دومین مظنون متهم به قتل در مرگ Pensacola رپر 'Frozonee'

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:37 PM EDT Jul 14, 2020دومین مظنون متهم در تیراندازی مرگ یک مح

توسط NEWSSALAM در 24 تیر 1399

دومین مظنون متهم در تیراندازی مرگ یک محلی هنرمند هیپ هاپ ماه گذشته گرفته شده است به بازداشت توسط Escambia County Sheriff ،

Jaylen "دوبله" رایت, 21 دستگیر شد دوشنبه به اتهام قتل درجه دوم در اتصال به ژوئن 20, مرگ Kuanterion رودخانه, 18 ساله رپ از پنساکولا که نوشت و اجرا آهنگ ها تحت نام مرحله "Frozonee."

رایت رزرو شده بود به Escambia County زندان بدون باند و شهرستان سوابق نشان داد او همچنان در بازداشت روز سه شنبه.

اولین مظنون بازداشت: 18 ساله به اتهام قتل در مرگ Pensacola هنرمند هیپ هاپ 'Frozonee'

تیراندازی را پس: Pensacola خانه مامان گلوله در درایو توسط تیراندازی در یک هفته. او فقط می خواهد صلح است.

رایت دومین مظنون در رودخانه ها مرگ است. Axtavian "آفتاب" هریس, 18, Pensacola, دستگیر شد, جولای 7 و همچنین با اتهام قتل درجه دوم. او نیز همچنان در بازداشت در Escambia County زندان از روز شنبه با توجه به سوابق شهرستان.

با توجه به دستگیری و گزارش های متعدد شاهدان گفته ECSO نمایندگان که آنها را دیدم رایت و هریس رویکرد رودخانه حدود 7 p. m. 20 ژوئن در اواکوود آپارتمان تراس ترومن خیابان. آنها گفتند که شنیده تیراندازی و مشاهده دو مظنون در حال فرار است.

رودخانه پیدا شد دروغ بی توجه با زخم گلوله به او فوقانی بازوی چپ و بالا سمت راست قفسه سینه خود را. پیراپزشک اعلام کرد او متوفی در صحنه است.

گفته است که در زمان تیراندازی رودخانه ایستاده بود در نزدیکی یک کوچه بین دو مجتمع آپارتمانی در ساختمان ها هنگام رایت و هریس را به او نزدیک این گزارش اعلام کرد.

آنها گفتند که کلمات رد و بدل شد که صدای تیراندازی بود سران و سپس رایت و هریس زد به نزدیکی کرایسلر سفید و فرار ترک رودخانه های گلوله و خونریزی بر روی زمین است.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن