سانتا رزا مدارس نیاز به ماسک های اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:05 PM EDT Jul 30, 2020سانتا رزا شهرستان, مدرسه, مدیره رای به صو

توسط NEWSSALAM در 10 مرداد 1399

سانتا رزا شهرستان, مدرسه, مدیره رای به صورت پوشش اجباری برای دانش آموزان هنگامی که اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست.

سیاست به اتفاق آرا تصویب در هیئت مدیره به طور منظم جلسه دوشنبه شب carves کردن یک استثنا برای دانش آموزانی که مستند شرایط پزشکی که جلوگیری از آنها را از پوشیدن چهره و پوشش. آن را نیز اجازه می دهد تا دانش آموزان برای حذف پوشش صورت زمانی که آنها در خارج در زنگ تفریح و یا P. E. یا در مکان های دیگر که در آن آنها می تواند به حفظ امن فاصله فیزیکی از یکدیگر است.

جدید, ماسک, سیاست نوشته شده بود به منطقه کد لباس سیاست و عدم پایبندی به سیاست برخورد خواهد شد به عنوان یک کد لباس نقض.

بیشتر: سانتا رزا شهرستان, مدرسه, مدیره تصویب از راه دور آموزش گزینه ای برای دانش آموزان

بیشتر: سانتا رزا مدارس شهرستان نگاه به عقب براند روز اول ارائه آموزش از راه دور گزینه

اگر چه فلوریدا یکی از این کشور به نقاط داغ جدید COVID-19 موارد شده است وجود دارد برخی از مقاومت در برابر دولت ماسک حکم. در جلسه هیئت مدیره روز شنبه دو محلی پدران صحبت کردن در برابر منطقه سیاست. مردان استدلال کرد که پایین مرگ و میر در میان COVID بیماران توجیه نمی ناراحتی و اعمال این دستور باعث می شود دانش آموزان است.

هنوز سرپرست تیم Wyrosdick اشاره کرد که سیاست حمایت رهبری از Baptist Health Care, معراج قلب مقدس غرب فلوریدا بیمارستان و سانتا رزا مرکز پزشکی. و در بحث از سياست های پيشنهادی در جلسه هیئت مدیره هفته گذشته متعدد پدر و مادر و مراقبت های بهداشتی حرفه ای صحبت کردن به نفع اجباری پوشش صورت.

منطقه 4 عضو هیئت مدیره مدرسه جنیفر Granse گفت: در جلسه روز پنجشنبه که او قدردانی انعطاف پذیری نوشته شده به منطقه در صورت پوشش سیاست.

"این می تواند مفید باشد برای افرادی که به می دانم که اگر دانش آموزان نمی توانند بپوشند (پوشش صورت) برای برخی از دلیل پزشکی, آنها ندارد, به," او گفت:. "من فکر می کنم که شما با قرار دادن تعداد زیادی از آنها را در سهولت قرار می دهد."

سیاست جدید تصویب شد به عنوان یک اورژانس معنای آن می رود ، این هیئت همچنین تایید جداگانه اضطراری به منظور تحت فشار قرار دادند که برای اولین بار بعد از مدرسه برگشت دو هفته به اوت. 24. حرکت ساخته شده بود به ارائه کارکنان مدرسه زمان برای پیاده سازی و آموزش از راه دور آموزش و پرورش برنامه درسی.

بیشتر: سانتا رزا شهرستان می گوید که تاخیر در شروع فصل پاییز ورزش

بیشتر: سانتا رزا هیئت مدیره مدرسه: صاحبان اموال ممکن است اندکی افزایش مالیات اما به طور کلی پایین تر صورتحساب

هیئت مدیره برنامه ریزی شده است برای برگزاری یک جلسه عمومی پرداختن به هر دو دستور سپتامبر. 10.

Wyrosdick همچنین اشاره کرد در این نشست که آخرین مهلت برای پدر و مادر برای انتخاب یکی از سه گزینه های آموزش برای سال تحصیلی آینده شده بود منتقل شده از اوت. 3 Aug. 7.

پدر و مادر باید انتخاب را به ثبت نام فرزندان خود در هر دو سنتی آجر و ملات کلاس های پدر و مادر-درخواست کنترل از راه دور برنامه درسی یادگیری با آموزش زنده از معلم در دانش آموز طبقه بندی مدرسه و یا آموزش مجازی برنامه از طریق فلوریدا مجازی مدارس.

Wyrosdick گفت: از بعد از ظهر پنجشنبه در این منطقه دریافت کرده بود انتخاب برای حدود 6000 از آن از 30000 دانش آموزان است.

"ما در حرکت است که مهلت ... به پدر و مادر یک مطلب زمان است که در آن برای برقراری ارتباط با مدارس خود دریافت اطلاعات مورد نیاز و ارائه آنها انتخاب" Wyrosdick گفت.

پدر و مادر می توانید اطلاعات بیشتر در مورد منطقه یادگیری دانش آموز گزینه یا انتخاب خود را در santarosa.k12.fl.ما/learningoptions/.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن