صفحه اصلی میلیون دلاری

ایدهٔ ایجاد صفحهٔ اصلی میلیون دلاری در اوت ۲۰۰۵ به ذهن الکس تیو، دانشجویی از کریکلید در ویلتشر انگلستان، وقتی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ایدهٔ ایجاد صفحهٔ اصلی میلیون دلاری در اوت ۲۰۰۵ به ذهن الکس تیو، دانشجویی از کریکلید در ویلتشر انگلستان، وقتی که ۲۱ سال داشت خطور کرد. صفحهٔ اصلی میلیون دلاری (به انگلیسی: The Million Dollar Homepage) وبگاهی است که ایدهٔ آن در سال ۲۰۰۵ توسط الکس تیو (به انگلیسی: Alex Tew)، دانشجویی از ویلتشر انگلستان، برای تأمین مخارج تحصیلات دانشگاهی خود شکل گرفت. صفحه استرالیا (انگلیسی: Australian Plate) یکی از صفحههای زمینساختی اصلی در نیمکره شرقی و نیمکره جنوبی است. صفحه ی آفریقا (به انگلیسی: African Plate) یک صفحه ی زمینساخت است که قاره ی آفریقا و پوسته ی اقیانوسی که میان مرز این قاره و اقیانوسهای گرداگرد آن قرار دارد را دربر میگیرد. این صفحه آخرینبار در ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ ساعت ۰۵:۲۰ ویرایش شدهاست. ۱۷ صفحه مورد نیاز است. به هنگام حراج ژانویهٔ ۲۰۰۶، وبگاه مورد حملهٔ محرومسازی از سرویس قرار گرفت و تقاضای پول شد؛ با رد درخواست هکرها از جانب تیو، وبگاه یک هفته از دسترس بازدیدکنندگان خارج شد تا اینکه سامانهٔ امنیتی میزبان بهروزرسانی شد. واکسن مالاریای که برای نخستین بار به سطح کارایی ۷۵٪ مورد نظر سازمان جهانی بهداشت دست یافتهاست، در کشور غنا به کار گرفته شد. مرورگرهای وب این فایلها را فقط برای بار اولی که از سرور میخوانند دانلود میکنند دفعات بعدی برای دسترسی به این فایلها آنها را از طریق محل حافظه داخلی یا همان cache بارگذاری مجدد مینمایند.

صداها که بهطور متداول mp3 و ogg یا با سایر فرمتها هستند. وبگاه به مدت یک هفته از دسترس بازدیدکنندگان خارج شد تا اینکه سرور میزبان سامانهٔ امنیتیاش را بهروز کرد و با استفاده از نرمافزارهای ضد محرومسازی از سرویس، جلو ترافیک مخرب را گرفت. باری اینکه بتوان قطعات کار را روی میز بست، روی آن شیارهای T شکل تعبیه شدهاست. بعد از روشن کردن ماشین، به وسیله این اهرم، کشاب شروع به حرکت کرده میتوان میز یا کله گی را به صورت دستی یا خودکار به حرکت در آورد. مهمترین صفحهای که یک وب سایت دارد، صفحهٔ خانگی آن یا صفحه فهرست آن است. به کمک تکنیک حافظه مجازی میتوان صفحهای که هماکنون در حافظه وجود ندارد را آدرسدهی و استفاده کرد. اگر اندازه صفحات بزرگ در نظر گرفته شود، این امکان وجود دارد که حافظه بیشتری از این راه به هدر برود. اندازه TLB محدود است و نمیتوان تمام آدرسها را در آن قرار داد؛ بنابراین اگر TLB نتواند درخواستی را برآورده سازد (TLB miss)، باید بهطور دستی جدول صفحه را جستجو کرد تا عمل تبدیل آدرس صورت پذیرد. کاربران نیاز دارند تا بتوانند دانلود کردن تصاویر و ویدئوها را در مرورگر برای ذخیره کردن زمان غیرفعال کنند.

نیاز خو گرفتن بیشتر این گروه با حرکت در آب و روشهای شکار در آن باعث تغییرات بسیار در ساختار بدنی آنها شد. اینترنت رسانهٔ بسیار پرقدرتی است. فارغ از چنین فرضیاتی، سرعت حرکت صفحه ی آفریقا بر روی کره ی زمین در طول یک سال، برابر است با ۲٫۱۵ سانتیمتر (۰٫۸۵ اینچ). در این حرکت متناوب زمان رفت از زمان بازگشت بیشتر است و حرکت بازگشتی به سرعت صورت میگیرد. اگرچه این زمین لرزهها معمولاً از نظر اندازه کوچک هستند، اما دادهها نشان می دهد که هر از چند گاهی حوادث متوسط تا بزرگی نیز رخ میدهد که میتواند منجر به تخریب قابل توجهی شود. بیشتر صفحهٔ عربستان را شبهجزیرهٔ عربستان تشکیل میدهد و این صفحه با گسترش به سمت شمال تا ترکیه امتداد دارد. در شمال شرق صفحه ی عربستان، در جنوب شرق صفحه ی هند-استرالیا، در شمال صفحه ی اوراسیا و صفحه ی آناتولی و در جنوب صفحه ی جنوبگان در همسایگی صفحه ی آفریقا قرار دارند. در آن زمان صفحه هند شکسته شده و بهسوی شمال حرکت کرد. ویکیپدیای فارسی دو سال پس از شروع پروژهٔ ویکیپدیای انگلیسی، در ۲۸ آذر ۱۳۸۲ (۱۹ دسامبر ۲۰۰۳) فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در ردهٔ نوزدهم ویکیپدیاها قرار دارد و بزرگترین دانشنامهٔ فارسی محسوب میشود. This article has  been c re᠎ated with the ᠎help of G SA Conte​nt  Gen​er ator DEMO!

و یا با استفاده از وسایل بستن مانند :گیرهها، روبندهها قطعه کار را ثابت نگه میدارند. خریداران میتوانستند تصویر، لوگو یا تبلیغ خود را روی پیکسلها نمایش دهند و پیوندی به وبگاه خود نیز برقرار سازند. ساختار لایهها، تایپوگرافی و طرح بندی رنگها با استفاده از cssها به وجود میآیند؛ که هم میتواند با HTML ادغام شود یا در فایل جداگانهای به سند HTML متصل گردند. از آنجایی که قاره ی آفریقا از پوسته ی هر دو صفحه ی سومالی و آفریقا تشکیل شدهاست، به صفحه ی آفریقا، صفحه ی نیوبیَن «Nubian Plate» هم گفته میشود تا آنرا از کل قاره ی آفریقا متمایز سازد. مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Scotia Plate». مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Australian Plate». ویکیپدیا دانشنامهای اینترنتی با بیش از ۳۲۹ زبان با محتوای آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته میشود و هر کس که به اینترنت دسترسی داشته باشد میتواند مقالههای آن را ویرایش کند. هدف ویکیپدیا آفرینش و انتشار جهانی یک دانشنامهٔ آزاد به تمامی زبانهای زندهٔ دنیاست. هدف از راهاندازی وبگاه این بود که با فروش تمامی پیکسلهای موجود در تصویر، درآمدی معادل یک میلیون دلار نصیب خالقش شود. هزینهای که تیو برای راهاندازی وبگاه خرج کرد، ۵۰ یورو بود که شامل ثبت نام دامنه و میزبانی وبگاه میشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمایندگی بست وی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن