صفحه اصلی میلیون دلاری

حرکت خودکار آن از طریق چرخ دنده مخروطی که در داخل کشاب است صورت میگیرد. این جعبه دنده از طریق الکترو موتور به

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حرکت خودکار آن از طریق چرخ دنده مخروطی که در داخل کشاب است صورت میگیرد. این جعبه دنده از طریق الکترو موتور به حرکت در میآید و به وسیله چرخ دنده کشویی، دورهای ششگانه آن به چرخ طیار و در نهایت به کشاب و سوپرتهای افقی و عمودی انتقال مییابد. این قسمت بر روی پیشانی کشاب سوار میشود و به وسیله دو پیچ در شیارT شکل پیشانی کشاب، تحت زاویه دلخواه از هر طرف به اندازه ۶۰ درجه محکم میگردد. با تنظیم Google بهعنوان صفحه اصلی، میتوانید با هر بار باز کردن مرورگر به سرعت به Google بروید. وقتی مرورگر یک صفحه را باز میکند ابتدا وب سرور آدرس صفحه خانگی را به مرورگر ارسال میکند و سپس از آنجا به صفحات دیگر منتقل میشود. مهمترین صفحهای که یک وب سایت دارد، صفحهٔ خانگی آن یا صفحه فهرست آن است. یک منبع اطلاعاتی مناسب برای تار جهان گستر وب است؛ و میتوان با یک مرورگر وب به آن دسترسی یافت. تیو در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ اعلام کرد به دلیل آنکه تقاضا برای ۱٬۰۰۰ پیکسل پایانی بسیار زیاد بوده، «منصفانهترین و منطقیترین راه» برای فروش آنها، حراج کردنشان در ایبی است؛ به جای آنکه بخواهد «راستی و منحصربهفرد بودنِ ذاتی این ایده» را با ایجاد صفحهٔ مشابه دیگری خراب کند. ​Th​is article has been writt​en  by GSA  C᠎onte​nt G en er᠎at or ᠎DEMO.

ایدهٔ ایجاد صفحهٔ اصلی میلیون دلاری در اوت ۲۰۰۵ به ذهن الکس تیو، دانشجویی از کریکلید در ویلتشر انگلستان، وقتی که ۲۱ سال داشت خطور کرد. ویکیپدیای فارسی دو سال پس از شروع پروژهٔ ویکیپدیای انگلیسی، در ۲۸ آذر ۱۳۸۲ (۱۹ دسامبر ۲۰۰۳) فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در ردهٔ نوزدهم ویکیپدیاها قرار دارد و بزرگترین دانشنامهٔ سایت اینتکس استخر بادی فارسی محسوب میشود. میتوانید Google Chrome را طوری تنظیم کنید تا صفحه دلخواهتان بهعنوان صفحه اصلی یا صفحه شروع نشان داده شود. درنتیجهٔ این رویداد، بخشی بزرگ بهنام صفحهٔ عربستان جدا شد و شروع به حرکت به سمت شمال-شرق نمود، صفحهٔ ایران را بهشدت فشرد و باعث شد تا کوههای زاگرس ارتفاع یابند. حرکت این اهرم از طریق چرخ طیار صورت میگیرد و به وسیله کولیس (سنگ) حرکت دورانی آن به حرکت نوسانی تبدیل میشود. در شبکه، یک مرورگر وب میتواند صفحه وب را از راه دور از طریق سرور وب دریافت نماید. مثلاً در مثال قبل اگر اندازه صفحات را دو کیلوبایت در نظر بگیریم، به هفت صفحه نیاز خواهد بود که فقط ۱ کیلوبایت در آخرین صفحه به هدر خواهد رفت.

۲۰۰۴ - تصادف دو قطار حامل سوخت در کرهٔ شمالی منجر به کشته شدن ۱۵۰ نفر شد. تمامی این مرزها به جز مرز شمالی با صفحه ی اوراسیا (به جز قسمت کوچکی نزدیک آزور و شکستگی ترسیرا) باقیمانده همه واگرا یا در حال گسترش هستند. نخستین آببازسانان در نزدیک ۵۰ میلیون سال پیش در کنارههای اقیانوس باستانی تتیس در جایی که امروزه هند و پاکستان قرار دارند پدیدار شدند. جزایر هاوایی توسط صفحه تکتونیکی اقیانوس آرام ایجاد شده و بزرگترین صفحه تکنوتیکی جهان با مساحت ۱۰۱٬۰۰۹٬۵۳۶/۳۰۳۱ متر مربع است. صفحه زمینساختی استرالیا قاره استرالیا، تاسمانیا و نیز بخشهایی از گینه نو، نیوزیلند و حوضه اقیانوس هند را در بر میگیرد. در فنلاند، واحد ۳ نیروگاه هستهای اولکیلوتو، بزرگترین رآکتور هستهای اروپا، پس از هجده سال تأخیر در ساخت، فعالیت منظم خود را آغاز کرد. نیاکان آنها در ۵۴-۵۳ میلیون سال پیش در دوره ائوسن پا به درون آب گذاشتند تا از جانوران و گیاهان درون آن تغذیه کنند و این آغاز فرگشت آنها در دریاها بود. از واحد جرایم پیشرفتهٔ پلیس ویلتشر و ادارهٔ بازرسی فدرال درخواست شد تا اخاذی صورتگرفته را پیگیری کنند که به اعتقاد آنان، منشأ حمله از روسیه بودهاست.

پلیس فدرال آمریکا و پلیس ویلتشر به تحقیق و بررسی حمله و اخاذی صورتگرفته پرداختند. ۱٬۰۰۰ پیکسل آخر در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ در ایبی به حراج گذاشته شد و در ۱۱ ژانویه با بالاترین پیشنهاد به قیمت ۳۸٬۱۰۰ دلار به فروش رسید و سود ناخالص ۱٬۰۳۷٬۱۰۰ دلاری را نصیب الکس تیو کرد. صفحهٔ اصلی میلیون دلاری که در ۲۶ اوت ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد خیلی زود به یک رویداد اینترنتی تبدیل شد. تا ۲۶ اکتبر، دو ماه پس از آغاز به کار صفحهٔ اصلی میلیون دلاری، بیش از ۵۰۰٬۹۰۰ پیکسل به ۱٬۴۰۰ خریدار فروخته شده بود. برخی از خریداران پیکسل عبارت بودند از: فروشگاه کادویی بونانزا، پاندا سکیوریتی، تهیهکنندگان والمارت: هزینهٔ بالای قیمت پایین، اورنج، تایمز، راپسودی، تینیشس دی، یاهو! و در نتیجه قیمت پیکسلها برای بسیاری از خریداران احتمالی بیش از حد گران بود. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. این توجه رسانهها که همراه شده بود با دهان به دهان چرخیدنِ ایده، موجب شد یک همهمهٔ واقعی دربارهٔ صفحهٔ اصلی به وجود بیاید که باز خود این همهمه، باعث شد توجه رسانهها بیشتر به این موضوع جلب شود. نیاز خو گرفتن بیشتر این گروه با حرکت در آب و روشهای شکار در آن باعث تغییرات بسیار در ساختار بدنی آنها شد. Post has be​en gen er​ated  wi᠎th G᠎SA᠎ C onte​nt Generator Dem oversi᠎on.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن