سکوت است و ظلم و ستم: سیاه و سفید غیر مردم باید انجام بهتر

CW: ضد سیاه نژادی و خشونت پلیس در تل آویو این چند هفته گذشته را برجسته کرده اند فساد از ما اجرای قانون و زندان

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

CW: ضد سیاه نژادی و خشونت پلیس در تل آویو

این چند هفته گذشته را برجسته کرده اند فساد از ما اجرای قانون و زندان-مجتمع صنعتی ولی سیستم هرگز طراحی شده برای محافظت از سیاه مردمی است. 13th اصلاحیه لغو برده داری "به جز به عنوان مجازات برای یک جرم و جنایت است." این ظریف استثنا مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک راه گریز برای جنوب سفیده باز کردن درب جدید حبس و کار اجباری. ما مدرن روز زندان و پلیس و سیستم ساخته شده است در نژاد پرستی. زمین رایگان به سرقت برده از بومی و بهره برداری سیاه و سفید بدن. آن طراحی شده بود به ستم.

در حال حاضر در سال 2020 سیاه زندگی توجه به معترضین حمله و اشک تانک برای اعتراض به قتل نژادپرستانه یک مرد بی گناه در حالی که MAGA معترضان جولان دادن آزادی به سرگردان در داخل دولت capitols با AR-15s حفاظت شده توسط خود را آشکار امتیاز. سفید برتری بیش از نفرت جنایات خونین و وحشت از گذشته است. آن را به تکامل سکوت مظاهر خشونت و ترور: self-پیوند محلات و مدارس, جرم, حبس, پروفایل نژادی colorblindness استخدام تبعیض ضد مهاجرت سیاست های نابرابر, بهداشت و درمان, پلیس خشونت پدر سروری, خود راه انداز, نظریه, و بیشتر.

در چند روز گذشته بسیاری از اهدا به موسسات خیریه نیز در حالی که پناه در محل. رسانه های اجتماعی با استعداد ما با توانایی افزایش بودجه و حمایت از سازمان های محلی مانند مینه سوتا آزادی صندوق ستاره شمال بهداشت جمعی و جورج فلوید صندوق یادبود. اما بسیاری دیگر باقی مانده است به طور کامل خاموش.

در طول تاریخ جنبش های رادیکال تغییر شده اند به رهبری, سیاه فعالان و لباس زنان را در خط مقدم این انقلاب. مهم است به یاد داشته باشید که سیاه و سفید عجیب و غریب مقاومت حک شده مسیرهای جدید از آزادی برای بسیاری از گروه های به حاشیه رانده شده. در عین حال ما به ندرت به ما احترام برای خود روحی و جسمی کار. در علاوه بر این به تروما و عزاداری می آید که با جاری خبر سیستمیک خشونت عمل سازماندهی آموزش و مقاوم در برابر جامعه ظلم و ستم همراه با عظیم معنوی درد. به عنوان متحدان آن است که مسئولیت ما را در این نقش و کاهش بار انجام شده توسط سیاه و سفید جامعه است. این کار ما را برای کسب اطلاعات در مورد فرد و نژادپرستی ساختاری در درون خودمان و جوامع ما.

غیر سیاه مردم باید یاد بگیرند که برای گوش دادن — ما باید مسئولیت مقابله با ضد سیاهی, یادگیری, راه برای مبارزه با نژاد پرستی و اقدام در طول زمان از بی عدالتی. برای مثال آسیایی و Latinx مردم سریع به اتخاذ سیاه, موسیقی, رقص و زیبایی شناسی, اما بسیاری می کند به صحبت کردن در برابر سوء استفاده از مردم سیاه و سفید. این را تغییر دهید.

آسیا در جامعه آمریکا به طور خاص نیاز به حمایت های سیاه زندگی مهم جنبش است. به عنوان یک آمریکایی آسیایی تبار خودم متوجه جامعه تمایل به جذب و حفظ وضع موجود حتی اگر این افراد ما را به سفید برتری. بیش از حد بسیاری از اعضای آسیایی در جوامع شده اند همدستان به ضد سیاه خشونت است. نام آشنا عبارتند از Bhagat Singh Thind به زودی Ja Du پیتر لیانگ و اخیرا Tou Thao (افسر پلیس که ایستاده بود به درک چوین خفه جورج Floyd). این یک مشکل درون, آسیایی, آمریکایی, روایت. اما پس از مواجهه با این ناراحت کننده است اما لازم تحقق ما توانایی به مبارزه با ضد سیاهی در جامعه خود ما.

وجود دارد راه های متعددی برای حمایت از سیاه و حرکات به عنوان یک متحد. مقاومت در برابر تماس با پلیس. چالش مدل اقلیت اسطوره است. استثنایی بود و برای تداوم راه انداز تئوری و ستم کم درآمد, سیاه, جمعیت. کمک به سازمان هایی که در حال مبارزه با جریان بی عدالتی (پایین را ببینید). توقف اختصاص پیوسته. آموزش خانواده و جامعه است. خودداری از ترجمه تصاویر خشونت آمیز از خشونت پلیس. به جای به اشتراک گذاری عکس است که جشن قربانیان زندگی می کند. در بررسی بر روی خود را سیاه و دوستان خوبی که به خصوص در طول زمان از آشفتگی و خشونت است.

همبستگی لازم است. باید آن را ریشه در میل شدید به دیدن رادیکال تحولات به پشتیبانی با صدای بلند و خشمگین خشم مظلوم و قربانی کردن امتیاز خود را برای یک علت. همانطور که بیشتر سیاه و سفید غیر متحدان متوجه وزن اعمال خود به ما می توانید شروع به مبارزه علیه نژادپرستی — داخلی و در یک مقیاس بزرگتر.

خواندن و آموزش:

– راهنمای Allyship

– سیاه تاریخچه کتابخانه توسط چارلز پرستون (شامل فایلهای pdf و کتابهای الکترونیکی در SNCC این پلنگ سیاه, پارتی, Harriet Tubman زورا نیل Liquid, Frantz Fanon مالکوم ایکس و بسیاری دیگر)

– سیاه کتاب و تلاش برای آزادی: یک لیست خواندن

اهدا:

– ملی قید وثیقه

– جورج فلوید صندوق یادبود

– مینه سوتا آزادی صندوق

– لویی جامعه وثیقه صندوق

– جامعه عدالت ارز

– من با اجرای مود

– سیاه سند چشم انداز جمعی

– اصلاح بلوک

– Northstar سلامت جمعی

– بروکلین جامعه وثیقه صندوق

– ملی لیست منابع (اطلاعات جامع در وثیقه وجوه و کمک های متقابل)

تماس:

دفتر شهردار: 612-673-2100

MPD خط مستقیم: 612-578-4322

MPD امور داخلی: 612-673-3074

MPLS Dept. حقوق مدنی: 612-673-3012

ایمیل:

[email protected]

[email protected]

تماس با ما لرا Supandi در lsupandi 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب