برخی از انواع سرطان پروستات ممکن است به عنوان مهاجم به عنوان اصل فکر

یافته هایمحققان در UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان تجزیه و تحلیل ژن بیان الگوهای تهاجمی ترین سرطان پروستات درجه گ

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

یافته های

محققان در UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان تجزیه و تحلیل ژن بیان الگوهای تهاجمی ترین سرطان پروستات درجه گروه شناخته شده به عنوان Gleason گروه با درجه 5 — و در بر داشت که این درجه از سرطان در واقع می توان تقسیم به چهار زیرگروه با تفاوت. این یافته ها ممکن است تحت تاثیر قرار چگونه مردم برای درمان این بیماری است.

یک نوع که حساب برای حدود 15 درصد از کلاس گروه 5 سرطان بسیار تهاجمی امکانات و همراه با مقدار نتایج بدتر از دیگر انواع. دیگری که باعث می شود تا حدود 20% از تومورهای, به نظر می رسد بسیار کمتر تهاجمی است و ممکن است نیاز به تشدید و درمانهای تهاجمی. به طور سنتی همه تومورها در Gleason کلاس گروه 5 درمان شده اند در همان راه.

پس زمینه

سرطان پروستات پیشرو جامد-تومور سرطان در میان مردان در ایالات متحده و یک علت عمده مرگ و مير در سطح جهان است. در حالی که اوایل-مرحله موضعی سرطان پروستات قابل درمان است, درمان های فعلی نیست همیشه برای همه کار. برای پیدا کردن که چرا درمان استاندارد ممکن است کار برای برخی و نه دیگران از محققان UCLA نگاه تومور در Gleason کلاس گروه 5 زیر مجموعه ای از سرطان پروستات است. این تومورها در بالاترین خطر شکست درمان استاندارد منجر به متاستاز و مرگ است. محققان تصور می کردند که تحصیل تیاو بیان ژن منحصر به فرد "امضا" از هر سلول سرطانی در این تومورها ممکن است ارائه بینش چگونه به درمان بیشتر شخصی برای هر بیمار.

روش

محققان برای اولین بار تجزیه و تحلیل داده ها از بیش از 2100 Gleason کلاس گروه 5 تومورها به دنبال در چگونه ژنتیکی نقشه های متفاوت در میان تومور. آنها شناسایی متمایز خوشه زيرگروه و اعتبار یافته های خود را با تجزیه و تحلیل اضافی همگروهی بیش از 1,900 Gleason کلاس گروه 5 سرطان پروستات.

تاثیر

با استفاده از این اطلاعات ژنتیکی از تومورها در مردان مبتلا به سرطان پروستات پزشکان امید به یک روز ایجاد شخصی تر درمان مبتنی بر واقعی فنی سرطان است. این اطلاعات کمک خواهد کرد بهینه سازی کیفیت زندگی و جلوگیری از overtreating گروه از مردان که ممکن است نیاز به درمانهای تهاجمی.

نویسندگان

این مطالعه منجر نویسنده دکتر Amar Kishan, دستیار استاد انکولوژی تشعشع در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و یک محقق در UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان. شرکت ارشد نویسنده دکتر جوآن Weidhaas استاد انکولوژی تشعشع و مدیر تحقیقات ابتدایی در گفن دانشکده پزشکی و پل Boutros استاد اورولوژی و ژنتیک انسانی و مدیر سرطان اطلاعات علوم برای Jonsson مرکز سرطان. Boutros نیز یک عضو از UCLA موسسه Urologic انکولوژی و Eli and Edythe Broad مرکز پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی پژوهش در UCLA. دیگر UCLA نویسندگان شامل دیوید Elashoff دکتر راب ریتر و دکتر متی Rettig.

مجله

این مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی اورولوژی.

بودجه

این پژوهش از بودجه در بخش جایزه از جامعه آمریکا برای تابش انکولوژی و سرطان پروستات بنیاد این جامعه رادیولوژی آمریکای شمالی و موسسه ملی بهداشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن