های

Dickey نیز گفت: این مطالعه به نظر می رسد به یک مورد از "دم wagging سگ" و در مقایسه با HBA شکایت در مورد "مالیات غیر قانونی" به حزب چای بوستون در سال 1773.

"تقریبا 250 سال پیش بسیاری از چای پرتاب شد به این بندر به عنوان یک شورش علیه دولت مالیات اقتدار" Dickey نوشت. "دادگاه می یابد شاکیان علاقه به رایگان از غیر قانونی مالیات است که عمیقا ریشه در تاریخ و سنت به حد باید آن را به رسمیت شناخته شده به عنوان یک حق شایسته حفاظت در دستور موقت."

این HBA نشان داده شد توسط وکلای Kenneth بل مگان ماه و مایک تنر از Gunster, Yoakley و استوارت در تالاهاسی و غرب پالم بیچ; Stephen مورهد از مورهد قانون املاک و مستغلات در پنساکولا; سوزان Schoettle از سوزان Schoettle-Gumm در ساراسوتا; و کارسون Bise از Tischler Bise در مریلند در این موضوع است. هیئت مدیره مدرسه و شهرستان شد به طور مشترک توسط تالاهاسی بر اساس قانون شرکت Nabors, Giblin و نیکرسون.

این به چه معنی برای تاثیر هزینه ؟

دادگاه جنگ به مراتب بیش از اگر چه Dickey آیا توجه داشته باشید در سفارش است که هر دو طرف می خواستم این موضوع حل و فصل به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

در حال حاضر این به این معنی است که این شهرستان را دیگر جمع آوری تاثیر هزینه ($5,000 برای تک خانه خانواده 4000 دلار برای خانه های تلفن همراه و $2,750 برای چند خانواده واحد) پس از صدور مجوز ساخت و ساز در شهرستان سانتا رزا. بودجه ای که جمع آوری شده اند و تا کنون هنوز هم برگزار می شود در سپردن تا زمانی که این موضوع به طور کامل حل و فصل.

بدون هزینه های جمع آوری شده تا کنون: سانتا رزا شهرستان جمع آوری کرده است $0 در تاثیر هزینه های پس از فرمان به اثر رفت مارس 4

اگر قاضی دستور موقت است, آن است که نشان می دهد چگونه او احساس می کند در مورد این مورد اگر او بودند به تصمیم می گیرید آن را امروز. این HBA است "قابل ملاحظه ای به احتمال زیاد به موفقیت در محاسن خود را ادعا می کنند که فرمان نامعتبر" Dickey نوشت.

این بدان معناست که اگر آن را می خواهد به موفقیت هیئت مدیره مدرسه باید آدرس نگرانی های مشخص شده در سفارش که می تواند به خوبی معنی انجام یک نام تجاری جدید تاثیر هزینه مطالعه و آن را واضح تر دقیقا چگونه تاثیر هزینه های بهره مند خواهد شد کسانی که به آنها پرداخت و ترسیم در دسترس همه بودجه این منطقه به اختیار خود و بدون تاثیر هزینه.

وکلای مدافع برای هر دو طرف بلافاصله نمی تواند رسید جمعه شب. یک تاریخ برای جلسه بعدی هنوز تعیین شده است.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن