خشونت همچنان ادامه دارد در پردیس, بررسی نشان می دهد

80 درصد از تغییر جنسیت, جنسیت عجیب و غریب و یا nonconforming (TGQN) مقطع کارشناسی و coterm دانش آموزان و 70 در

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

80 درصد از تغییر جنسیت, جنسیت عجیب و غریب و یا nonconforming (TGQN) مقطع کارشناسی و coterm دانش آموزان و 70 درصد در مقطع کارشناسی و coterm زنان تجربه آزار رفتارهای پس از ورود به دانشگاه استنفورد با توجه به نتایج حاصل از یک دانشگاه آب و هوا نظرسنجی از دانش آموزان در خشونت های جنسی در هفته گذشته منتشر شد.

علاوه بر دو سوم از دکتری TGQN دانش آموزان و نزدیک به نیمی از دکترای زنان گفت: آنها تا به حال تجربه کرده اذیت و آزار و رفتارهای که شامل شفاهی و مجازی نامناسب و یا توهین آمیز و اظهارات و همچنین فیزیکی لمس کردن.

این نظرسنجی که توسط انجمن از دانشگاه های آمریکا (AAU) برجسته ادامه داد: شيوع تجاوز جنسی و آزار و اذیت در محیط های دانشگاهی. در حالی که جمع آوری داده ها برای اولین بار منتشر شد در ماه اکتبر سال گذشته نسخه جدید disaggregates داده ها به دسته های مبتنی بر جامعه ورودی از جمله دسته های جداگانه برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد TGQN دانش آموزان و داده های خاص برای دانش آموزان در سازمان ها و تیم های ورزشی تیم اول دانشگاه یا دانشکده.

بررسی اجرا شد دانش آموزان دانشگاه استنفورد آخرین مارس و آوریل و تکمیل شد حدود 62 درصد از مقطع کارشناسی ارشد و حرفه ای دانش آموزان است.

به تازگی اطلاعات منتشر شده برجسته نامتناسب قربانی از زن و TGQN دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری در دانشگاه استنفورد. نزدیک به یک چهارم از TGQN دکتری با تجربه nonconsensual تماس جنسی با زور فیزیکی و یا ناتوانی در به رضایت پس از ورود به دانشگاه استنفورد شکل است که به طور قابل توجهی بالاتر از 14.5 درصد متوسط برای تحصیلات تکمیلی و حرفه ای دانش آموزان سراسر 33 مدارس مورد بررسی توسط AAU. این AAU نظرسنجی که اخیرا استفاده شده توسط استنفورد تعریف nonconsensual تماس جنسی در شرایط گسترده تر از دانشگاه استنفورد است 2015 پردیس بررسی آب و هوا در 2015. نظرسنجی جدید شامل هر گونه نقض "مثبت رضایت" و یا در حال انجام داوطلبانه رضایت.

"من بسیار آشفته توسط بسیاری از یافته های این بررسی اطلاعات" کشيش Persis Drell گفت استنفورد اخبار. "ما می دانیم که تجاوز جنسی و آزار و اذیت جنسی شده اند مسائل جدی در دانشگاه ما و جدید AAU اطلاعات به ما می دهد یک تصویر بسیار واضح تر از چگونه جمعیت های خاص مانند TGQN دانش آموزان, دانش آموزان فارغ التحصیل و دانش آموزان در fraternities و sororities مبتلا هستند."

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می دهد میزان این تاثیر است که آزار و اذیت در تحصيلی دانشجويان و زندگی شخصی.

55 درصد از دکتری و 59 درصد از مقطع کارشناسی یا coterm TGQN پاسخ دهندگان گفته است که اذیت و آزار و رفتارهای خود را با دخالت خود را دانشگاهی و یا حرفه ای عملکرد محدود توانایی خود را برای شرکت در برنامه های علمی و یا ایجاد یک تهدید خصمانه و یا توهین آمیز, اجتماعی, علمی و یا محیط کار. زن-شناسایی پاسخ دهندگان نیز نشان داد که آزار و اذیت جنسی نهفته است زندگی خود را در دانشگاه استنفورد با 25 درصد از زنان به دنبال حرفه ای درجه و 32 درصد از زنان, دکتری, داوطلبان, 12 درصد از کارشناسی ارشد و 37 درصد در مقطع کارشناسی و یا coterm زنان پاسخ دهد که آنها تا به حال تجربه حداقل یک چنین اذیت و آزار و رفتار است.

اکثر دانشجویان مقطع کارشناسی نشان داد که آنها مورد آزار و اذیت توسط دانش آموزان دیگر. پاسخ دهندگان به دنبال تحصیلات تکمیلی و حرفه ای درجه به طور کلی بیشتر از کارشناسی و یا شرکت در دوره به دانشجویان نشان می دهد آزار و اذیت توسط دانشکده. 39 درصد از TGQN دکتری پاسخ دهندگان 23 درصد از زنان حرفه ای پاسخ دهندگان 26 درصد از دکترای زنان و 15 درصد از استاد پاسخ دهندگان نشان داد که آنها مورد آزار و اذیت توسط دانشکده. 17 درصد از مردان به دنبال Ph. D. درجه نیز گفت که آنها تا به حال شده است مورد آزار و اذیت توسط دانشکده در مقایسه با 3 درصد در مقطع کارشناسی و یا coterm مردان است.

سال چهارم جامعه شناسی Ph. D. student اما Tsurkov که در خدمت به عنوان مدیر شرکت خشونت جنسی پیشگیری برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) گفت که (Ph. D.) دانش آموزان ممکن است در معرض خطر بالاتری برای دانشکده آزار و اذیت زیرا آنها به طور معمول صرف چندین سال در دانشگاه استنفورد و در نتیجه در معرض خطر برای یک دوره طولانی تر از زمان از دانش آموزان در حرفه یا دیگر فارغ التحصیل مدارس. او همچنین فرض کردیم که نامتناسب نرخ دانشکده آزار و اذیت برای دکتری منعکس کننده این واقعیت است که این دانش آموزان اغلب از نزدیک با اساتید.

"از تجربه خود من داشتن شده است یک دانش آموز در یک مدرسه حرفه ای در دانشگاه استنفورد و در حال حاضر یک دانشجوی دکتری و همچنین تجارب دیگران روشن است که دانشجویان دکترا هستند به خصوص در معرض آزار و اذیت توسط دانشکده" Tsurkov نوشت: در یک ایمیل روزانه. "Ph. D دانش آموزان صرف مقدار زیادی از زمان اغلب یک در یک با دانشکده دادن harassers فرصت کافی برای شکار قربانیان خود را."

"دلیل دیگری برای Ph. D. students' افزایش آسیب پذیری کامل و حرفه ای وابستگی مشاوران وقتی که می آید به تحقیق بودجه و آینده اشتغال" Tsurkov اضافه شده است. "برای بسیاری از دانشجویان دوره دکترا خود را مشاور یکی از صاحبنظران برجسته علمی sub-field آنها می خواهید به صرف بقیه زندگی حرفه ای خود مطالعه. به دلیل وجود دارد در حال حاضر وجود ندارد یک سیستم خوب برای پاسخگویی دانشکده عاملان آزار و اذیت جنسی, Ph. D. دانش آموزان اغلب احساس می کنید که هیچ نقطه وجود دارد در گزارش است."

نتایج این تحقیق آمده در زمان اوج موشکافی و انتقاد بیش از استنفورد را خشونت جنسی و عنوان IX روش ها و مقررات.

وقتی استنفورد اداره آن پردیس آب و هوا نظرسنجی (CCS) در سال 2015 آن را برای انتقاد از استفاده بیش از حد باریک تعاریف و کم اهمیت جلوه دادن شيوع خشونت جنسی در محوطه دانشگاه. CCS یافت که تنها 1.9 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که قربانیان تجاوز جنسی در مقایسه با 11.7 درصد از میانگین گزارش شده در 2015 توسط AAU نظرسنجی که توسط بسیاری از دانشگاه استنفورد است نهادهای همکار. در سال 2016 به همراه دانش آموزان از دانشگاه استنفورد (ASSU) گذشت یک همه پرسی به جای CCS بررسی و هر دو در مقطع کارشناسی سنا و تحصیلات تکمیلی شورای دانشجویی (GSC) نامیده می شود برای تبدیل به یک نظرسنجی جدید از طریق قطعنامه در سال 2018 منجر Drell اعلام کرد که دانشگاه استنفورد خواهد بود تعویض به AAU در سال 2019.

در مارس باز, انجمن علمی و کارکنان صحبت کردن در برابر استنفورد را تجاوز جنسی و آزار و اذیت خدمات برای داشتن اثر هل دادن و خاموش کردن افرادی که به جلو آمده در مورد سوء رفتار. دانش آموزان نیز محکوم استنفورد منابع انتقاد از آنچه آنها مشخص می شود که پاسخ ناکافی به گزارش دانشکده آزار و اذیت و آهسته نرخ تغییر سیاست در محوطه دانشگاه. در دانشگاه تجدید نظر استنفورد را آزار و اذیت جنسی سیاست وب سایت دفتر بعد از منتقدان گفت که صفحه مشغول قربانی سرزنش و به حداقل رساندن خشونت جنسی اما انتقاد داشت.

اخیرا چند زن دانشکده پزشکی اعضای هیئت علمی dicsussed با روزانه تجارب خود را با آزار و اذیت جنسی و جنسیتی نقد دانشگاه repsonse به اتهام سوء رفتار و تعصب.

منابع دانشگاه

نتایج AAU نظرسنجی همچنین نشان می دهد پایین گزارش نرخ و عدم اعتماد در دانشگاه منابع است.

مردان کمتر احتمال دارد که به دنبال خشونت های جنسی و منابع از زنان و TGQN دانش آموزان است. تنها 8 درصد از پاسخ دهندگان مرد و به دنبال حرفه ای و درجه کارشناسی ارشد خود را که تجربه آزار و رفتار و همسرآزاری, وسیله رفتار و یا تماس جنسی مربوط به نیروی فیزیکی اجبار ناتوانی به رضایت و یا توقف و یا بدون داوطلبانه توافق تماس حداقل یک منبع. این تعداد افزایش به 10 درصد برای دکتری مردان و 13 درصد در مقطع کارشناسی و یا coterm مردان است.

در مقایسه با 24 درصد از دکتری و 39 درصد از مقطع کارشناسی TGQN پاسخ دهندگان تماس حداقل یک منبع به عنوان انجام 23 درصد از دکترای زنان و 25 درصد از زنان در مقطع کارشناسی.

پاسخ دهندگان به طور کلی به احتمال زیاد به تماس مشاوره و خدمات روانشناختی (کلاه) در Vaden مرکز بهداشت پس از تجربه خشونت جنسی با 47 درصد به 69 درصد از پاسخ دهندگان از هر دسته نشان می دهد که آنها به دنبال پشتیبانی از طریق کلاه.

برخی از دانش آموزان که به دنبال منابع دانشگاه گفت که تجارب خود را با این منابع نیست به آنها کمک کند. 32 درصد از پاسخ دهندگان که تماس حداقل یک برنامه نشان داد که دانشگاه Ombuds بود "نه اصلا" مفید به همین ترتیب با 27 درصد از پاسخ دهندگان و عنوان نهم دفتر/آزار و اذیت جنسی سیاست و 20 درصد از پاسخ دهندگان و استنفورد پلیس ،

"بررسی داده ها نشان می دهد که ما نیاز به مطمئن شوید که تمام جامعه ما تحصیل کرده مورد آزار و اذیت جنسی و خشونت جنسی به عنوان اشکال اعمال قدرت و به عنوان ابزار سرکوب و چنین است که عمل می کند هیچ جایی در ما علمی جامعه" معاون شهردار برای نهادی سهام و دسترسی لورن Schoenthaler نوشت: در یک ایمیل روزانه.

Schoenthaler اشاره کرد که در پاسخ به داده های نظر سنجی دانشگاه در حال افزایش بوده است upstander آموزش و پرورش به ارائه ابزار برای شاهد آزار و اذیت جنسی به مداخله و نیز گسترش کوچکتر-گروه self-defense training. به تازگی در این دانشگاه به تصویب رسید برنامه شناخته شده به عنوان "تلنگر اسکریپت" که به دنبال توانمند سازی زنان از طریق کلامی و فیزیکی دفاع از خود و سرنشین یک مکمل تحقیقات تاسیس متاثر برنامه برای مردان به نام "رفتن اسکریپت."

برادری و خواهری عضویت

دانش آموزان در زندگی یونانی بودند بیشتر احتمال دارد به نشان می دهد داشتن تجربه خشونت جنسی نسبت به افراد غیر عضو. در میان دانشجویان و coterms خواهری زنان با تجربه غیر مبتنی بر رضایت طرفین نفوذ توسط نیروی فیزیکی یا ناتوانی در به رضایت پس از ورود به دانشگاه استنفورد در حدود دو برابر نرخ غیر خواهری زنان 14.5 درصد نسبت به 7.4%.

در حالی که دانشگاه استنفورد frosh عجله در بهار معنی که frosh تا به حال فقط پیوست یونانی زمانی که زندگی آنها پر از AAU بررسی, frosh زنان در زندگی یونانی بودند 7 درصد بیشتر از غیر یونانی همسالان نشان می دهد داشتن تجربه غیر مبتنی بر رضایت طرفین تماس جنسی با زور فیزیکی و یا ناتوانی در به رضایت. نیز, frosh مردان در اخوت دو بار به عنوان به احتمال زیاد به تجربه غیر مبتنی بر رضایت طرفین تماس جنسی از frosh مردانی که عجله نکرد.

دانش آموزان درگیر در سازمان های یونانی نیز بیشتر احتمال دارد به نشان می دهد داشتن متوجه کسی که در دانشگاه استنفورد ساخت نامناسب جنسی نظرات در مورد شخص دیگری ظاهر های ناخواسته جنسی تصاویر, و یا در غیر این صورت اقدام جنسی در راه است که آنها بر این باور بود که دیگران احساس ناراحت کننده و یا جرم. 51 درصد از زنان در زندگی یونانی گفت: آنها متوجه چنین در مقایسه با 40% غیر یونانی زنان و 40 درصد مردان در زندگی یونانی در مقایسه با 30 ٪ از غیر یونانی مردان است.

اطرافیان رفتار

دانشجویان و coterm دانش آموزان بودند که به احتمال زیاد نشان می دهد داشتن شاهد یک حادثه است که به اعتقاد آنها می تواند منجر به یک حمله با یک چهارم مقطع کارشناسی و یا coterm زنان و نزدیک به یک پنجم از مقطع کارشناسی یا coterm مردان نشان می دهد که آنها تا به حال شاهد چنین وضعیتی است. در حالی که پاسخ دهندگان از بسیاری از مقوله پاسخ در نرخ حدود 50 درصد یا بالاتر است که آنها در با بررسی این حزب که به نظر می رسید تحت تاثیر قرار به طور کلی کمتر نشان داد که آنها به طور مستقیم مداخله در وضعیت و یا قطع آن و یا مواجه با "فرد درگیر شدن در رفتار است." اعضای fraternities و sororities با احتمال بیشتری از خود را غیر یونانی همسالان نشان می دهد که آنها به طور مستقیم مداخله و یا قطع با 49 درصد زنان در زندگی یونانی و 26 درصد از مردان در زندگی یونانی که پاسخ دادن به آنها چنین است.

بسیاری از پاسخ دهندگان گفتند که آنها مواجه می شوند مجرم در حالی که معاشرت با دوستان یا شرکت در یک مهمانی است. بیش از نیمی از مقطع کارشناسی یا coterm زنانی که تجربه جنسی ناخواسته لمس شد در محل اقامت خوابگاه زمانی که آنها مواجه می شوند مجرم است. برادری که خانه دوم شایع ترین محل که در آن برخی از گروهها از پاسخ دهندگان نشان داد آنها مواجه می شوند مجرم با 29 درصد در مقطع کارشناسی و یا coterm زنانی که تجربه نفوذ ناخواسته نشان می دهد آنها در یک خانه برادری. 16 درصد از زنان در زندگی یونانی که با تجربه با زور فیزیکی و یا ناتوانی در به رضایت گفت که این حمله اتفاق افتاده در یک خانه برادری.

گام های بعدی

در پاسخ به این بررسی داده های این دانشگاه اعلام کرده است که در آن به دنبال "اثر تغییر" در زمینه "آموزش و پرورش و فرهنگ و سیاست."

دانشگاه گام های بعدی در پرداختن به تجاوز جنسی و آزار و اذیت خواهد شد و شامل اجرای توصیه های خارجی, بررسی, تصویب تغییرات به عنوان IX فرایند و ارزیابی دفاتر که کمک به قربانیان حمله, با توجه به استنفورد اخبار. این بیانیه همچنین افزود که دانشگاه را رسم بر توصیه های تازه تشکیل کمیته مشورتی دانشجویی در خشونت های جنسی و بازمانده پشتیبانی یک تلاش مشترک بین دفتر شهردار و ASSU به دانش آموزان یک صندلی در پشت میز در بحث عنوان نهم مقررات روش ها و منابع است.

"ما عمیقا نگران سلامت و ایمنی ما دانشجویان جامعه" نوشت: معاون شهردار دانشجویی سوزی Brubaker-کول گفت استنفورد اخبار. "داده ها جدی است و نشان دهنده یک تماس مهم برای ما به تغییر دانشگاه ما فرهنگ برای ایجاد یک دانشگاه استنفورد که در آن همه ما می تواند رشد."

Brubaker-کول همچنین گفت که اطلاعات بیشتر در مورد گام های بعدی در دسترس خواهد بود به عنوان دانشگاه باعث می شود تصمیم گیری در مورد آینده سقوط سه ماهه.

"ما شده اند صحبت با همکارانش در دانشگاه میشیگان برای راه اندازی یک برنامه برای TGQN دانش آموزان" Schoenthaler نوشت: روزانه. "ما در حال کار با آنها را به اطمینان حاصل شود که این برنامه برای TGQN دانش آموزان است که مبتنی بر شواهد و به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است با کمک به استخدام برای تحقیقات است که در اطلاع رسانی این برنامه است."

Schoenthaler گفت که اعضای استنفورد جامعه تشویق می شوند برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایده های در مورد چگونه به آدرس این مسائل با استفاده از این فرم.

دانش آموزان می توانند با تماس با این عنوان نهم در [email protected] برای گزارش آزار و اذیت جنسی و خشونت جنسی. دانش آموزان نیاز به حمایت محرمانه می تواند رسیدن به محرمانه تیم پشتیبانی در 650-725-9955.


تماس با سارینا Deb در sdeb7 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب