خرید ابداع: آمریکا و فروشگاه ها و مراکز بازگشایی با ماسک منظقه وانت و بسته اتاق پرو

Dalvin قهوه ای و کلی Tyko ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:48 PM EDT 28 مه سال 2020مراکز خرید و فروشگاه ها

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

مراکز خرید و فروشگاه ها شده اند که خارج از محدوده برای خریداران با تمام stay-at-home سفارشات در حال باز کردن درب به یک نام تجاری جدید تجربه خرید بسیار متفاوت از آنچه که ما همه می دانستند که ترین بسته در اواسط ماه مارس.

خوش آمدید به یک مرحله جدید از COVID-19 همه گیر خرید که در آن کمتر وجود دارد مکان به سالن برای استراحت و یا نیش تلاش بر روی لباس می شود پیچیده و برنامه ریزی یک استراتژی مورد نیاز است قبل از رفتن که در آن خانواده خود را صرف شنبه, کون, تجربه کرده, اولین بار خرما و دوستان پرسه می زدند برای ساعت ها در پایان.

تجربه کلی نمی خواهد به عنوان بدون درز به عنوان آن استفاده می شود.

در اکثر موارد شما نمی توانید به سادگی راه رفتن در فروشگاه یا مرکز کارکنان دادن شست تا به آنها پایبند به ظرفیت های جدید محدودیت. شما ممکن است نیاز به صبر در خط را وارد کنید و می تواند تبدیل به دور از برخی از فروشگاه ها اگر شما با پوشیدن ماسک.

برای کسانی که سرمایه گذاری وجود دارد نتیجه نهایی: تخفیف.

خرده فروشان در حال نشستن بر روی تپه از موجودی به خلاص شدن از شر پس از بسته شدن برای ماه می باشد.

"در پوشاک قیمت برای مصرف کنندگان خواهد شد در واقع سقوط" گفت: Neil ساندرز مدیر عامل خرده فروشی مشاوره GlobalData,. "آنها باید خیلی بیشتر تخفیف و چانه زنی."

به عنوان مراکز در سراسر کشور برای بازگشت به کسب و کار اینجا است که چگونه خرده فروشی چشم انداز تغییر کرده است و چگونه مردم را به فروشگاه.

خرید با تعیین وقت قبلی

یکی از خرید و نوآوری شاهد افزایش در پی COVID-19 مجازی است قرار ملاقات. آنلاین تنظیم اجازه می دهد تا شما را به حک کردن یک بار به فروشگاه در پیشبرد و یا اتصال با مارک های از راه دور.

دیوید عروس راه اندازی یک سبک مجازی و آنلاین قرار ملاقات تجربه برای کمک به برنامه های عروسی. در مه 6, Suitsupply معرفی هدایت خرید مجازی. و در آوریل آرایش شرکت Glossier راه اندازی یک چت تصویری تابع است که پشتیبانی از یک در یک مشاوره.

"برخی از مشتریان ممکن است اضطراب در مورد آجر و ملات و تجربه" گفت: لایحه Luth, معاون اجرایی رئیس جمهور از عملیات ذخیره در مهر زرگران که از 3000 فروشگاه از جمله Kay Jewelers, Zales و جارد را آغاز کرده اند نورد تصویری قرار ملاقات. "ما وقت خود را صرف بالا بردن دیجیتال ما سفر تا زمانی که مشتریان شروع به خرید مارک های ما, آنها می توانید آن را در یک مدرن و جذابی در راه است."

اما وجود دارد در فرد ملاقات و waitlists بیش از حد. برخی از فروشگاه ها در Taubman مرکز مراکز در حال اجازه دادن به خریداران پیوستن مجازی waitlists از طریق یک نرم افزار و شاید صبر کردن در ماشین و یا به دور از جمعیت. خریداران پس از دریافت یک هشدار از طریق فشار هنگامی که آن زمان به در آمده است.

"آنها در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای بازگشایی و برای انجام یک کار بهتر مدیریت تعداد خریداران در فروشگاه" گفت: OpenTable مدیر عامل شرکت استیو Hafner.

در اواخر ماه مارس این شرکت اعلام کرد که گسترش آن نرم افزار به کاربران اجازه انتخاب بین موجود خرید اسلات هم در سوپر مارکت ها و خرده فروشان راه شما را به یک رستوران و رزرو در برنامه است.

ظرف ذخیره و بهترین خرید در حال استقبال خریداران به بازگشایی فروشگاه تنها با وقت قبلی.

"ما شروع به برنامه ریزی یک مشتری در فروشگاه در یک زمان و به تدریج بسته به محلی و دولت ما باز کرد که تا" ظرف, فروشگاه, مدیر عامل ملیسا Reiff گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

در علاوه بر این به ارائه خرید با تعیین وقت قبلی و مجازی waitlists از طریق برنامه از دیگر ویژگی های جدید, Westfield, مراکز خرید را به مشتریان یک نگاه در زمان واقعی خریداران فعالیت بنابراین شما می توانید برنامه ریزی سفر خرید خود را بر اساس زمان جمعیت.

چگونه خرده فروشی کارگران در خدمت شما ؟

هنگامی که شما آن را در داخل فروشگاه شما متوجه چه خرده فروشان با تمرکز بر: "با نام تجاری جدید تعهد است که رفتن به سلامت و ایمنی گفت:" مت, Shay, رئيس جمهور و مدیر عامل فدراسیون ملی خرده فروشی.

کسانی که نشانه های یادآوری پلکسی گلاس تقسیم و اجتماعی فاصله نشانگر ضبط در طبقه در فروشگاه های Walmart, Target و تمام مواد غذایی نیز در بازار و فروشگاه ها.

Apple, macy's, kohl's, پیر, نیروی دریایی, Ulta Beauty and Nordstrom در میان بسیاری از خرده فروشان که اعلام کرد کارکنان خود را ملزم به پوشیدن پوشش صورت. خرده فروشی برخی از کارکنان نیز خواهد شد نیاز به پوشیدن دستکش.

خریداران نیز خواسته می شود به پوشیدن ماسک در برخی موارد. اپل مانند Costco حکم آن را اگر شما می خواهید به فروشگاه را وارد کنید.

آنچه در مورد لباس ،

فروشگاه های لباس در حال انتخاب میان مصرف کنندگان به دنبال به صرف توجه به یک مطالعه اخیر توسط تجزیه و تحلیل خرده فروشی اول شرکت بینش. اما مردم به عنوان مشتاق به لباس را امتحان کنید – که خوب است چرا که خرده فروشان در حال محدود کردن تمرین به هر حال.

شصت و پنج درصد زنان و 54 درصد از مردان گفتند که نمی خواهد احساس امنیت تلاش بر روی لباس در اتاق پانسمان در گیر این بررسی نشان داد.

شرکت ها از جمله هدف, kohl's, T. J. Maxx و راس را بسته اتاق پرو در دسترس نباشد.

"ما فقط احساس مانند آن را به یک گام اضافی تا مردم مطمئن باشند که ما در حال گرفتن تمام اقدامات احتیاطی" کول " مدیر عامل شرکت میشل Gass گفت: در مصاحبه با صدای آمریکا اضافه کرد که کارکنان یادآوری خریداران از سرمه را "بسیار سخاوتمندانه" 180 روز سیاست بازگشت.

در ضمن نام خانواده مثل macy's, Nordstrom و Saks Fifth Avenue نگه داشتن اتاق پرو باز اما وجود خواهد داشت کمتر در دسترس به عنوان کارگران باید برای تمیز کردن آنها بین استفاده کنید.

موارد سعی و نه خریداری خواهد شد نگه داشته و از روی زمین حداقل به مدت 24 ساعت بسته به خرده فروش.

در برخی از موارد بند اتصالات و تغییرات در بسیاری از فروشگاه ها متوقف شده اند به عنوان زیبایی makeovers. در لوازم آرایشی و بهداشتی, شمارنده محصول تست در حال حاضر برای صفحه نمایش تنها و تست آرایش مجازی با برنامه های است که تشویق در Sephora و Ulta Beauty.

واقعیت افزوده هوشمند آینه و مجازی تست می شود انتظار می رود در گسترده تر استفاده کنید.

بازده

بسیاری از فروشگاه ها که بسته شد گسترش یافته و تنظیم دوره بازگشت و سیاست.

برخی از فروشگاه ها از جمله Costco هنوز هم در حال پذیرش نمی گرداند از انتخاب موارد مانند کاغذ توالت, تمیز کردن محصولات و بطری آب. هدف معلق گرداند بین مارس 26 مارس 26 اما در حال حاضر پذیرش بازگشت دوباره با یک زن و شوهر از تغییرات.

موارد بازگشت با سطوح سخت مانند تخته تمیز و پاک کردن قبل از رفتن در کف فروش هدف, مقامات گفت: ایالات متحده آمریکا امروز در حالی که پوشاک آیتم های قرار داده شده در قرنطینه به مدت سه روز از تاریخ بازگشت.

قدیمی نیروی دریایی نیز در حال برگزاری می گرداند در یک منطقه جداگانه قبل از اینکه در دسترس ساخته شده برای فروش دوباره شرکت رئیس جمهور نانسی سبز گفت.

و سرمه فروشگاه شده اند که پذیرش آمازون می گرداند پس در تابستان گذشته به طور مستقیم با خریداران در یک بخش جداگانه ای از فروشگاه به کمک های اجتماعی فاصله.

منظقه وانت

سفارش آنلاین و چیدن خرید خود را در خارج از فروشگاه چیز جدید برای برخی از خرده فروشان. خارج شده و اول راه اندازی این سرویس در سال 2017 و هدف به دنبال با یک خلبان در سال آینده.

بیشتر فروشگاه ها از جمله مهر جواهر, kohl's, macy's و نیروی دریایی در حال نورد از منظقه وانت برای اولین بار به عنوان آنها بازگشایی شده است.

"ما می دانستیم که منظقه وانت بود برای رفتن به یک هنجار" گفت: Luth یک مهر زرگران اجرایی است. "خارج شده و در حال انجام آن است. هدف آن انجام شده است و فروشگاه های مواد غذایی در حال انجام آن پس از آن می شود جدول مخاطرات از یک تجربه مشتری نبوده است."

برخی مانند بهترین خرید و dick's Sporting Goods نورد از این سرویس زمانی که آنها به طور موقت بسته فروشگاه در طول بیماری همه گیر. Kohl's, Ulta Beauty, قدیمی نیروی دریایی و تخت حمام و فراتر از آن اضافه شده اند منظقه وانت به تهیه کردن به خریداران هنوز رتبهدهی نشده است آماده به راه رفتن داخل.

به طور معمول به عنوان شما پارک شده در یک فضای تعیین شده کارمند با پوشیدن یک ماسک را با کیسه های موارد شما سفارش و پرداخت به صورت آنلاین و در تنه و یا عقب بدون تبادل بیش از تعارفات به منظور محدود کردن قرار گرفتن در معرض. در برخی از فروشگاه های کارمند را اسکن بارکد از یک ایمیل و یا گوشی های هوشمند و یا بررسی برای شناسایی.

"من فکر می کنم این امکان وجود دارد که منظقه وانت می تواند با ما برای همیشه" گفت: لایحه Taubman افسر ارشد عامل برای Taubman مراکز "و این به این معنی است که ما در حال رفتن به نیاز به ایجاد تغییرات فیزیکی به فضا به منظور تطبیق آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب