تامین ایمنی: کلینیک حقوقی کمک می کند تا مورد آزار و اذیت خانواده مهاجر برنده پناهندگی

چهار نفر از اعضای یک خانواده مهاجر که فرار از آزار و اذیت در مکزیک به تازگی اعطا شده قانونی پناهندگی در ایالات

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

چهار نفر از اعضای یک خانواده مهاجر که فرار از آزار و اذیت در مکزیک به تازگی اعطا شده قانونی پناهندگی در ایالات متحده, با تشکر برای این کار اختصاص داده شده از دانشجویان و استادان در UCLA School of قانون خانواده مهاجر قانونی درمانگاه.

این موردی است که در میان موفقیت های اولیه برای درمانگاه که باز در سال 2019 در این Robert F. Kennedy جامعه مدارس در Koreatown. همکاری میان UCLA قانون UCLA مدرسه از آموزش و پرورش و اطلاعات مطالعات و لس آنجلس Unified School District آن را فراهم می کند بدون هیچ هزینه حمایت حقوقی به دانش آموزان و خانواده های آنان است. آن است که این کشور اولین و تنها قانون مهاجرت درمانگاه در K–12 مدرسه دولتی پردیس و با حمایت مرکز جدید برای قانون مهاجرت و سیاست در UCLA قانون است.

کلینیک مشتریان بومی خانواده گرفته بودند سال از آزار شديد در اوآخاکا, شروع زمانی که مادر یک نوجوان بود و در ادامه تا زمانی که بدرفتاری از دختران جوان خود را در نهایت باعث آنها را به فرار به آمریکا

"در میان بسیاری از اشکال خشونت علیه خانواده یکی از حوادث منجر درگیر تلاش موفق توسط شکنجه گران خود را برای جلوگیری از کودکان از حضور در مدرسه" گفت: نینا رابین که هدایت درمانگاه و رهبری UCLA قانون تیمی که کار کرده در این مورد. "این امر به ویژه تند و تلخ است که آنها در بر داشت راه خود را به RFK جامعه مدارس که در آن دختران می تواند دنبال تحصیلات خود را در مدرسه و جامعه به عدالت اجتماعی متعهد است."

وجود خانواده در ارتباط با درمانگاه در یک رویداد خانه و رابین و دانشجویان حقوق مری لیپسکام و Asheeka دسای در زمان خود مورد. این تیم ساعت انجام مصاحبه با تفسیر توسط UCLA در مقطع کارشناسی دولک Jimenez و مشورت با کارشناسان در مورد خشونت در مکزیک و روانشناسان در UCLA مستقر در لس آنجلس حقوق بشر ابتکار. پس از نصب و راه اندازی یک بسته شواهد از جمله عکس ها و گزارش پلیس که رشد به بیش از 500 صفحات آنها پیش نویس گسترده حقوقی مختصر.

در حالی که تیم پیمایش یک سری از غیر قابل پیش بینی رویه موانع و بیش از بسیاری از ماه که در آن زمان برای تصمیم به وارد کلینیک مددکاری اجتماعی کارآموز آراسیلی گونزالس یک رفاه اجتماعی کارشناسی ارشد دانشجو در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی نگه داشته و در تماس نزدیک با خانواده به اطمینان حاصل شود که آنها تا به حال دسترسی به خدمات ضروری و پشتیبانی. این بهار, U. s. خدمات مهاجرت و شهروندی اعطا خانواده پناهندگی قرار دادن آنها در یک مسیر به یک کارت سبز.

"من احساس بسیار هیجان زده و رها برای آنها را به خاطر من می دانم چقدر دشوار بود برای آنها را به داستان خود را گفت:" Jimenez که فارغ التحصیل در ماه ژوئن و الهام گرفته شده بود به اعمال قانون مدرسه به دلیل از کار او در این مورد. "من خوشحالم که می دانم که استرس زا منتظر شد و در نهایت بیش و خانواده می تواند شروع به تمرکز بر روی زندگی جدید خود را در ایالات متحده است."

در سال اول خود را از عملیات مهاجر, خانواده, حقوقی, کلینیک ارائه شده کامل وکیل حقوقی نزدیک به سه ده دانش آموزان مهاجر و اعضای خانواده خود را. در حالی که بسیاری از موارد باقی می ماند در انتظار به دلیل پروندههای انباشته شده در اداره مهاجرت سیستم درمانگاه به دست آمده است هفت ویزا برای مهاجرت نوجوانان که تجربه سوء استفاده رها و یا غفلت; تمدید IF برای یک مرد جوان با یک جزئی دستگیری که به خطر افتاده است وضعیت مهاجرت خود را; و امن کار مجوز برای چهار مشتریان در حالی که خود برنامه های کاربردی پناهندگی باقی می ماند در انتظار.

در این کلینیک ارائه بیش از 60 مشاوره به RFK اعضای جامعه در طیف گسترده ای از مباحث حقوقی و مشغول گسترده در جامعه توسعه و آموزش و پرورش تلاش های, از جمله بیش از 30 سخنرانی برای RFK دانش آموزان و اعضای خانواده معلمان و مدیران.

"کار با ارزش با من الهام بخش مشتریان ساخته شده من تصمیم می گیرید که من می خواهم به دنبال پناهندگی قانون به عنوان یک مسیر شغلی" گفت: لیپسکام که ارزش آموزش جامع نمایندگی حقوقی که او را به دست آورد در حالی که کار بر روی این مورد. "من آمد به مدرسه قانون برای به دست آوردن یک مهارت است که من را قادر می سازد برای پیشبرد نژادی و جنسیتی و عدالت است. این مرکز فرصت مناسبی برای ارائه مستقیم خدمات است که کمک به آن کار می کنند."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن